EFTERSNACK: Gävle Vårcrusing HANGOUT 8 Maj 2010

jimmy_JDM Afraid Of Heights
8 maj 2010 · 66 Inlägg

Nyss hemkommen, jag har vart ute sen 12:00 idag nu får det fan va nog med kyla

tror närmare bestämt att det vart en av dom större sammlingarna här i stan på senare år.

Kan ju lätt säga att det va smällfult med bilar iaf å inge regn såg man skymten av heller.

En riktig kanon(kall) kväll blev det.

Hur sluta rejset?

På återsende på nästa crusing?

Mvh Jimmy

Volkswagen Typ 1 "The OldSpeed Outlaw" (1956)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
9 maj 2010 · 8 744 Inlägg

Kom dit vid 19.15 ungefär och åkte hem vid 23, riktigt trevlig kväll med många fräscha bilar och mycke folk! smile Skippade dock racet och drog en vända genom stan och kikade istället, smockfullt med folk & bilar där också!

Senast redigerat av ChriZtoffer (9 maj 2010)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
9 maj 2010 · 327 Inlägg

För en som inte är från stan så tycker jag det var ett bra träff på Ericsson men mycket folk och mycket snygga bilar...dock lite dåligt med Volvo 200 bilar tongue men ni är ursäktade ändå hihi kort och gott ett kanonträff i min mening smile Jag lär återkomma fler gånger.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Carlee82 Icke gående Hellaflush wannabe
9 maj 2010 · 287 Inlägg

Jag önskar att jag också drog hem vid 23.00 för väntan på race blev låååång. Jag drog vid 02.00 och då skulle det preics dra igång...

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884
Westergren Large Cap
9 maj 2010 · 1 816 Inlägg

Jag kom hem för 15 min sedan, varit ute sen 20.00. Grymt med bilar, som jimmy_JDM säger så var det nog en av de mest trafikerade cruisingar på länge, kanske någonsin. Speciellt uppe vid Eriksson Bilteam (Saab) vid 22-tiden var det smockfullt enda upp till Ö&B. Men det är ju bara trevligt! smile Åkte även på racet men polisen var hack i häl hela tiden så man fick avbryta racen osv så jag åkte mot stan igen efter ett tag, så vet inte riktigt hur det slutade. Riktigt trevlig kväll iaf!

skogenracing xcOOb
9 maj 2010 · 388 Inlägg

Vart en kanon träff trots kylan!
Stod på Bilteam från 19 och när vi åkte iväg en sväng några timmar senare så såg man hur mycket bilar de verkligen va, alla parkeringar på skolgången va fulla smile

racet orkades inte med pga att de drog ut på tiden..

Mycket bilder och eftersnacks tråd finns även på vårat forum, länk nedan..
http://skogenracing.editboard.com/

Senast redigerat av skogenracing (9 maj 2010)

Oceanmist Emelie Hallberg
9 maj 2010 · 829 Inlägg

Tycker det var en kanonkväll! smile Mycket fina bilar

Marlboroman
9 maj 2010 · 8 234 Inlägg

Synd på kylan, annars va det en kanonkväll smile

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
9 maj 2010 · 91 Inlägg

haha fan va alla påstår att de va kallt tongue va ja den ända som gick i tjocktröja å inte frös? tongue
hahah här kommer lite bilder från dagen iaf tongue
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=103250

Det ska skrapa
patrik89
9 maj 2010 ·

Den silvriga supran med Hoosier sliks, finns den här på garaget?

Majorn
9 maj 2010 · 122 Inlägg

Kallt? nog för att jag var stärkt av en och annan men inte var det väl så kallt:P
Jag dök upp sent men det stod duktigt med fina bilar på Eriksson, väldigt kul att se:)

vullen Mr White
9 maj 2010 · 1 072 Inlägg

Kanon kväll me mycke bilar trevligt folk.

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
burken73
9 maj 2010 · 18 Inlägg

Suverän kväll med mycket folk och fina bilar. Hoppas det blir fler sådana i sommar!!!

C_Nordenstahl -----
9 maj 2010 · 325 Inlägg

Brutalt bra cruising var det! Sjukt många fina bilar. Va dock aldrig på träffen tyvärr.

OPEL
A_Ericsson
9 maj 2010 · 44 Inlägg

var en sjukt bra träff... synd på att den idiotiska snuten skulle förstöra...

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
InvR
10 maj 2010 · 41 Inlägg

Tyckte det blev en bra kväll, men som vanligt finns det alltid folk som grisar ner och beter sig som puckon! Men sånt får man ha överseende med en sån här kväll, otroligt mycket fräscha bilar blev det.

För er som funderar över racet så blev det flyttat både en, två, och tre gånger.
När första starten skulle gå så lyckades grisen komma, så det blev en splitt på 3 olika ställen.
Lyckades vara på det enda stället där det faktiskt blev nått race, 3 starter blev det.
Cred till föraren i den silvriga evon!

Blev senare avbrytet runt 4 tiden pga snuten låg på alldeles för mycket och dessutom började det regna.

Senast redigerat av InvR (10 maj 2010)

Memento Mori
Volkswagen Golf MKV R32 "Turbo" (2006)
jimmy_JDM Afraid Of Heights
10 maj 2010 · 66 Inlägg

höll rejs helvetet på till 4????? å fy fan, då hade man avärkat en 2,5 timmes film 2 serie avsnitt å sovit en timme å är fortfarande nöjd med kvällen smile

Volkswagen Typ 1 "The OldSpeed Outlaw" (1956)
Joodu_6
10 maj 2010 · 194 Inlägg

Tyckte det va en kul kväll,mkt folk å grymt fina bilar.Synd med racet men inte mkt man kan göra åt saken.Fick iaf köra lite smile

Joodu_6
AnnaN
10 maj 2010 · 19 Inlägg
Tyskenracing BE*CE
10 maj 2010 · 419 Inlägg

grymt mycket bilar och många snygga med

volvon min fick komma hem en igen fast bara över kvällen

fast det va dåligt med saffrans volvos hehe

Volvo R racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang