Eftersnack:Street Cars fest Barkarby Handelsplats 14/6-2009

Masterworks
15 juni 2009 ·

MrH skrev:
Kan ju meddela att jag, Paul och Linda anlände välbehållna till Gbg vid 23-tiden. Rejält trötta efter hemresan. Tack för en trevlig SCF-helg!!

Skönt att höra!  smile

FreddeK
16 juni 2009 ·

Ellemark skrev:
Ja lite blött var det...känner knappt mina tår. Men en riktigt rolig träff ändå! Vatten är ju bara vatten....eller? smile Kul att se att ett gäng trotsar vädret och ställer ut ändå!

Grattis till alla pristagare och extra stort grattis till Lollo idag! smile

vissa trotsar mer än andra=) du har ju tält till din bil=)

Gasol
17 juni 2009 · 9 Inlägg

Tack allesammans för en rolig och trevlig träff! Alltid kul att träffa likasinnade smile
Och stort grattis till alla pristagare! big_smile
Synd på vädret, men enligt Jensi så är det tradition att det regnar på SCF i Barkarby, traditioner kan man ju inte bryta hur som helst big_smile

Vi ses!

Jensi
17 juni 2009 · 394 Inlägg

Gasol skrev:
Tack allesammans för en rolig och trevlig träff! Alltid kul att träffa likasinnade smile
Och stort grattis till alla pristagare! big_smile
Synd på vädret, men enligt Jensi så är det tradition att det regnar på SCF i Barkarby, traditioner kan man ju inte bryta hur som helst big_smile

Vi ses!

Jimmy - du har helt rätt. Vi har kört på Barkarby H a n d e l s p l a t s två gånger, med resultat att det har regnat båda gångerna ("traditionens" (?) makt är stor...). Vi brukar vara lite lyckosammare på flygfältet, men i år kommer vi ju som bekant inte att utmana ödet mer eftersom sommarfesten utgår...

Passar på att hälsa alla välkomna till Street Cars Fest "Day & Night" den 8 augusti på Gamla tryckeriet i Alvik, Stockholm istället (http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=138829). Hoppas se a l l a där. Ha det bra, /J

Senast redigerat av Jensi (17 juni 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Ellemark
17 juni 2009 · 340 Inlägg

Freddeponken skrev:

Ellemark skrev:
Ja lite blött var det...känner knappt mina tår. Men en riktigt rolig träff ändå! Vatten är ju bara vatten....eller? smile Kul att se att ett gäng trotsar vädret och ställer ut ändå!

Grattis till alla pristagare och extra stort grattis till Lollo idag! smile

vissa trotsar mer än andra=) du har ju tält till din bil=)

Nja, det är ju däcksponsorn Marangoni som ser till att bilen hade tak över huvudet, men du måste skilja på mig och bilen... wink

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
Jungmar
17 juni 2009 · 847 Inlägg

Ellemark skrev:

Freddeponken skrev:

Ellemark skrev:
Ja lite blött var det...känner knappt mina tår. Men en riktigt rolig träff ändå! Vatten är ju bara vatten....eller? smile Kul att se att ett gäng trotsar vädret och ställer ut ändå!

Grattis till alla pristagare och extra stort grattis till Lollo idag! smile

vissa trotsar mer än andra=) du har ju tält till din bil=)

Nja, det är ju däcksponsorn Marangoni som ser till att bilen hade tak över huvudet, men du måste skilja på mig och bilen... wink

Men Ove, jag har alltid trott att det är bilen som är du, och att du bytte från grå till röda kläder, eller har jag fel nu?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang