"Drömtjej""

_Lady_
11 april 2007 · 276 Inlägg

(Munkis) Klart det va ja wink Hihi...

Till er andra kilar som säger att ni redan har hittat eran dröm tjej å de är eran egen flickvän. Det tycker jag som tjej e den bästa komplimangen man kan få som en flickvän!
Så killar... Tummen upp för Er big_smile

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
_FallenAngel
11 april 2007 · 32 Inlägg

Hallå? DRÖMKILLEN då?! wink
Eftersom min pojkvän var så söt och skrev mig skriver jag honom (Eddie_Rocks), han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis! YOU MAKE MY HEART GO BOOMBOOM!
Glöm inte att gratta oss nu på lördag 21/4, har 1½ års dag!

Om det skulle vara en kändis som jag tycker är snygg.. skulle det bli.. Chad Micheal Murrey? men inte f*n är han min drömkille.

well, I ain't evil, I'm just good lookin'.
Eilinn
_FallenAngel
11 april 2007 · 32 Inlägg

Alexiz skrev:
(Munkis) Klart det va ja wink Hihi...

Till er andra kilar som säger att ni redan har hittat eran dröm tjej å de är eran egen flickvän. Det tycker jag som tjej e den bästa komplimangen man kan få som en flickvän!
Så killar... Tummen upp för Er big_smile

Absolut! Hjärtat tog ett skutt när jag såg att min pojkvän skrivit mig <3

well, I ain't evil, I'm just good lookin'.
Eilinn
calibran Professor
11 april 2007 · 126 Inlägg

_FallenAngel skrev:
Hallå? DRÖMKILLEN då?! wink
Eftersom min pojkvän var så söt och skrev mig skriver jag honom (Eddie_Rocks), han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis! YOU MAKE MY HEART GO BOOMBOOM!
Glöm inte att gratta oss nu på lördag 21/4, har 1½ års dag!

Om det skulle vara en kändis som jag tycker är snygg.. skulle det bli.. Chad Micheal Murrey? men inte f*n är han min drömkille.

Klart det ska vara drömkillen oxå

Kom igen och vräk på med förslag tjejer

JonasK -.-
11 april 2007 · 383 Inlägg

Min drömtjej är min sambo !!!

Men om man måste välja en baserat på utseende får det bli Charlize Theron eller Cindy Crawford.

Mitsubishi Pajero 2.6 -88
Volvo V40 2.0T -99
// Jonas
DV
11 april 2007 · 1 Inlägg

min drömtjej ska vara bra på att städa, men jag är ju inte äns tonåring så jag hinner nog ändra mej!!! självklart ska hon vara snygg med, men viktigast är nog att hon är trevlig!!

TSQ
11 april 2007 ·

JonasK skrev:
Min drömtjej är min sambo !!!

Men om man måste välja en baserat på utseende får det bli Charlize Theron eller Cindy Crawford.

så du menar att din sambo inte är din drömkvinna? oj oj  va pisk du kommer åka på ikväll

_Lady_
11 april 2007 · 276 Inlägg

_FallenAngel skrev:

Alexiz skrev:
(Munkis) Klart det va ja wink Hihi...

Till er andra kilar som säger att ni redan har hittat eran dröm tjej å de är eran egen flickvän. Det tycker jag som tjej e den bästa komplimangen man kan få som en flickvän!
Så killar... Tummen upp för Er big_smile

Absolut! Hjärtat tog ett skutt när jag såg att min pojkvän skrivit mig <3

Ja de förstod ja att de skulle göra för dej.. Hihi..
Drömkille för mej? Hmmm.. Han ska ha samma intresse som mej, få mej att skratta å le, behandla mej med respekt, stötta mej i vårt å tort, vara charmig å romantisk, se bra ut oxå för tyvärr så går man på utseendet oxå även om säger att man inte gör de:P

Senast redigerat av Alexiz (11 april 2007)

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 april 2007 · 5 753 Inlägg

TSQ skrev:

JonasK skrev:
Min drömtjej är min sambo !!!

Men om man måste välja en baserat på utseende får det bli Charlize Theron eller Cindy Crawford.

så du menar att din sambo inte är din drömkvinna? oj oj  va pisk du kommer åka på ikväll

lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
11 april 2007 · 153 Inlägg

Alexiz skrev:

_FallenAngel skrev:

Alexiz skrev:
(Munkis) Klart det va ja wink Hihi...

Till er andra kilar som säger att ni redan har hittat eran dröm tjej å de är eran egen flickvän. Det tycker jag som tjej e den bästa komplimangen man kan få som en flickvän!
Så killar... Tummen upp för Er big_smile

Absolut! Hjärtat tog ett skutt när jag såg att min pojkvän skrivit mig <3

Ja de förstod ja att de skulle göra för dej.. Hihi..
Drömkille för mej? Hmmm.. Han ska ha samma intresse som mej, få mej att skratta å le, behandla mej med respekt, stötta mej i vårt å tort, vara charmig å romantisk, se bra ut oxå för tyvärr så går man på utseendet oxå även om säger att man inte gör de:P

hehe va tycker du om killen som åker runt i en metallic-lila 740 med 940-front och 18" mm evo fälgar i stan?? tongue

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
_Lady_
11 april 2007 · 276 Inlägg

Kaliber_ skrev:

Alexiz skrev:

_FallenAngel skrev:

Absolut! Hjärtat tog ett skutt när jag såg att min pojkvän skrivit mig <3

Ja de förstod ja att de skulle göra för dej.. Hihi..
Drömkille för mej? Hmmm.. Han ska ha samma intresse som mej, få mej att skratta å le, behandla mej med respekt, stötta mej i vårt å tort, vara charmig å romantisk, se bra ut oxå för tyvärr så går man på utseendet oxå även om säger att man inte gör de:P

hehe va tycker du om killen som åker runt i en metallic-lila 740 med 940-front och 18" mm evo fälgar i stan?? tongue

Hehe.. har säkert sett bilen men inte killen... Men ja e inte så mycket i stan nu förtiden utan e mest i garaget.. tongue

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Maizer
11 april 2007 ·

Alexiz skrev:

Maizer skrev:

Alexiz skrev:
Denna tjejen e inte så dum wink
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … mage=73999

Hotell ruggugglan?

Tack för den du!mad En tjej med självförtroende å du trycker ner de! Du visar då ingen respekt!

Men lägger du upp en bild med lite skrytig ton får du väl räkna med lite kritik. Är inget att gråta över, men sry smile

_Lady_
11 april 2007 · 276 Inlägg

Maizer skrev:

Alexiz skrev:

Maizer skrev:

Hotell ruggugglan?

Tack för den du!mad En tjej med självförtroende å du trycker ner de! Du visar då ingen respekt!

Men lägger du upp en bild med lite skrytig ton får du väl räkna med lite kritik. Är inget att gråta över, men sry smile

Gör ja inte heller.. Men de va lite ironi e de hela... som sagt ja e en tjej me självförtroende men de går inte till överdrift..

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
TSQ
11 april 2007 ·

antingen har du självförtroende eller inte
bestäm dig.....

Murvald Knegare
11 april 2007 · 718 Inlägg

Inger är min drömtjej! <3
Men ni har säkert ingen aning om vem hon är så smile

Senast redigerat av Murvald (11 april 2007)

William 2009-02-20
newkie
11 april 2007 · 250 Inlägg

Alexiz skrev:

Munkis skrev:

Alexiz skrev:

Tack för den du!mad En tjej med självförtroende å du trycker ner de! Du visar då ingen respekt!

Skit i vad han säger! , du är en riktigt fin tjej som dessutom har en fin bil wink //David

Ja det gör jag allt tongue Hihi.. Tack ska du ha.... Ja visst e hon fin smile //Linda

Jag är ju inte tokig i Volvos men jag förstår inte hur ni kan klanka ner på tjejen? hon var ju supersöt ju. wink

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
zortep
11 april 2007 · 911 Inlägg

Carmen Electra ^^

pic up the phone, wazzzaaa
Jonni
11 april 2007 · 1 256 Inlägg

Här har ni världens vackraste kvinna.. Min drömtjej!

http://www.bartcop.com/keira-knightley-turns-21.jpg

Man kan ju alltid drömma wink

Men tjejen jag dejtar just nu är fan en jävla kopia av henne, När jag såg henne (dejten) första gången så sa jag bara "Henne ska jag ha" big_smile

Senast redigerat av Jonni (11 april 2007)

Jukkas :]
11 april 2007 · 469 Inlägg

Det är min tjej ja har nu.tongue

pUs Ûbersturmstekare
11 april 2007 · 534 Inlägg

Min drömtjej finns inte, min kravspecifikation är så lång att jag troligtvis inte skulle orka skriva den ens om jag fick riktigt bra betalt. Keep it real!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang