Eftersnack: Friday Night Meet - 7 Maj 2010 - Jakobsbergs parkeringshus, Plan 3.

zepppe SMR | SM Racing
9 maj 2010 · 280 Inlägg

Så de va din saab! yikes

Hann inte kolla på den riktigt, måste göras nästa träff!

Volvo 744 GLT "Frida" (1988)
Manne_11
9 maj 2010 · 193 Inlägg

Galic_Andro skrev:

CarpeDiem skrev:
Eller så ligger man lågt med träffarna ett tag, då blir det mindre liv. Farbror blå har fattat att det pågår bus just på fredagar.

Är du full människa!? Är du helt seriös och som "medlem" i konkurrent-team till TNM säga att vi ska lägga ner pga det kommer lite fridfulla poliser till p-huset och gör en rutin-kontroll som vilken annan!? hmm jag var dock inte där i fredags, visst blir det "bus" efteråt, det kan väl vem fasiken som helst förstå. Sen om det är TNM eller någon annan som anordnar detta, är skitsamma. Där rann det över lite för mig Sam, sådana kommentarer kommer man med om man VET hur det hela fungerar med träffar och just Efteraktiviteter. Men som "Erfaren träff-arrangör" borde du ju veta detta... eller!? lol coolt att du fick hela "grejen" på video också..


CarpeDiem skrev:
Hur ska man vara diskret? Alla fattar vart ska man åka efter träffen, inte diskret alls

Lilla du... hur diskret man än är på vart man ska åka så kommer endå allt ljud, rök, folk, musik från bilarna dra till sig snuten, vare sig man står och rejsar på sveavägen eller mitt ute i buschen i rosersberg.

CarpeDiem skrev:
Tror inte att speciellt många är taggad på nästa träff, som du nämnde tidigare så är det nån röd dag.... När jesus lärde sig flyga tror jag att det var

Inget att störa sig på ovan skrivet kanske, men det gör jag efter dem dumma kommentarerna lite längre upp...sen så kan du gärna få prata för dig själv om du är sugen på att komma eller inte. Ja jesus lärde sig att flyga den dagen, who cares!? Isf tycker jag man kan fira med att ha en fet träff och visa bilgudarna hur man gör det här på jorden!!

Ta med dig bilen nästa gång Sam, vore kul att se den...!

Väl mött nästa fredag allesammans, då kommer jag med hel bil igen och ready to go big_smile

Puss och kram

//Andro

+1. Håller med!

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
tooffen STHLM(S)LOW
10 maj 2010 · 420 Inlägg

CarpeDiem skrev:

tooffen skrev:
en sak måste jag säga vi kom dock lite sent och hittade tillslut till rosersberg. när vi väl kom dit när alla va där körde ni typ 20 race sen sa crew nu är de slut:S vafan de skulle ju hålla på lite långre än en halvtimme:D ps ge adress i min pm till rosersberg. en sak till varför polisen är där dom är inte dumma.tror du ingen tjallare sitter på garaget och kollar vart vi är någon stans. snälla va lite mera diskreta med vart vi ska vara någon stans:O

Hur ska man vara diskret? Alla fattar vart ska man åka efter träffen, inte diskret alls

ja men alla kan vara lite mera diskreta på garaget angående vart vi ska träffas och så bara:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
vonekfalk Team Night Meet
10 maj 2010 · 217 Inlägg

Garaget Är Till För Snack Ang Träffen!!! No More? Got It?

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
10 maj 2010 · 887 Inlägg

vonekfalk skrev:
Garaget Är Till För Snack Ang Träffen!!! No More? Got It?

Kunde inte sagt det bättre själv.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
burnburn
10 maj 2010 · 22 Inlägg

Grim_reaper_SwE skrev:
Så de va din saab! yikes

Hann inte kolla på den riktigt, måste göras nästa träff!

bara kolla in. bara ställa frågor om du undrar nåt.

Forget what's legal.. Do what's right!
Volvo 940 turbo "wofflan" (1995)
Saab 9000 CS "legenden" (1992)
ekma-n wescrape
10 maj 2010 · 236 Inlägg

Jojje_ skrev:

vonekfalk skrev:
Garaget Är Till För Snack Ang Träffen!!! No More? Got It?

Kunde inte sagt det bättre själv.

Instämmer!

FilipEkman
Mercedes E43 AMG "Diamond" (2017)
Lindbloom Sthlm(s)low
11 maj 2010 · 168 Inlägg

jente skrev:
När jag är ledig en fredag och är uppe så kommer jag och besöker er grabbar big_smile

tycker ja låter bra du:D va ett tag sen nu:P

jente
11 maj 2010 · 92 Inlägg

Lindbloom skrev:

jente skrev:
När jag är ledig en fredag och är uppe så kommer jag och besöker er grabbar big_smile

tycker ja låter bra du:D va ett tag sen nu:P

Mmmm, men du ska ju på kryssning och shit nu när jag ska komma upp.....fyyyy!!!cool

Street Knight
tingvall
12 maj 2010 · 164 Inlägg

Blire nått på freda??

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"
Toyotamecken
12 maj 2010 · 62 Inlägg

Galic_Andro skrev:

CarpeDiem skrev:
Eller så ligger man lågt med träffarna ett tag, då blir det mindre liv. Farbror blå har fattat att det pågår bus just på fredagar.

Är du full människa!? Är du helt seriös och som "medlem" i konkurrent-team till TNM säga att vi ska lägga ner pga det kommer lite fridfulla poliser till p-huset och gör en rutin-kontroll som vilken annan!? hmm jag var dock inte där i fredags, visst blir det "bus" efteråt, det kan väl vem fasiken som helst förstå. Sen om det är TNM eller någon annan som anordnar detta, är skitsamma. Där rann det över lite för mig Sam, sådana kommentarer kommer man med om man VET hur det hela fungerar med träffar och just Efteraktiviteter. Men som "Erfaren träff-arrangör" borde du ju veta detta... eller!? lol coolt att du fick hela "grejen" på video också..


CarpeDiem skrev:
Hur ska man vara diskret? Alla fattar vart ska man åka efter träffen, inte diskret alls

Lilla du... hur diskret man än är på vart man ska åka så kommer endå allt ljud, rök, folk, musik från bilarna dra till sig snuten, vare sig man står och rejsar på sveavägen eller mitt ute i buschen i rosersberg.

CarpeDiem skrev:
Tror inte att speciellt många är taggad på nästa träff, som du nämnde tidigare så är det nån röd dag.... När jesus lärde sig flyga tror jag att det var

Inget att störa sig på ovan skrivet kanske, men det gör jag efter dem dumma kommentarerna lite längre upp...sen så kan du gärna få prata för dig själv om du är sugen på att komma eller inte. Ja jesus lärde sig att flyga den dagen, who cares!? Isf tycker jag man kan fira med att ha en fet träff och visa bilgudarna hur man gör det här på jorden!!

Ta med dig bilen nästa gång Sam, vore kul att se den...!

Väl mött nästa fredag allesammans, då kommer jag med hel bil igen och ready to go big_smile

Puss och kram

//Andro

Jag håller med till 110%

kan tyvärr inte komma nu på fredag pga av firmafylla tongue

Funkiee Saab älskare!
12 maj 2010 · 4 597 Inlägg

ekma-n skrev:

Jojje_ skrev:

vonekfalk skrev:
Garaget Är Till För Snack Ang Träffen!!! No More? Got It?

Kunde inte sagt det bättre själv.

Instämmer!

Det var då ett jävla gnäll här... Och det jag tror CarpeDiem menar är att man kan vara mer diskret om vart R*** körs någon stans... Att ha en träff i ett P hus verkar inte polisen ha något emot, och det är ju om träffen det ska pratas om här på gorg.

Eller har jag fel?

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
zepppe SMR | SM Racing
12 maj 2010 · 280 Inlägg

Funkiee skrev:
Det var då ett jävla gnäll här... Och det jag tror CarpeDiem menar är att man kan vara mer diskret om vart R*** körs någon stans... Att ha en träff i ett P hus verkar inte polisen ha något emot, och det är ju om träffen det ska pratas om här på gorg.

Eller har jag fel?

vonekfalk skrev:
Garaget Är Till För Snack Ang Träffen!!! No More? Got It?

Du har så rätt så big_smile

Volvo 744 GLT "Frida" (1988)
exiZ
14 maj 2010 · 533 Inlägg

Hej!

Kommer till Stockholm ikväll och tänkte höra om det blir något ikväll? Har hört massor om den här träffen och tänkte titta förbi... Så blir det nått? EVOn behöver rastas big_smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
chrizz Administratör
14 maj 2010 · 11 790 Inlägg

Detta är en eftersnack-tråd, dvs diskussion om en träff som redan varit. Vill ni diskutera kommande träffar så ta den diskussionen i en annan tråd. Finns inte den tråden så skapa den efter konstens regler smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang