Vad gör dig förbannad just nu?

danne5
10 december 2010 · 111 Inlägg

Jag backade in i snövallen):

IceEyes Varningar: För många..
10 december 2010 · 2 552 Inlägg

psyco skrev:
Att skåne tillhör Sverige...

Jag var rätt "gräv-bort-Skåne-positiv" för ett antal år sedan, men efter att ha bott i Kävlinge i ett halvår så kan jag bara konstatera följande:

1. Betydligt trevligare befolkning än i Norrland.

2. Smidigare och bättre kollektivtrafik.

3. Bättre uteliv och shopping, vilket kanske inte är underligt då de närliggande städerna är större.

4. Dialekten är lite halvsvår att begripa men väldigt skön att lyssna på.

5. Helsingborg. Blev mer eller mindre förälskad i staden och fotbollslaget tongue Malmö är dock ett skamfläck för Skåne.

6. Snyggare tjejer.

7. Bättre klimat.

8. Närheten till Danmark och kontinenten (billigare och ett mer omfattande utbud av alkohol)

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
martinn
10 december 2010 · 2 624 Inlägg

FordRSC skrev:

martinn skrev:
Att datorn har tagit självmord.. får upp en sån här fin BSOD..

http://data.fuskbugg.se/dipdip/20101210247.jpg

Öppna fönstret och kasta lol Så kände man ett par gånger när man själv fick upp blå skärm...

Jag är förbannat sugen på det.. jävla datorer lol

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 december 2010 · 1 903 Inlägg

FordRSC skrev:

JonR skrev:

FreddeLi skrev:
tjejer som roar sig med att visa upp sig på garaget........fyfan vad det stör mig.

Sen skriver dom där mupparna på sin press att "jag är inte här för att ragga"......

Har under "alla" dessa år bara hittat en tjej här... Vart hittar ni de ni stör er på?

Tycker det är mer irriterande av killar som lägger upp bild på sin brud, så tror man ett det är en tjej man svarar roll

skojjar du? yikes
kolla på sidan över senast inloggade, är ju ett par tjejer där hela tiden minst tongue

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Nitrometanskada Gött mos
10 december 2010 · 1 096 Inlägg

FreddeLi skrev:

FordRSC skrev:

JonR skrev:

Sen skriver dom där mupparna på sin press att "jag är inte här för att ragga"......

Har under "alla" dessa år bara hittat en tjej här... Vart hittar ni de ni stör er på?

Tycker det är mer irriterande av killar som lägger upp bild på sin brud, så tror man ett det är en tjej man svarar roll

skojjar du? yikes
kolla på sidan över senast inloggade, är ju ett par tjejer där hela tiden minst tongue

Aaa i helvete,, man fick leta rätt bra för o hitta nån.. o de ja såg hade ju bilar själva. Har ännu ej fått grepp om ert lilla bekymmer..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Nitrometanskada Gött mos
10 december 2010 · 1 096 Inlägg

Bullet--- skrev:

IceEyes skrev:

psyco skrev:
Att skåne tillhör Sverige...

Jag var rätt "gräv-bort-Skåne-positiv" för ett antal år sedan, men efter att ha bott i Kävlinge i ett halvår så kan jag bara konstatera följande:

1. Betydligt trevligare befolkning än i Norrland.

2. Smidigare och bättre kollektivtrafik.

3. Bättre uteliv och shopping, vilket kanske inte är underligt då de närliggande städerna är större.

4. Dialekten är lite halvsvår att begripa men väldigt skön att lyssna på.

5. Helsingborg. Blev mer eller mindre förälskad i staden och fotbollslaget tongue Malmö är dock ett skamfläck för Skåne.

6. Snyggare tjejer.

7. Bättre klimat.

8. Närheten till Danmark och kontinenten (billigare och ett mer omfattande utbud av alkohol)

varför är det så fel på Malmö får jag fråga?

Kan du inte gissa dig till det?

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
BlauMes
10 december 2010 · 1 801 Inlägg

Hatar min bil!

Hade inte spindelled på biltema!

Morsan drygar!

Flickvännen bråkar!

Vill bara supa ner mig själv mad

Saab 9-3 (2008)
Nitrometanskada Gött mos
10 december 2010 · 1 096 Inlägg

Bullet--- skrev:

Nitrometanskada skrev:

Bullet--- skrev:

varför är det så fel på Malmö får jag fråga?

Kan du inte gissa dig till det?

upplys mig

Nej jag avstår.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 december 2010 · 1 903 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

FreddeLi skrev:

Nitrometanskada skrev:

Det jag vill säga lämpar sig inte här. Skulle du känna igen mig på någon bilträff eller så så ge dig gärna till känna så ska jag med glädje berätta smile

om nitrometanskadad menar det jag tror han menar så kan jag gladeligen säga det om han nu vill hålla inne med sina åsikter smile

skulle tro han syftar på rosengård och dess befolkning. är väl inte direkt normalt att räddningstjänsten ska behöva poliseskort för att kunna släcka bränder ifred?

MVH

Nej verkligen inte. Läste senast idag att Rosengård haft den lägsta frekvensen av brott under en månad på över 8 år nu i November och de var ändå över 200 brott..under EN månad... på 22000 invånare.. ja menar hallå i gökboet.

För ett par år sen skulle jag på audition till Robinson och märkte att min handskrivna vägbeskrivning inte räkte till så försökte jag hitta någon att fråga, jag stod på stortorget och det tog 10 minuter innan jag överhuvudtaget hittade någon som kunde kommunicera på svenska eller engelska..

Kalla det smygrasism om ni vill.

sorry my bad! tog bara det för givet, brukar vara det som ligger bakom då folk gnäller på malmö tongue

men du har lite rätt i det du säger, skåningar som inte har möjligheten att göra sig förstådda bland oss övriga svenskar kan vara rätt jobbigt tongue

och att kalla det smygrasism skulle väl egentligen vara smygrasism i sig? ja menar, ska man vara helt korrekt så är ju dom svenskar dom också? eller? tongue

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Nitrometanskada Gött mos
10 december 2010 · 1 096 Inlägg

FreddeLi skrev:

Nitrometanskada skrev:

FreddeLi skrev:

om nitrometanskadad menar det jag tror han menar så kan jag gladeligen säga det om han nu vill hålla inne med sina åsikter smile

skulle tro han syftar på rosengård och dess befolkning. är väl inte direkt normalt att räddningstjänsten ska behöva poliseskort för att kunna släcka bränder ifred?

MVH

Nej verkligen inte. Läste senast idag att Rosengård haft den lägsta frekvensen av brott under en månad på över 8 år nu i November och de var ändå över 200 brott..under EN månad... på 22000 invånare.. ja menar hallå i gökboet.

För ett par år sen skulle jag på audition till Robinson och märkte att min handskrivna vägbeskrivning inte räkte till så försökte jag hitta någon att fråga, jag stod på stortorget och det tog 10 minuter innan jag överhuvudtaget hittade någon som kunde kommunicera på svenska eller engelska..

Kalla det smygrasism om ni vill.

sorry my bad! tog bara det för givet, brukar vara det som ligger bakom då folk gnäller på malmö tongue

men du har lite rätt i det du säger, skåningar som inte har möjligheten att göra sig förstådda bland oss övriga svenskar kan vara rätt jobbigt tongue

och att kalla det smygrasism skulle väl egentligen vara smygrasism i sig? ja menar, ska man vara helt korrekt så är ju dom svenskar dom också? eller? tongue

MVH

Jag är mycket tacksam att jag inte bor i Malmö just pga detta. Jag har inga problem att göra mig förstådd eller förstå folk runt om i landet. Men det var svårt att finna någon som kunde prata svenska eller engelska vid det tillfället i Malmö.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 december 2010 · 1 903 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

FreddeLi skrev:

Nitrometanskada skrev:

Nej verkligen inte. Läste senast idag att Rosengård haft den lägsta frekvensen av brott under en månad på över 8 år nu i November och de var ändå över 200 brott..under EN månad... på 22000 invånare.. ja menar hallå i gökboet.

För ett par år sen skulle jag på audition till Robinson och märkte att min handskrivna vägbeskrivning inte räkte till så försökte jag hitta någon att fråga, jag stod på stortorget och det tog 10 minuter innan jag överhuvudtaget hittade någon som kunde kommunicera på svenska eller engelska..

Kalla det smygrasism om ni vill.

sorry my bad! tog bara det för givet, brukar vara det som ligger bakom då folk gnäller på malmö tongue

men du har lite rätt i det du säger, skåningar som inte har möjligheten att göra sig förstådda bland oss övriga svenskar kan vara rätt jobbigt tongue

och att kalla det smygrasism skulle väl egentligen vara smygrasism i sig? ja menar, ska man vara helt korrekt så är ju dom svenskar dom också? eller? tongue

MVH

Jag är mycket tacksam att jag inte bor i Malmö just pga detta. Jag har inga problem att göra mig förstådd eller förstå folk runt om i landet. Men det var svårt att finna någon som kunde prata svenska eller engelska vid det tillfället i Malmö.

en liten fråga bara, för att försäkra mig om att ja inte missuppfattat dig.
när du säger svenska eller engelska? menar du att du inte räknar skånskan till svenska eller menar du att det enbart fanns folk av utländsk härkomst i närheten som varken kunde svenska eller engelska? tongue

hoppas du förstår hur jag menar tongue

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Nitrometanskada Gött mos
10 december 2010 · 1 096 Inlägg

FreddeLi skrev:

Nitrometanskada skrev:

FreddeLi skrev:

sorry my bad! tog bara det för givet, brukar vara det som ligger bakom då folk gnäller på malmö tongue

men du har lite rätt i det du säger, skåningar som inte har möjligheten att göra sig förstådda bland oss övriga svenskar kan vara rätt jobbigt tongue

och att kalla det smygrasism skulle väl egentligen vara smygrasism i sig? ja menar, ska man vara helt korrekt så är ju dom svenskar dom också? eller? tongue

MVH

Jag är mycket tacksam att jag inte bor i Malmö just pga detta. Jag har inga problem att göra mig förstådd eller förstå folk runt om i landet. Men det var svårt att finna någon som kunde prata svenska eller engelska vid det tillfället i Malmö.

en liten fråga bara, för att försäkra mig om att ja inte missuppfattat dig.
när du säger svenska eller engelska? menar du att du inte räknar skånskan till svenska eller menar du att det enbart fanns folk av utländsk härkomst i närheten som varken kunde svenska eller engelska? tongue

hoppas du förstår hur jag menar tongue

MVH

Jag förstår precis. Och jag menade att jag stod på stadens torg i Sveriges tredje största stad mitt på förmiddagen och hade stora bekymmer att finna någon som behärskade svenska eller engelska språket. Och främsta anledningen till detta var att det var bara personer av utländsk härkomst i närheten, och dessa behärskade inte dessa språk.

Inte sunt..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 december 2010 · 1 903 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

FreddeLi skrev:

Nitrometanskada skrev:

Jag är mycket tacksam att jag inte bor i Malmö just pga detta. Jag har inga problem att göra mig förstådd eller förstå folk runt om i landet. Men det var svårt att finna någon som kunde prata svenska eller engelska vid det tillfället i Malmö.

en liten fråga bara, för att försäkra mig om att ja inte missuppfattat dig.
när du säger svenska eller engelska? menar du att du inte räknar skånskan till svenska eller menar du att det enbart fanns folk av utländsk härkomst i närheten som varken kunde svenska eller engelska? tongue

hoppas du förstår hur jag menar tongue

MVH

Jag förstår precis. Och jag menade att jag stod på stadens torg i Sveriges tredje största stad mitt på förmiddagen och hade stora bekymmer att finna någon som behärskade svenska eller engelska språket. Och främsta anledningen till detta var att det var bara personer av utländsk härkomst i närheten, och dessa behärskade inte dessa språk.

Inte sunt..

okej! då är jag med dig wink och jag är på din linje, något står inte rätt till om det ligger till på det viset.

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
F_Miller Bärgarinnan!
10 december 2010 · 81 Inlägg

IceEyes skrev:
Ringde och beställde pizza häromdagen och när jag skulle hämta den så hade jag glömt vilken pizzeria jag beställde från. Är fortvarande lite sur över det tongue

haha xD
så svarar nån:

"det ringde en o beställde pizza sen kom han aldrig o hämtade den FY FAN"


tongue

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
FordRSC Los geht's, Schumacher
10 december 2010 · 1 510 Inlägg

Jonathan_lindgren skrev:

Bullet--- skrev:

Nitrometanskada skrev:

Nej jag avstår.

moget , snacka skit om en stad utan att ge ett rakt svar. mad

kan ha ngt att göra med svensk smygrasism... just a guess roll

Tror nog att han är förbanand över att Malmö har en tunnel nu lol

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Jonathan_lindgren
10 december 2010 · 297 Inlägg

FordRSC skrev:

Jonathan_lindgren skrev:

Bullet--- skrev:

moget , snacka skit om en stad utan att ge ett rakt svar. mad

kan ha ngt att göra med svensk smygrasism... just a guess roll

Tror nog att han är förbanand över att Malmö har en tunnel nu lol

det kan de också va wink förbannad över att inte arvika har en tunnel yikessad

IceEyes Varningar: För många..
11 december 2010 · 2 552 Inlägg

Bullet--- skrev:

IceEyes skrev:

psyco skrev:
Att skåne tillhör Sverige...

Jag var rätt "gräv-bort-Skåne-positiv" för ett antal år sedan, men efter att ha bott i Kävlinge i ett halvår så kan jag bara konstatera följande:

1. Betydligt trevligare befolkning än i Norrland.

2. Smidigare och bättre kollektivtrafik.

3. Bättre uteliv och shopping, vilket kanske inte är underligt då de närliggande städerna är större.

4. Dialekten är lite halvsvår att begripa men väldigt skön att lyssna på.

5. Helsingborg. Blev mer eller mindre förälskad i staden och fotbollslaget tongue Malmö är dock ett skamfläck för Skåne.

6. Snyggare tjejer.

7. Bättre klimat.

8. Närheten till Danmark och kontinenten (billigare och ett mer omfattande utbud av alkohol)

varför är det så fel på Malmö får jag fråga?

Problemet är att staden knappt är svensk längre utan en gigantisk flyktingförläggning med bilbränder, stenkastning och hög kriminalitet som sur eftersmak.


F_Miller: Det är ingen dans på rosor att vara tankspridd wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Marcus_89 Biltokig elektriker
11 december 2010 · 3 352 Inlägg

0 i komp på cyl 1 och 5 på bmw´n! Så jävla förbannad nu så det finns inte ord

Nitrometanskada Gött mos
11 december 2010 · 1 096 Inlägg

Bullet--- skrev:
"Problemet är att staden knappt är svensk längre utan en gigantisk flyktingförläggning med bilbränder, stenkastning och hög kriminalitet som sur eftersmak."

Jo men sen är det ju oxå många som drar Malmö över en kant för ETT område(rosengård) står för större delen av kriminaliteten. Själv har jag bott i Malmö i hela mitt liv och har inte haft problem med bilbränder,stenkast,mm, Klart, det finns ju gott om invandrare med det är ju inte mer procentuellt än vissa andra städer i sverige.

..och sen att du inte kunde få tag på en svensktalande på stortorget är rätt konstigt, provade du at gå in i en affär o fråga eller frågade du bara dem som såg utlänska ut, tror knappast att INGEN kunde svenska.
Dessutom så är det ju Malmö vi pratar om, sjukt många turister och släktingar till Malmöbor som visstas här, sen så ligger stortorget ett stenkast ifrån centralen
.

Jag gick tillsist in på burger king, det var det som blev min räddning.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
martinn
11 december 2010 · 2 624 Inlägg

Att datorfan strular sönder.. sad

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang