Eftersnack: Streetblock Meet 19/6

jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

sengstr skrev:
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu smile alla parkerade in alla.. haha smile
Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall wink Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

JockeSoderlund
20 juni 2010 · 72 Inlägg

Kreklon skrev:
Nu ligger mina bilder uppe! -> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105004

Glöm inte att kika på den sista översiktsbilden där jag har slängt ihop 2st bilder för att få med allt!

Blev totalt 40st som jag la upp, även 2st från fikat längs vägen. Har tagit fler bilder på andra bilar så hojta till om inte er bil finns med! Hojta också gärna till om ni hade tänkt använda någon bild eller om ni vill ha originalet skickat till er.

Du har möjligen inte nån bild på min 850 ? smile

Nafets86
20 juni 2010 · 821 Inlägg

jass3s skrev:

sengstr skrev:
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu smile alla parkerade in alla.. haha smile
Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall wink Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

inte helt omöjligt faktiskt.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Nafets86
20 juni 2010 · 821 Inlägg

Kreklon skrev:
Nu ligger mina bilder uppe! -> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105004

Glöm inte att kika på den sista översiktsbilden där jag har slängt ihop 2st bilder för att få med allt!

Blev totalt 40st som jag la upp, även 2st från fikat längs vägen. Har tagit fler bilder på andra bilar så hojta till om inte er bil finns med! Hojta också gärna till om ni hade tänkt använda någon bild eller om ni vill ha originalet skickat till er.

tar en av dina bilder till min bil smile Tack

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
fanimej
20 juni 2010 · 182 Inlägg

jass3s skrev:
Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Var det ni som råkade ut för honom? Vi åkte precis förbi er när ni blev ivägsläppta ifrån fickan..



Någon som har specs på den där mattsvarta ford sierran med vit text på sidan? Är den så arg som den såg ut? wink

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Galompa_
20 juni 2010 · 9 Inlägg

_-gniraz-_ skrev:
Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

Ja när du kastade bort de hala gurksmörgossarna så blev det ju "control" istället för "No Control"smile

Riktig trevlig kväll och natt. Trevligt sällskap vid fikat. Vart rätt kallt att åka hem nercabbat. Har man cab å det inte regnar så SKA den vara nere.smile

Nissan Skyline R33 GTR -95 - 13,15 @ 163,55km/h
Crew StreetRace.se
Crew Stadskampen
Crew VSC Cup
PLindblom
20 juni 2010 · 1 200 Inlägg

jass3s skrev:

sengstr skrev:
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu smile alla parkerade in alla.. haha smile
Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall wink Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Såg ut som en mörk Audi S/RS 6 sedan (C5 eller C6), om jag inte minns fel. Det känns lite som att den blå ryttaren tröttnade på att följa efter karavanen och bestämde sig för att stanna någon stackare för att sedan åka hem tongue

Tackar för en mycket trevlig träff! Det blev ett långt, nattligt äventyr minsann smile

jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

fanimej skrev:

jass3s skrev:
Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Var det ni som råkade ut för honom? Vi åkte precis förbi er när ni blev ivägsläppta ifrån fickan..



Någon som har specs på den där mattsvarta ford sierran med vit text på sidan? Är den så arg som den såg ut? wink

Japp det var jag, 22 km/h för fort och 2800 kr fattigare smile

Nafets86
20 juni 2010 · 821 Inlägg

Minister skrev:

jass3s skrev:

sengstr skrev:
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu smile alla parkerade in alla.. haha smile
Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall wink Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Såg ut som en mörk Audi S/RS 6 sedan (C5 eller C6), om jag inte minns fel. Det känns lite som att den blå ryttaren tröttnade på att följa efter karavanen och bestämde sig för att stanna någon stackare för att sedan åka hem tongue

Tackar för en mycket trevlig träff! Det blev ett långt, nattligt äventyr minsann smile

han blev väl sugen på munkar smile Han såg lite hungrig ut wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Minister skrev:

jass3s skrev:

sengstr skrev:
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu smile alla parkerade in alla.. haha smile
Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall wink Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Såg ut som en mörk Audi S/RS 6 sedan (C5 eller C6), om jag inte minns fel. Det känns lite som att den blå ryttaren tröttnade på att följa efter karavanen och bestämde sig för att stanna någon stackare för att sedan åka hem tongue

Tackar för en mycket trevlig träff! Det blev ett långt, nattligt äventyr minsann smile

Det är en audi a6 sedan C6,fick iallafall ett grattis från honom att ja har jobb o kan betala bötern smile

Nafets86
20 juni 2010 · 821 Inlägg

jass3s skrev:

Minister skrev:

jass3s skrev:

Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Såg ut som en mörk Audi S/RS 6 sedan (C5 eller C6), om jag inte minns fel. Det känns lite som att den blå ryttaren tröttnade på att följa efter karavanen och bestämde sig för att stanna någon stackare för att sedan åka hem tongue

Tackar för en mycket trevlig träff! Det blev ett långt, nattligt äventyr minsann smile

Det är en audi a6 sedan C6,fick iallafall ett grattis från honom att ja har jobb o kan betala bötern smile

haha.. han hade humor också konstapel munk?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

sengstr skrev:

jass3s skrev:

Minister skrev:

Såg ut som en mörk Audi S/RS 6 sedan (C5 eller C6), om jag inte minns fel. Det känns lite som att den blå ryttaren tröttnade på att följa efter karavanen och bestämde sig för att stanna någon stackare för att sedan åka hem tongue

Tackar för en mycket trevlig träff! Det blev ett långt, nattligt äventyr minsann smile

Det är en audi a6 sedan C6,fick iallafall ett grattis från honom att ja har jobb o kan betala bötern smile

haha.. han hade humor också konstapel munk?

Jo nog fan hade han lite humor allt, men snäll va han inte, han ville inte skriva på lappen att ja körde 20 km för fort istället för 22 så ja skulle få lite billigare böter ^^

Rock-Star
20 juni 2010 · 2 982 Inlägg

jass3s skrev:
Riktigt bra träff måste ja säga, men fan att blåbären skulle ta mig som körde rätt lagligt o sket i dom som körde om oss båda i 150-200 minst ^^ men men första bötern man fått o den tömde plånkan på hela 2800 kr :)Men ett stort creed till dom som arrangerade detta, o vem fan e idioten som snackade med farbror blå om vart vi skulle fika?

Haha, seriöst?
-Det finns ju liksom bara ETT svar man kommer att få om man ställer frågan!

Master_Blaster78 skrev:
Blev trött på blåbär så jag drog vid 22
antog att det inte skulle bli nåt fika pga blåbärsmile
Kommer fler gånger
Tycker dock att karavan körningen till enköping inte blev så bra som man hade hoppas på... Många skriver att dom kommer men dyker inte upp

Självklart fanns en karavan från sthlm, dock plockade jag bort den under lördagen på dagen(igår)
här är sthlms karavanen iaf. en helt del fartbilder togs också.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/46930/952343_37rfa4.jpg

Senast redigerat av Residence (20 juni 2010)

loow Jävel
20 juni 2010 · 2 018 Inlägg

Tack för en trevlig träff!

You got to risk it, to get the biscuit :)
_-gniraz-_
20 juni 2010 · 91 Inlägg

fanimej skrev:

jass3s skrev:
Inte som så att det var en svart audi den mc stoppade ? ^^

Var det ni som råkade ut för honom? Vi åkte precis förbi er när ni blev ivägsläppta ifrån fickan..



Någon som har specs på den där mattsvarta ford sierran med vit text på sidan? Är den så arg som den såg ut? wink

Ingen värsting men finns på min sida om du vill kolla närmare....smile

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se
Ford Sierra 2.0 turbo "No Control.se" (1988)
_-gniraz-_
20 juni 2010 · 91 Inlägg

Galompa_ skrev:

_-gniraz-_ skrev:
Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

Ja när du kastade bort de hala gurksmörgossarna så blev det ju "control" istället för "No Control"smile

Riktig trevlig kväll och natt. Trevligt sällskap vid fikat. Vart rätt kallt att åka hem nercabbat. Har man cab å det inte regnar så SKA den vara nere.smile

Vart genast mycket trevligare...smile

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se
Ford Sierra 2.0 turbo "No Control.se" (1988)
TTScarface
20 juni 2010 · 221 Inlägg

Yes då har man fått internet att funka igen.

Jag vill stort tacka alla som kom, det vart en hel grym träff och jag e mke nöjd. Riktigt mke bättre än förra gången.
Jag vill också tacka tacka Carpediem som samarbetade tsm med StreetBlock. STORT TACK!
Tack till DarKMaNs som tog med hjälp till "fikat" du e grym man!!!

Hoppas på att det blir minst lika mke folk nästa träff.

Tack för mig och åter igen tack till ALLA som medverkade...

JDM
Ya hurr'd!!
Drift-is-the-shit
20 juni 2010 · 548 Inlägg

_-gniraz-_ skrev:
Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

När kastades dessa på? Tyckte det såg ut att finnas effekt ändå för att inte få ner de, eller kom dem på senare ändå? cool

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

TTScarface skrev:
Yes då har man fått internet att funka igen.

Jag vill stort tacka alla som kom, det vart en hel grym träff och jag e mke nöjd. Riktigt mke bättre än förra gången.
Jag vill också tacka tacka Carpediem som samarbetade tsm med StreetBlock. STORT TACK!
Tack till DarKMaNs som tog med hjälp till "fikat" du e grym man!!!

Hoppas på att det blir minst lika mke folk nästa träff.

Tack för mig och åter igen tack till ALLA som medverkade...

det var så lite så ; )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
_-gniraz-_
20 juni 2010 · 91 Inlägg

Drift-is-the-shit skrev:

_-gniraz-_ skrev:
Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

När kastades dessa på? Tyckte det såg ut att finnas effekt ändå för att inte få ner de, eller kom dem på senare ändå? cool

Någonstans i mitten av de hela bytte ja mackor till dom som är på filmen...

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se
Ford Sierra 2.0 turbo "No Control.se" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang