Eftersnack: Lagligt Streetrace Eskilstuna ShootOut 1/8

Wurpan
1 augusti 2010 · 58 Inlägg

Får tacka Landracing för att arrangerat Racet  och publiken som orkade va kvar fast det kom nån droppe då och då...
Får även tacka alla som va med och körde också smile

Ska försöka få bilen att gå lite bättre till nästa gång..tongue

när det kom till Polarns svarta Bubbla  så kom han med en kam men åkte hem med 4st istället..
troligen så vart även vevaxeln dålig och sen va det nån kolv.. han skulle försöka få ihop den till nästa gång tongue

vi får hoppas på bättre väder den 29 smile

Senast redigerat av Wurpan (1 augusti 2010)

Lever på Adrenalin och lukten av brända däck! :P
www.driveforfun.org
www.volvosweden.se
Volvo 945 Turbo "Gray Shark" (1994)
Smuurf
1 augusti 2010 · 388 Inlägg

var riktigt roligt att kolla på måste jag säga och var bra med folk även det oroliga vädret faktiskt!

hade gärna velat kört faktiskt men måste byta lite grejer innan jag kör någe så man itne blir stående pga lathet wink

men den 29 kommer jag iaf ställa upp och hoppas på bra väder då och minst lika mycket folk då och gärna fler!

tack för ikväll!

Mitsubishi Evo IV "Alice" (1997)
Skoda Superb "Paddan" (2017)
Micke16v streetracer
2 augusti 2010 · 2 Inlägg

Ahh, tack för ikväll! Kul med så stor publik, kunde säkert fylla 3 såna där läktare.

Honda CR-Z "GT edition" (2012)
Denniz-B
2 augusti 2010 · 161 Inlägg

Riktigt trevlig kväll trots regnet.

Bilder som jag tog finns på: http://www.dbfoto.se/
Klicka på: Galleri - Evenemang sen: Eskilstuna ShootOut 1/8
Hittar du någon bild du vill låna så är det bara att kopiera men skicka ett pm till mig så jag vet vem som lånar bilderna.

/Denniz

Meems Mupp?
2 augusti 2010 · 28 Inlägg

Riktigt kul att se att folk faktiskt vågade trotsa vädret. smile
Vädergudarna var ju liite snälla iaf...

Vart en riktigt trevlig kväll och en bra avslutning på helgen.
Så tack och bock för ett trevligt evenemang. smile
Ser fram emot nästa gång.

Sderberg
2 augusti 2010 · 46 Inlägg

Tack för ikväll, kul med mycket folk och bilar. Upp med fler läktare till nästa gång wink Folk som har bilder får gärna säga till smile

Volvo 940 Turbo "Classic-Evolve" (1998)
Honda Crx Del Sol turbo "Edelbrock Turbo kit" (1994)
FreddeK
2 augusti 2010 ·

Det var riktigt jäkla trevligt=) kanske man skulle vara med för skojs skull nästa gång! Läktare hade byggts,rolig speaker, hamburgarna var säkert goda också!

Mvh Fredde

ogge4
2 augusti 2010 · 11 Inlägg

kul som fan faktiskt. dock segt med stegen som började så sent men men.

Volvo v40 AWD "evolvo" (2001)
Photo4fun Fotograf
2 augusti 2010 · 77 Inlägg

Tack alla för en trevlig eftermiddag, tog verken bilder eller såg en repa idag då vi vart kort på folk i entrén så där fick jag stå smile

Tror vi hade ganska tur med vädret ändå med tanke på hur himlen såg ut runt om oss under kvällen, hoppas vi kan få lite bättre väder tills den 29/8.

Landracing
2 augusti 2010 · 68 Inlägg

så där ja nu är vi hemma i Norrtälje igen efter 21 timmar, vi hade tur med vädret att det gick att värma banan torr så det gick att börja köra, tack alla funktionärer, förare och publik som väntade tålmodigt och det gjorde att vi kunde köra hela kvällen. Märkligt att några förare valde att åka hem direkt efter förarmötet mera körning till dom andra:) tider kommer ut under det närmaste dygnet

Thom
2 augusti 2010 · 45 Inlägg

bara tacka Glen med team, ni gör ett kanon jobb. kul att ni fick till retur banan. bra flyt då. ja lovar att vi ses nästa gång. big_smile

Dodge Aspen (1976)
omegalover
2 augusti 2010 · 118 Inlägg

Första gången jag var och kollade på detta race! Riktigt kul trots vädret.
Kul att det fanns läktare och mat också!
Mycket fina bilar! Kollar på detta race även nästa gång den körs i närheten!

Senast redigerat av omegalover (2 augusti 2010)

Opel Vectra C 2.0T 2007'
Skoda Fabia 1,2 tsi 2013'
Volvo XC70 "Beast" (2011)
Skoda Yeti 1,4 tsi "Snyggo" (2015)
grim_reaper
2 augusti 2010 · 125 Inlägg

Man får tacka för en trevlig kväll och ett bra arregemang.

Synd bara att 4WD valde att ge upp när stegen började så det gick typ bara på bredden när man startade.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
G-son
2 augusti 2010 · 18 Inlägg

FreddeK skrev:
Det var riktigt jäkla trevligt=) kanske man skulle vara med för skojs skull nästa gång! Läktare hade byggts,rolig speaker, hamburgarna var säkert goda också!

Mvh Fredde

Ja dendär jäkla speakern e inte klok..hur fan får man tyst på han? hehe

Nä skämtosido,, skitkul att ännuengång få grabba micken för lite ordbajsande. Ber om ursäkt för min sena entré och att jag kanske verkade lite off o virrig, men dagen innan hade jag avverkat ett 19 timmars arbetspass.
Stod och mixade liveljudet på vår nya festival Hallå Åkersberga hela dan o kvällen för att sen avsluta med ett pass i DJ båset på nattklubben. nån kort timmes sömn o sen iväg på detta... tungt

Jäkligt kul publik måste jag säga.. o väldigt trevliga bilar,, Eskilstuna rockar

Proud member of Team Insane Racing
Burje
2 augusti 2010 · 6 Inlägg

ja va riktigt kul igår... lyckades få en bra tid på 8,26 med Asconan så jag for nöjt hem till norrtälje smile

Cippe
2 augusti 2010 · 82 Inlägg

Å den där Evon gick fint. *ler* Kom visst tvåa i gatdäcks stegen :-)

Photo4fun Fotograf
2 augusti 2010 · 77 Inlägg

bilder tack:D såg flera fotografer gå in, ge mig bilder nu så jag också får se lite av racet wink

Cippe
2 augusti 2010 · 82 Inlägg

Denniz-B skrev:
Riktigt trevlig kväll trots regnet.

Bilder som jag tog finns på: http://www.dbfoto.se/
Klicka på: Galleri - Evenemang sen: Eskilstuna ShootOut 1/8
Hittar du någon bild du vill låna så är det bara att kopiera men skicka ett pm till mig så jag vet vem som lånar bilderna.

/Denniz

Kanonbra foton. Kommer nog att låna några. (svart Evo)

ogge4
2 augusti 2010 · 11 Inlägg

filmklipp?

Volvo v40 AWD "evolvo" (2001)
Cippe
2 augusti 2010 · 82 Inlägg

ogge4 skrev:
filmklipp?

Det kommer nog filmklipp så småningom från Quantic. Men det finns en film på youtube.
Leta på Eskilstuna shootout...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang