Hur blir man bilstylare?

H_olofsson
16 oktober 2009 · 34 Inlägg

tjena tjena.. har igentligen 2 snabba frågor att ställa.. som sagt en frågan följer ungefär rubriken. Undrar om man behöver någon utbildning inom det. om inte är det lätt att få jobb som det hos någon firma?

Och den andra frågan är om någon vet ett bra ställe där man kan lämna in bilen som fixar en snygg ljud anläggning? och såna fall vart och vad koster det?  som sagt jag är nybörjare har plastat en baslåda som står i min saab. men tycker det inte vart jätte bra och visst allt blir inte bra på första försöket men som sagt jag känner att jag skulle vilja ha lite proffs hjälp med det.

hoppas ni förstår vad jag skriver wink / MVH henke

...
lodiseN
16 oktober 2009 · 806 Inlägg

H_olofsson skrev:
tjena tjena.. har igentligen 2 snabba frågor att ställa.. som sagt en frågan följer ungefär rubriken. Undrar om man behöver någon utbildning inom det. om inte är det lätt att få jobb som det hos någon firma?

Och den andra frågan är om någon vet ett bra ställe där man kan lämna in bilen som fixar en snygg ljud anläggning? och såna fall vart och vad koster det?  som sagt jag är nybörjare har plastat en baslåda som står i min saab. men tycker det inte vart jätte bra och visst allt blir inte bra på första försöket men som sagt jag känner att jag skulle vilja ha lite proffs hjälp med det.

hoppas ni förstår vad jag skriver wink / MVH henke

Jag känner en som har en 850 kombi och har slängt in en jävla massa ljud och isolerat dörrar mm, ser ut som en grotta där inne typ:P men jävlar va de väger mycket ba. Jag kan höra med honom vad han betala för kalaset fast han gjorde det mesta själv.

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
Tom Darth Vader
16 oktober 2009 · 1 644 Inlägg

H_olofsson skrev:
tjena tjena.. har igentligen 2 snabba frågor att ställa.. som sagt en frågan följer ungefär rubriken. Undrar om man behöver någon utbildning inom det. om inte är det lätt att få jobb som det hos någon firma?