Starta fjortis.org istället kanske ?

stollen Blev inte som jag borde blivit
25 september 2007 · 418 Inlägg

Iduns skrev:
Dessutom så fick man en massa klagomål såsom"den rosthögen kan inte kallas bil, kom tillbaks när du har något riktigt och ingen äcklig raggarbil"
Vistt det finns bilar jag inte gillar men jag håller ist tyck och klickar vidare till bilar jag gillar:)

sånna personer som klagar på andras bilar är bara jobbiga. som du säger. Gillar man inte vad man ser så är det bara att klicka vidare, ingen som tvingar dem att kolla på den..
sen gamla klassiker är väl aldrig fel charmiga bara, oavsett om de är lite rostiga:P
   Sen vad gäller bilder på personer, så är bara roligt att se hur ägaren till bilen ser ut.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
arpus GOES wild
25 september 2007 · 325 Inlägg

Jag är stolt bilägare av två stycken bilar. En Saab och en Volvo. Detta är "vanliga Svenssonbilar" som jag inte anser vara lägliga att lägga upp här, därför har jag inte gjort det. Däremot är jag aktiv i diskussioner och försöker guide'a och hjälpa andra människor i communityt.

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
klimpan
25 september 2007 · 2 600 Inlägg

vad fan orka bry sig. låt tejerna vara lite bilder skadar väll inte. dom som inte vill titta titta inte då tongue

Senast redigerat av klimpan (25 september 2007)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
TranceRacer
25 september 2007 · 55 Inlägg

för att citera:
"Garaget är helt enkelt en komplett samlingsplats för dig som älskar allt i fordonsväg, men framför allt bilar! Bli medlem direkt eller läs mer om Garaget."

BMW 328iM "Lilan" (1997)
tsdi Egenföretagare
25 september 2007 · 2 496 Inlägg

Iduns : Nej jag har inte ens sett dig förut vad jag kan minnas,
men i vilket fall, jag tror vi kan avsluta denhär tråden nu ?
så om någon låser så lär det inte skada någon tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
FreddeK
26 september 2007 ·

tänkte lägga mig i här men jag skippar det då det inte ger mig något. Eller fan jo jag gör det!

Dom som lägger bilder på sig själva är bara ute efter bekräftelse...mycket unga tjejer som hela tiden måste exponera sig....ganska tragiskt om man tänker efter.

Visst kan jag kolla på tjejer...jag är inte heller bög men det finns mer passande sidor att lägga ut sig på tycker jag...ta free6.com tex.

Sen har vi det här röstsystemet som också är tragiskt...bara för det står en jänta brevid bilen så får hon bla bla bla med poäng men för mig gör det inget men inte kul för dom som slipat spackel i 2000timmar och inte ens kommer i närheten av skrutten hon poserar framför.

Men sen kan man se allt från ett annat perspektiv också...att ägaren tillåter det mesta då det ger många nya medlemmar och mycket sidvisningar, sen är ju frågan om det är bra eller dåligt. men en sak är säker, det är inte 60 000 bilintresserade och aktiva medlemmar på garaget.org tyvärr måste jag säga. Ingen diss på något sätt men det börjar bli mycket bullshit på sidan.

Senast redigerat av Freddeponken (26 september 2007)

FreddeK
26 september 2007 ·

Schohanna skrev:
Jag gillar inte heller sånna bilder HÄR, men nu har jag tydligen det ändå wink
Och jag har en kategori "Jag" då måste man inte kika i den. Har ju bilar också så, jämfört med vissa andra hehe..

Om du syftade på mig så har jag en bil men inget som jag lägger ut här för jag tror inte någon har intresse av att kolla på den. Dom flesta har ju bilar men alla vill ju inte lägga ut dom då just av samma anledning som jag.

Mullan_
28 september 2007 ·

Indeed!!!!!!!!!!!!!!

vägledning del 2..

www.snyggast.com

street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
28 september 2007 · 426 Inlägg

"glömde ge din bil en femma för den trevliga och snygga ägaren wink hihi"

läste denna idag... röstfiske??? nä då det är ju en tjej som äger bilen och därför ger man en org e30 318 med org 14" smutsiga fälgar en 5:a (JAHA... blir väl att ta bilen offline som så många andra tills detta ordnar sig)

/Street
Krucial VW-driver
28 september 2007 · 291 Inlägg

Så länge inte tjejer tar över sidan istället för bilarna så är jag nöjd.

Förresten så är det ingen datesajt eller en kopia av Lunarstorm. Visa era egna ägda bilar istället, och inte era pojkvänners eller farfars.

TranceRacer
28 september 2007 · 55 Inlägg

det är inget krav att man skall ha bilder på sin bil!

åter igen:
Garaget är helt enkelt en komplett samlingsplats för dig som älskar allt i fordonsväg, men framför allt bilar!

Vad är Garaget?

Garaget är Sveriges största och snabbast växande bilcommunity. Här kan du som medlem visa upp dina bilar och andra fordon, ladda upp videoklipp och bilder, men även blogga, skriva kommenterer, betygsätta bilar samt skriva i forumet.

källa: http://www.garaget.org/mypage/guest.php
översta är taget från startsidan

Senast redigerat av TranceRacer (28 september 2007)

BMW 328iM "Lilan" (1997)
Eclips3 Lidhultare.
28 september 2007 · 325 Inlägg

jag tycker detta är en duktigt värdelös tråd!

-Twiajävlen-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang