Nån som har handlat av skruvat.se ??

Dymek
10 juni 2009 · 393 Inlägg

Är det nån som har handlat av skruvat.se isofall vad är det för kvalite på grejorna de fins vell inte så många som gör såna reservdelar eller?? 

http://www.skruvat.se/Default.aspx

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
10 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Tjenare, Helt ok! Snabba leveranser tongue

Audis in Scandinavia Crew
Edvinoo Hetast Just Nu!
10 juni 2009 · 1 355 Inlägg
Inspiration comes standard
zijaa Bilmekaniker
11 juni 2009 · 1 354 Inlägg

ja har köpt därifrån. dom är helt suveräna, ska fortsätta handla där, skitlåga priser me wink

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
volvoentusiasten
11 juni 2009 · 4 005 Inlägg

samma leverantörer som biltema...

Jungmar
11 juni 2009 · 847 Inlägg

linuslinje skrev:
samma leverantörer som biltema...

samma märken på grejerna som de var när jag jobbade på en märkesverkstad (innan jag jobbade på bilia)

Jag har handlat därifrån 3 gånger nu, både till V70in och S80in, och är väldigt nöjd

Dymek
11 juni 2009 · 393 Inlägg

Ok tack! då handlar jag där med smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
hockne
11 juni 2009 · 433 Inlägg

Jag sitter och väntar på delar från dom smile
Beställde igår ^^

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com
81an
11 juni 2009 · 566 Inlägg

Jag laga bes 2or på en 9-5. Ägaren av bilen beställde delarna på skruvat via reg nr. Och fick 2 av 4 delar fel. Men sånt händer väl!

Pan
11 juni 2009 ·

hämtade mina nya fjäderbenslagringar därifrån. Har också beställt en värmekran innan men den är inte monterad så kan inte uttala mig om den. Men fjäderbenslagringarna var shyssta iaf smile Tar ca 1000kr för dom på mekonomen och 270 tror jag det var från skruvat smile

FredrikGrans
2 juli 2009 · 118 Inlägg

För en månad sen märkte jag att dimljusen på bilen va spruckna i glaset.. beställde därför 2 st nya därifrån.. på hemsidan stod det att de fanns i lager.. men efter 3 dagar ringde jag och frågade vad som hade hänt.. mjukvarufel på hemsidan.. grejerna fanns itne alls i lager..

aja.. väntade ett par dager till och vips dyker paketet upp.. hämtar det och tycker det verkar vara lite väl stort för att vara ett par dimlyktor.. öppnar paketet på parkeringen och får upp ett par lykthus till en Focus?! WTF?!

nej säger jag! aldrig mer skruvat.se

när jag väl fick hem de riktiga lyktorna kom den ena jättefint nerpackad i en låda smockad med volvologgan på, fylld med skumplast, tillochmed glödlampa fick jag me.. den andra kom i en hemmagjord låda utan varken skydd för lyktan eller glödlampa.. ännu skumamre..

allt är till salu för rätt pris..
torpis Forummoderator
2 juli 2009 · 10 576 Inlägg
-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang