INFÖR: Douchebag Rally - 14 augusti - DATUM + NY TRAILER!

_terror_
1 augusti 2010 · 122 Inlägg

var i Eskilstuna och Kolbäck igår och kollade ställen man kunde stanna på.. det är fixat. haha Kolbäck va fan inte mkt till stad, blir gymt kul när 10+ bilar rullar in samtidigt, dem kommer bli chockade! Finns en perfekt liten kanal man kan bada i också, om man nu skulle vilja de.. Det här kommer bli grymt!

Det enda jag saknar nu är ett ställe i Enköping. Någon som vet något bra ställe man kan parkera bilarna på?

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
2 augusti 2010 · 122 Inlägg

Nu funkar den vanliga hemsidan igen: http://www.douchebagrally.webb.se/

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
MeepMeep Finraggare
2 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Finns plats i dodgen annars

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
_terror_
2 augusti 2010 · 122 Inlägg

Börjar ju bli några st nu! 10 bilar är anmälda på hemsidan.. sen är de ju 2+ i varje bil antagligen. Så vi lär ju bli ett skönt gäng som kommer invardera alla städer big_smile Ser fram emot detta!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
BlauMes
2 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

Känns som att denna grej har tappat sitt ursprung..
Från början var det tänkt som en skön glidargrej där man visar upp sina bilar.

Nu känns det mer som ett tonårsrace a la mopedstyle. Tyvärr. Idéen från början var jäkligt bra men att det spårade ur till detta var inte riktigt var grundaren hade i tanke tror jag.

Ni kommer säkert ha skit kul med detta och det blir säkert jätte kul för dom som ställer upp!

Lycka till!

Saab 9-3 (2008)
_terror_
2 augusti 2010 · 122 Inlägg

BlauMes skrev:
Känns som att denna grej har tappat sitt ursprung..
Från början var det tänkt som en skön glidargrej där man visar upp sina bilar.

Nu känns det mer som ett tonårsrace a la mopedstyle. Tyvärr. Idéen från början var jäkligt bra men att det spårade ur till detta var inte riktigt var grundaren hade i tanke tror jag.

Ni kommer säkert ha skit kul med detta och det blir säkert jätte kul för dom som ställer upp!

Lycka till!

Ska jag vara helt ärlig mot dig? Jag hade planerat de som en glidargrej.. uppdragen slängde jag med för att locka fler folk. Men människor tror att det är uppdragen som är själva grejen, själva tävlingen.. Jag gör det endast för att åka runt i stor grupp och softa.

Vore kul om du skulle joina iaf smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
3 augusti 2010 · 122 Inlägg

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
BlauMes
3 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

_terror_ skrev:

BlauMes skrev:
Känns som att denna grej har tappat sitt ursprung..
Från början var det tänkt som en skön glidargrej där man visar upp sina bilar.

Nu känns det mer som ett tonårsrace a la mopedstyle. Tyvärr. Idéen från början var jäkligt bra men att det spårade ur till detta var inte riktigt var grundaren hade i tanke tror jag.

Ni kommer säkert ha skit kul med detta och det blir säkert jätte kul för dom som ställer upp!

Lycka till!

Ska jag vara helt ärlig mot dig? Jag hade planerat de som en glidargrej.. uppdragen slängde jag med för att locka fler folk. Men människor tror att det är uppdragen som är själva grejen, själva tävlingen.. Jag gör det endast för att åka runt i stor grupp och softa.

Vore kul om du skulle joina iaf smile

Har det kommit fram några tider på det hela? Ska på kryssning nämligen 12-14 så vet inte riktigt om jag är hemma i tid hmm

Saab 9-3 (2008)
_terror_
3 augusti 2010 · 122 Inlägg

BlauMes skrev:

_terror_ skrev:

BlauMes skrev:
Känns som att denna grej har tappat sitt ursprung..
Från början var det tänkt som en skön glidargrej där man visar upp sina bilar.

Nu känns det mer som ett tonårsrace a la mopedstyle. Tyvärr. Idéen från början var jäkligt bra men att det spårade ur till detta var inte riktigt var grundaren hade i tanke tror jag.

Ni kommer säkert ha skit kul med detta och det blir säkert jätte kul för dom som ställer upp!

Lycka till!

Ska jag vara helt ärlig mot dig? Jag hade planerat de som en glidargrej.. uppdragen slängde jag med för att locka fler folk. Men människor tror att det är uppdragen som är själva grejen, själva tävlingen.. Jag gör det endast för att åka runt i stor grupp och softa.

Vore kul om du skulle joina iaf smile

Har det kommit fram några tider på det hela? Ska på kryssning nämligen 12-14 så vet inte riktigt om jag är hemma i tid hmm

Tiden är inte spikad än.. men du hinner nog hem ska du se.

EDIT: menade du klockslag eller datum när du sa 12-14? Om du kommer hem den 14:onde så kan de ju bli svårt.. senare än 5 startar vi ej.

Senast redigerat av _terror_ (3 augusti 2010)

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
4 augusti 2010 · 122 Inlägg

Ingen som vet ett ställe (gannska centralt) i Enköping? behöver vara en parkering.. någon som vet? Det är det enda som saknas nu.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Defeatist
4 augusti 2010 · 103 Inlägg

Anmäld

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
_terror_
4 augusti 2010 · 122 Inlägg

Defeatist skrev:
Anmäld

du är uppskriven på listan. Pass på att gå med i facebook-gruppen och bjud in dina vänner.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
BlauMes
5 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

_terror_ skrev:

BlauMes skrev:

_terror_ skrev:

Ska jag vara helt ärlig mot dig? Jag hade planerat de som en glidargrej.. uppdragen slängde jag med för att locka fler folk. Men människor tror att det är uppdragen som är själva grejen, själva tävlingen.. Jag gör det endast för att åka runt i stor grupp och softa.

Vore kul om du skulle joina iaf smile

Har det kommit fram några tider på det hela? Ska på kryssning nämligen 12-14 så vet inte riktigt om jag är hemma i tid hmm

Tiden är inte spikad än.. men du hinner nog hem ska du se.

EDIT: menade du klockslag eller datum när du sa 12-14? Om du kommer hem den 14:onde så kan de ju bli svårt.. senare än 5 startar vi ej.

dag 12-14 kommer hem den 14onde med andra ord tongue

Saab 9-3 (2008)
_terror_
5 augusti 2010 · 122 Inlägg

BlauMes skrev:

_terror_ skrev:

BlauMes skrev:

Har det kommit fram några tider på det hela? Ska på kryssning nämligen 12-14 så vet inte riktigt om jag är hemma i tid hmm

Tiden är inte spikad än.. men du hinner nog hem ska du se.

EDIT: menade du klockslag eller datum när du sa 12-14? Om du kommer hem den 14:onde så kan de ju bli svårt.. senare än 5 startar vi ej.

dag 12-14 kommer hem den 14onde med andra ord tongue

Då kan de nog bli svårt.. sånna där kryssningar brukar ju komma till stockholm runt 16:00 - 17:00 tiden. Du kommer desvärre ej hinna.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Crusty69
5 augusti 2010 ·

_terror_ skrev:
Ingen som vet ett ställe (gannska centralt) i Enköping? behöver vara en parkering.. någon som vet? Det är det enda som saknas nu.

ÖB parkeringen kanske? Ligger iofs på utkanten av enköping..

_terror_
5 augusti 2010 · 122 Inlägg

Crusty69 skrev:

_terror_ skrev:
Ingen som vet ett ställe (gannska centralt) i Enköping? behöver vara en parkering.. någon som vet? Det är det enda som saknas nu.

ÖB parkeringen kanske? Ligger iofs på utkanten av enköping..

Jo sånna ställen kryllar det ju av.. men jag letar mer centralt då folk ska se att vi är där. Ingen vits om man stannar i utkanten smile Men tack för tipset ändå!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Kulpahjul
7 augusti 2010 · 205 Inlägg

Shit vilken galet rolig ide big_smile

Trying is the first step towards failure
_terror_
7 augusti 2010 · 122 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Shit vilken galet rolig ide big_smile

Du har en vecka på dig att gå in och anmäla dig wink

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Vinne-
9 augusti 2010 · 6 Inlägg

Kan du inte försöka ändra dessa uppdrag till nått roligare?

5. Få hjälp av någon - 10p
7. Klä ut dig till kungen och håll ett tacktal inför främlingar - 45p
19. Få massage av en främling - 10p
21. Ät 10 salta kex under 2 minuter utan att dricka något - 15p
22. Ta en tugga från en främlings hamburgare eller dylikt - 30p
23. Få en kassörska att säga "Vad ska du använda det där till?" - 30p

fripppe
10 augusti 2010 · 147 Inlägg

Anmäld, såg dessutom att man var uppskriven på sidan.
Taggad till 1000 big_smile Systemkameran åker med, hoppas bara på att polaren kan hantera den...

Vinne- är väl inget fel på uppdragen? jag gillar att någon tar initiativet och vill genomföra denna typen utav evenemang, sen så finns det jue 26 uppdrag till.
Som jag förstår så är det tot 90min där man har tid att genomföra uppdrag, 90min/51 uppdrag = under 2min per uppdrag, omöjligt att hinna alla wink

//Fredrik
BMW 540I "Höjdrädd" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang