Spyfluga R.I.P

_MaCCe_ Majestas
25 juni 2006 · 1 319 Inlägg

Fyy fan vad äckligt!!!! måste bara skriva detta inanna jag går o lägger mig!!!!

Innan jag satte mig vid datan nu så stod jag vi köksdisken och skulle dricka lite vatten. då såg jag värsta spyflugan fluga runt! jag tänke jag tar dö på den så att den inte stör alla som sover i huset, så jag tar upp en Ellos eller halens tidning ( inte säker ) jag slår efter flugan men träffar den aldrig, till slut landar den bakom disken på ett litet lock som ska sitta på en sultburk, jag tar ett plast lock( som man sätter på kattmatskonservburken)och slår till flugan lite löst, den lever fortfarande fast den kan inte flyga,
Så jag tar upp sylt locket och i andra handen plast locket och så pressar jag flugan fort för att ta dö och avsluta dess plåga.
när jag tar bort plast locket så ser jag....Små larver!!! 20 tal som kryper runt på locket!! ush!! så jävla discusting! asså dom måste ju ha varit i flugans mage hela tiden eller hur?? men var den då gravid på något sätt?? eller var den kanske sjuk?

Vad tror ni?

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
StiFf Wankel
25 juni 2006 · 1 080 Inlägg

är inte flugor larver från början?
isf var den väl "gravid" tongue

MDS Västerås
FugitivE BMW Power
25 juni 2006 · 2 362 Inlägg

myyyyys big_smile

BMW, bogsering med wire :/
Injen Husägare
25 juni 2006 · 268 Inlägg

nice big_smile

no turbo shit just real power
Gryphon
25 juni 2006 · 41 Inlägg

De riktigt stora är just stora av det skälet, de har miljarders med små bebisar inuti sig... dö skall de.

ironhead volvoraggare
25 juni 2006 · 4 776 Inlägg

låter verkligen äckligt detta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
25 juni 2006 · 271 Inlägg

va elak du e o gör dom föräldralösa tongue...fy fan äkligt...hatar såna där grejer...blä

JohnnyN Rutinerad medlem
25 juni 2006 · 1 938 Inlägg

Hyi satan big_smile
Tur att du tog livet av den iaf, så att ingen annan behöver ta livet av de miljontals larverna sen när de har blivit spyflugor big_smile

Maizer
25 juni 2006 ·

Jag hade fan skitit ner mig och sprungit iväg. På tal om att döda djur så sprayade jag ner en äcklig stor spindel med hårspray inatt. Det är favorit sättet att döda de småkrypen på, de blir stelare och stelare hahah big_smile big_smile

mrcelica
25 juni 2006 · 1 639 Inlägg

Ja fy fan för gravida spyflugor.... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
_JoCCeV TVT Member
25 juni 2006 · 377 Inlägg

hahahah..... sick alltså wink hahahah..... håller med Dö ska dom!!! big_smile

Martin 9-3 Fisketokig
25 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Ja man lär sig nå nytt för varje dag.

Trodde aldrig att man kunde tappa aptiten så snabbt med en kebabpizza framför datorn sad

Hade iofs en kanin som dog när jag var mindre.. den låg inte många timmar för när jag skulle begrava den på kvällen så sprack magen när jag lyfte den och hela innehållet inkl tusentals larver rann ur kaninen. Särklass det äckligaste man vart med om.


humm. pizzan hamnar nog i kylen tills senare idag om jag tänkter efter

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
mrcelica
25 juni 2006 · 1 639 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Ja man lär sig nå nytt för varje dag.

Trodde aldrig att man kunde tappa aptiten så snabbt med en kebabpizza framför datorn sad

Hade iofs en kanin som dog när jag var mindre.. den låg inte många timmar för när jag skulle begrava den på kvällen så sprack magen när jag lyfte den och hela innehållet inkl tusentals larver rann ur kaninen. Särklass det äckligaste man vart med om.


humm. pizzan hamnar nog i kylen tills senare idag om jag tänkter efter

Usch ! Tappade aptiten jag med.... Kanske var just pizzafyllning som rann ur din kanin.... wink

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Gladen
25 juni 2006 · 311 Inlägg

god damn vad äckligt det där var att läsa ! tongue

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
jensonnn
25 juni 2006 · 180 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Ja man lär sig nå nytt för varje dag.

Trodde aldrig att man kunde tappa aptiten så snabbt med en kebabpizza framför datorn sad

Hade iofs en kanin som dog när jag var mindre.. den låg inte många timmar för när jag skulle begrava den på kvällen så sprack magen när jag lyfte den och hela innehållet inkl tusentals larver rann ur kaninen. Särklass det äckligaste man vart med om.


humm. pizzan hamnar nog i kylen tills senare idag om jag tänkter efter

uhh , faan nu är de nått göjjs i min soptunna med :S

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
TeQuilla
25 juni 2006 · 764 Inlägg

Urrrkk.....

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
25 juni 2006 · 1 660 Inlägg

Våran komposttunna var /(&/¤)(sad¤#/&)sad&¤ mysig i höstas med, men tror innevånarna har dött, nu är det bara fin jord (nästan iaf.) + en och annan svartmyra (harmlösa) som klämt sig in i ventilationshålen..

Senast redigerat av GT90 (26 juni 2006)

-K-
26 juni 2006 · 88 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Trodde aldrig att man kunde tappa aptiten så snabbt med en kebabpizza framför datorn sad

740glidarN skrev:
Uuaahhh, vafan jag äter här! tongue

Om jag satt och åt vid datorn så finns det inte en chans att jag skulle klicka på ett ämne med en topic som "Spyfluga R.I.P"

Men men, det är jag det tongue

/K

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
vitafaran
26 juni 2006 · 142 Inlägg

aa det där var ju gaaaanska äckligt

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
26 juni 2006 · 1 660 Inlägg

*Ligger nästan dubbelvikt av skratt*..   =I:>)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang