Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

Lozinmust "Unloaded"
12 maj 2011 · 1 557 Inlägg

chrizz skrev:

Mechanimal skrev:
Så att.. När får man veta ifall bilen är godkänd eller ej? Och får man ens veta det ifall den ej är godkänd? =P

Alla får svar denna gång, oavsett om man blir antagen eller inte. Däremot kan det dröja lite mer för vissa än för andra, men i förhållandevis god tid kommer alla att få svar.

Ok tackar, då vet jag smile

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
12 maj 2011 · 5 092 Inlägg

Anmälda! smile kommer och kollar även om vi inte kommer med på utställningen wink

Tribbe SAAB♥SUBARU
12 maj 2011 · 1 636 Inlägg

Missade detta förra året eftersom att man var i Östersund då. Men i år ska inget hindra mig från att åka dit och kolla runt lite.

Edit: Funderade lite över hur många bilar ungefär som vi kommer att få skåda?

Senast redigerat av Tribbe (12 maj 2011)

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
x40
12 maj 2011 · 157 Inlägg

Mechanimal skrev:

chrizz skrev:

Mechanimal skrev:
Så att.. När får man veta ifall bilen är godkänd eller ej? Och får man ens veta det ifall den ej är godkänd? =P

Alla får svar denna gång, oavsett om man blir antagen eller inte. Däremot kan det dröja lite mer för vissa än för andra, men i förhållandevis god tid kommer alla att få svar.

Ok tackar, då vet jag smile

fick svar imorse att jag INTE antagits,

kevlar_soul
12 maj 2011 ·

Jag är med! smile

PAIN
12 maj 2011 · 2 103 Inlägg

chrizz skrev:
Har fixat en funktion på Garaget nu nu så att alla bilar som är antagna får en textlänk i billistorna "Klar för Vingåkraträffen 2011", samt en liten logo på bilsidan som indikerar att bilen är antagen till träffen. Kolla på t.ex. Stefan Elg's sida för exempel. Kul grej tycker jag själv smile

fräckt smile såg snyggt ut smile hann inte se det i denna tråd innan jag såg det under min bil tongue

Bjork OEM <3
13 maj 2011 · 6 957 Inlägg

Är det anmälningar som gäller eller? Eller plockar arrangören ut bilar som inte anmält sig också? smile

OEM <3
NALLENS
13 maj 2011 · 47 Inlägg

Jag kom med, så vi ses där smile

Volvo C70 2,4 T "BLUE OCEAN" (2000)
chrizz Administratör
13 maj 2011 · 11 790 Inlägg

Fick just veta att det är marknad i Vingåker samma dag, vilket innebär gott om "vanliga besökare" också, inte bara bilfolk. Sånt är kul tycker jag, då man kan visa upp sin hobby även för icke invigda.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
13 maj 2011 · 11 790 Inlägg

Bjork skrev:
Är det anmälningar som gäller eller? Eller plockar arrangören ut bilar som inte anmält sig också? smile

Det kommer alltid in lite bilar från olika håll och kanter, nån som känner nån osv, men generellt är det via anmälningssidan som man kommer in.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
wcs
13 maj 2011 · 30 Inlägg

chrizz skrev:
Fick just veta att det är marknad i Vingåker samma dag, vilket innebär gott om "vanliga besökare" också, inte bara bilfolk. Sånt är kul tycker jag, då man kan visa upp sin hobby även för icke invigda.

Klockrent! Då får bilhobbyn visa upp sig ur bästa tänkbara synvinkel! smile

Zorz Touch by U
13 maj 2011 · 910 Inlägg

Kommer kanske förbi smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Bjork OEM <3
13 maj 2011 · 6 957 Inlägg

Såg att jag kommit med, kul smile Mindre kul är att jag jobbar enligt schemat, men jag ska se om man kan lösa det, om det inte löser sig vem lämnar man återbud hos? Så nån annan kan ta min plats smile

Mvh

OEM <3
chrizz Administratör
13 maj 2011 · 11 790 Inlägg

Bjork skrev:
Såg att jag kommit med, kul smile Mindre kul är att jag jobbar enligt schemat, men jag ska se om man kan lösa det, om det inte löser sig vem lämnar man återbud hos? Så nån annan kan ta min plats smile

Mvh

Du kan skicka mig ett PM, det blir enklast så.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bjork OEM <3
13 maj 2011 · 6 957 Inlägg

chrizz skrev:

Bjork skrev:
Såg att jag kommit med, kul smile Mindre kul är att jag jobbar enligt schemat, men jag ska se om man kan lösa det, om det inte löser sig vem lämnar man återbud hos? Så nån annan kan ta min plats smile

Mvh

Du kan skicka mig ett PM, det blir enklast så.

Mvh

Okej, återkommer tisdag senast. smile

OEM <3
Lindh
13 maj 2011 · 1 064 Inlägg

När är sista anmälningsdatum ifall man vill få en chans o vara med?
//Lindh

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
chrizz Administratör
13 maj 2011 · 11 790 Inlägg

Lindh skrev:
När är sista anmälningsdatum ifall man vill få en chans o vara med?
//Lindh

Dagen innan, men chansen minskar ju då...

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ViiiC
14 maj 2011 · 395 Inlägg

Härligt!!! big_smile detta ser man fram emot !

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
15 maj 2011 · 271 Inlägg

Pure Passion anmäld och antagen! big_smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang