Lucif3r skrev:
Orginal räcker, men frågan är om det är godkänt? Texten lyder ju att HELA bromssystemet ska bytas ut.
Enklast är nog att ta huvudcylinder från valfri V70N/S60/S80. Huvudcylindern är samma på alla dom oavsett R eller inte.
Någon specifik anledning till att du väljer den jobbiga vägen med ombyggt fordon istället för en enkel reggning, eftersom du ändå "bara" kör med T5a?
Har ställt frågan till en bessman som håller på med sånt och väntar på svar,
Han har sagt tidigare till mig att de räcker med att man ändrar från orginal och det var godkänt att byta från multilink till stel axel
Passar servon i bilen eller mrnar du att man tar bara huvudet och behåller en servo från 760in?
Först var det för att få ha maxxecu och sen vill ja kunna köra lite trimmat med större turbo och ombyggt utan att man ska oroa sig för att bli stannad av farbror blå och få ombess
Vill ha en ordentlig bil