bilder: våran uppfart

Saabdajw
8 maj 2006 · 199 Inlägg

dom bilar som jag har på bild e våra jo, jag äger dock nara saaben.tråden hette ju " våran uppfart"

niclas_swe bitter besserwisser
8 maj 2006 · 644 Inlägg

ja jävlar va ni har lagt plattorna snyggt

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
8 maj 2006 · 174 Inlägg

Fina bilar...jag är bara glad för din skull (förutsatt att du pressar alla era bilar till max!) tongue
har ändå förståelse för att din E30 saknades på bilderna; det är väl den familjen slåss om att köra så den står väl och myser i garaget eller hur? big_smile

Alla kan köra fort rakt fram...
--amanda-- LIMHAMN RACE CHICKS
8 maj 2006 · 84 Inlägg

Om man bara hade haft en egen uppfart :p haha
Själv så parkerar man på polisens parkering, Ska se om jag inte kan få några coola bilder därifrån när dom har fikarast någon dag...
As grymma bilar iaf! Sjukt nice!!
Hade inte tackat nä till att vakna varje morgon och haft en sån samling utanför sitt fönster, man hade nog piggnat till lite snabbare så.

My Sweetest Poison
Volkswagen Passat 2.0 FSI "Highline" (2007)
olssson Saab nörd
9 maj 2006 · 224 Inlägg

Kan inte annat än dreggla över dina super fina bilar. MUUUUMMMMSSSSSSS big_smile

Saab For Life!
Lone Star
9 maj 2006 · 1 231 Inlägg

Fint, så där skulle de se ut hos alla smile

Mitt projekt: Evo III
Pebben Tekniker
9 maj 2006 · 13 Inlägg

Jea, recpecttss...eller respect tongue

----------------------
Det går som det går...
Saab 9-3 Aero "Snoken" (2001)
antejasse
9 maj 2006 · 19 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Grymt fina bilar och bilder! ..

BTW: ni som undrar varför bad robot glider runt i en gammal 200sx... så tror jag att den kommer bli ganska grym i framtiden.. sen så kanske inte hans far vill skämma bort han.. för vad är värre än "pappa-betalar" barn?

ja du jag vet inte vad jag ska säga om ditt inlägg..... min pappa hade gärna fått betala mina grejer till bilen om han hade haft en massa pengar! jag hade då inte gnällt om han sa att jag fick välja en ny bil!
tror att de är de där som du sa "pappa-betalar barn" som kallas avundsjuka! wink

Andreas
Skoda Octavia RS1 -04
M1cha
9 maj 2006 · 645 Inlägg

antejasse skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Grymt fina bilar och bilder! ..

BTW: ni som undrar varför bad robot glider runt i en gammal 200sx... så tror jag att den kommer bli ganska grym i framtiden.. sen så kanske inte hans far vill skämma bort han.. för vad är värre än "pappa-betalar" barn?

ja du jag vet inte vad jag ska säga om ditt inlägg..... min pappa hade gärna fått betala mina grejer till bilen om han hade haft en massa pengar! jag hade då inte gnällt om han sa att jag fick välja en ny bil!
tror att de är de där som du sa "pappa-betalar barn" som kallas avundsjuka! wink

Jadu... Vad ska jag säga om ditt inlägg? Vem skulle hellre vilja vara ett "pappa-betalar-barn" när man istället kan känna att man har tjänat sina egna pengar och har köpt en bil för sina egna pengar istället? Jag tror fan jag hellre skulle vilja åka omkring i min egna bil än en bil från farsan.

Det finns ju inget bättre än att känna att man själv äger en helt egen bil utan att någon annan har kastat in pengar på den. I alla fall så känner jag så... Men det är ju ingen dyr bil jag har så.. man får väl se senare i framtiden... wink

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
GooLiAth
11 maj 2006 · 96 Inlägg

HAHA! fan va kul de va å läsa igenom detta... hade glömt bort att jag postat här....

Evon är min
mercan är farsans
audin är morsans
subban e brorsans..

så är det..

E30in är såld...

fattar inte att folk kan bli så "griniga" är man postar sånt här..
allt beror på vad man prioriterar här i livet...
våran familj är helt motor galen.. och på bilderna ser ni resultatet av de..

och sen där här med pappa betalar snack...
jag pröjsar min bil själv!
det finns nåt som heter lån...smile

vill även tacka alla som har komenterat positivt!!!

aja.. hare gött!

Senast redigerat av GooLiAth (11 maj 2006)

vill du få din bil fotograferad?
kontakta mig!
www.GoliAthfoto.com
Audi R8 (2008)
gard Fartsyndare
11 maj 2006 · 278 Inlägg

tycker de luktar skryt här ;b

fina bilar dock smile

yrkesfotograf inom reklam och företag.
GooLiAth
13 maj 2006 · 96 Inlägg

gard skrev:
tycker de luktar skryt här ;b

fina bilar dock smile

ge dig..
varför har du lagt upp din bil här på garaget? jo för att du vill visa upp den...

å varför ska inte jag kunna lägga upp bilder på
våra bilar utan att vissa börjar snacka om bortskämd å skryt?

vill du få din bil fotograferad?
kontakta mig!
www.GoliAthfoto.com
Audi R8 (2008)
Neos34 Garaget vän, igen.
13 maj 2006 · 5 687 Inlägg

GooLiAth skrev:
här....jag pröjsar min bil själv!
det finns nåt som heter lån...smile

Jaa men då är det ju bankens bil = inte din.
Hur svårt kan det vara bara ta ett lån å köpa 1 lambo.

Nää du..
Jag äger ialla fall mina prylar.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
Neos34 Garaget vän, igen.
13 maj 2006 · 5 687 Inlägg

GooLiAth skrev:

gard skrev:
tycker de luktar skryt här ;b

fina bilar dock smile

ge dig..
varför har du lagt upp din bil här på garaget? jo för att du vill visa upp den...

Undrar vem skall skall ge sig igentligen!

Varför han har lagt ut sin bil bild, det kan man undra, men han har inte lagt ut bilder på hela släktens bilar..

Min bror äger en bilskrot, inte fasiken lägger jag ut alla bil bilder för det. ca: 100 bilar på gården.

Nää..

--:--

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
opelmtx
13 maj 2006 ·

Vi har så mycket fina bilar hör här Tex kaddet kombi diesel..kadett kombi bensin.. rekord...2 mondeo en renult buss en kaddet 1.6 kaddet gsi vw lt31 en astra en ascona Sen min egna Rekord cab finast av alla:P + en he*vetes massa norskt krom;P
Ang Avunsjukan jag är inte avundsjuk jag är glad för hans skull har man ett intresse ska man leva upp till det, se tex på golfare kan köpa en golfbag för 40-50 tusen för det sitter en liten lapp på den... Mycket Fina bilar iallafall som du får ta o filma så vi kan njuta av lite ljud:)
Mvh

BMW635_Robban
13 maj 2006 · 1 277 Inlägg

Var är BMW:n ?

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
13 maj 2006 · 545 Inlägg

Fan va nice!!smile

Två ord räcker, SAAB knäcker
Maizer
13 maj 2006 ·

Jag har också en rätt fin gård: Talbot Samba cab ful som få, Citroen Ax med ett fult luftintag i huven rostig också, en folkrace bil som är snorgrön, en rallybil som rasar varannan meter och en Lancia delta Integrale big_smile Just det, en kärra ocjså som står på tvären över helagården för att den inte får plats nånannanstans big_smile Om efterfrågan är stor kan jag gå ut o knäppa några bilder? wink haha

jompa_h
13 maj 2006 · 11 Inlägg

Skryt å skryt..
Fattar inte att de svenska uvundsjukan kan vara så stor..
Hoppas ingen tar illa upp men de är ju sant..
Snygga bilar smile

JAG HAR EN GUDS KROPP Tyvärr är det Buddas
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang