Avundsjuka ??

Greven78
26 januari 2006 · 57 Inlägg

Det sitter förmodligen antingen små finniga 16 åringar och trycker ner eller andra som inte vill att din bil ska ha för höga poäng.....trams!

Jag har fått samma på min bil och jag tror inte någon egentligen tycker den är så gräslig.

Inget att bry sig om, de som röstar så.....jag skulle vilja se om de har någon speciell bil att visa upp?

Tusse
26 januari 2006 · 66 Inlägg

volvo 240 bönder förmodligen

Dockan
26 januari 2006 · 733 Inlägg

jadu, de vet ja inte varför man ger den. de ända ja säger att ja har sett en snyggare färg på supra. men sammtidigt e de ju kul att sticka ut. mitt tips e att du lackerar om den. men de säger ja ju merst för att ja e lackerar i gbg då tongue ahah

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Pearlfoto -:Player in the street:-
26 januari 2006 · 234 Inlägg

Heej där deamon! för de första en jäkligt snygg bil du har! gav dej en 5:a första gången ja såg bilen men tyvärr e ju svenska avundsjukan så här man ska inte få ha något för sej själv eller göra nåt som folk stör sej på...tyvärr kommer de väl alltid vara så...tyvärr har ja varit ute för de själv så ja blev bestulen på de i min även fast de inte e de dyraste som finns på marknaden men ja har jobbat mej till detta o sen ska nån som e avundsjuk stjäla de...man mår dåligt utav de...samma som de e för dej...bara för d har en grym bil med allt man kan drömma om så gör folk så ändå...röstar dåligt tex el förstör bilen din när den står nånstans el så men hoppas du skiter i dessa 1:or för du den snyggaste bilen på garaget!

Ps. Detta e inget fjäsk...låt bedöming tala för sej själv

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
racefan
27 januari 2006 · 1 059 Inlägg

råkar man hamna på topp 250 listan så får man 1 or. jag fick det direkt när jag råkade hamna där 1 dag. samma med polaren. Men alltså tar man det på allvar? njae.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Stargirl
27 januari 2006 · 55 Inlägg

Det är så tramsigt...din bil är verkligen inte en etta å som sagt..avundsjuka..ja det finns överallt..istället för att berömma så kastar de skit på ngt som de säkert själv skulle velat ha...

Johanromeo155 Såld på Italienare
27 januari 2006 · 579 Inlägg

JapMax skrev:
Finns bara en vettig anledning att rösta 1 på din bil, och det är om man absolut hatar Toyota Supra.. vilket de flesta inte gör. Åter igen.. tycker man ska ta bort 1 o 2.. nu ser jag att chrizz har tagit bort beteckningarna bakom siffrorna, det är iofs smart! Dock finns det kvar ett minne av att 1 är skit =P lite synd..

Om man har skalan 1-5 för hur bra man tycker bilen ser ut är de ju ok.. men att rösta ned en bil.. att ge den skit känns så jävla befängt! Bara skadar andra med den formuleringen.

Tar man bot 1orna och 2orna så går det en vecka sen är en 3a likadan som en 1a..
Den idén håller nog inte.
Låt betygsystemet vara kvar men låt endast folk med publicerade bilar få röstam.
Med tanke på att folk som själva har bil garanterat är mer seriösa än t ex före detta "asd" (bannad) som loggade in o endast gick in för att skrota min bil och skriva massa skitgrejer.

Mister Bergis for president!

blom142 Avstängd
27 januari 2006 · 21 Inlägg

sen finns det ju dom som helt enkelt tycker att din bil är ful.

polo 1,1 racing.. (OBS cl.)
0-100 ca 2.95 sek..... har kvitto på det!!
Isacsson_
27 januari 2006 · 186 Inlägg

Burken skrev:
Jaru konstigt du.. jag har också fått 1or på min suzuki swift yikes

förjävligt, den som du lagt ner så mycket jobb på! tom. torkat av innan du klistrade på dekaler =P
den fick högt av mej för att jag gillade din förra 850 wink

men till topic.. jag tycker inte att man ska rata en bil förat "det är en fyrkantig volvo" "det är en saabjävel" osv. man borde kolla mer på hur mycket jobb vederbörande har lagt ner på bilen, och hur mycket skillnad från orginal det är.. sen tycker ju alla olika om vad som är snyggt, men det är ju var och ens ensak..
kortfattat: om man har lyckats göra bilen någorlunda snygg med tanke på hur den såg ut från början så är den värd mer än ett smile

sen så är ju supran så jävla mkt stylad så att en femma inte räcker till, hehe smile

mrcelica
27 januari 2006 · 1 639 Inlägg

Tusse skrev:
volvo 240 bönder förmodligen

Precis!
Röstar femma på polarens tvååföörti för den är "så jävla feet" och etta på sveriges snyggaste Supra...

Senast redigerat av mrcelica (27 januari 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Alexander Ritseson
27 januari 2006 · 56 Inlägg

RedLight skrev:
Bara man är nöjd själv över sin bil så tycker jag inte 1:orna spelar så stor roll..för 5:orna man får för sina bilar värmer så gott i hjärtat..
Bara inte en massa folk sätter massa 1or nu bara för att jäklas med mig... =P

Jag håller ju helt klart med RedLight, det viktigaste är ju att man är nöjd med sin bil. Jag fick en 1:a av en för att "Du har förstört en volvo" hahaha. Men det skiter jag i, för jag, och några andra, tycker det är en förbättring. Om inte annat går den lite bättre än en orginal volvo 164:a =P

En motor för mig är en V8
goffy
27 januari 2006 · 324 Inlägg

varför inte göra så att man kan se vem som röstat vad? för i så fall så kan man ju fråga varför man fått en 1,a också vidare, jag menar att rösta en 1,a på någon för att få upp sin egen tycker det är lågt. det kan ju tyvär inte vara så att alla bilar är värd en 5,a alla har ju tyvär inte samma möjlighet att köppa den bil man värkligen vill ha för i så fall hade ju alla haft en bil som var värd en 5,a ju eller vad säger ni? men det är väl den vanliga svenska avensjukan tyvär...

Disälturbo Jude
28 januari 2006 · 86 Inlägg

Alltså jag röstade en 3 på supran eftersom jag tycker att skärmbreddningen bak är mindre vacker och "All tuning and work is 100& performed by professional tuner and mechanic shops", jag förstår att du  kanske inte har kunnandet själv att plocka ihop en 840 hk maskin, men jag tyckert att de är mycket fränare med tex. Hilmerssons Manta eftersom han har gjort allt själv.

chrizz Administratör
28 januari 2006 · 11 790 Inlägg

Disälturbo skrev:
Alltså jag röstade en 3 på supran eftersom jag tycker att skärmbreddningen bak är mindre vacker och "All tuning and work is 100& performed by professional tuner and mechanic shops", jag förstår att du  kanske inte har kunnandet själv att plocka ihop en 840 hk maskin, men jag tyckert att de är mycket fränare med tex. Hilmerssons Manta eftersom han har gjort allt själv.

varför handlar allt om att göra saker och ting själv? och vad säger att han inte kan?

Personligen skiter jag fullständigt i om någon öppnar plånboken och bygger en vrålcool bil eller om han står och skruvar själv. Ärligt talat. Hur länge skulle han få bygga på den här supran om han skulle skruvat allt själv? Han skulle fått hålla på sen 1997...

Kolla på Jay Leno, han har ett eget garage med anställda som bygger hans bilar efter önskemål. Nått fel i det? Knappast, han har plånboken för det. Han restaurerar och underhåller många klassiska bilar och borde har credz för det! Blir de mindre värda för att han gör det med enbart plånboken istället för hammaren? Knappast... han måste jobba också. Annars hade det inte blivit ett skit av det hela.

Nej, tummen upp! Öppna plånboken och skapa fler bilar om ni kan. Kan ni inte, kan man alltid påstå att man skruvar som en tok av fri vilja när man istället kan hjälpa till då och då och låta andra göra grovjobbet.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
28 januari 2006 · 1 852 Inlägg

jag måste säga att jag inte tycker att supran ni talar om är häftig eller snygg, självklart är den välbyggd osv. men jag skulle aldrig vilja ha den själv. men bara för den sakens skull att jag inte gillar den så röstar jag inte en etta på den. jag röstar inte överhuvudtaget eftersom jag inte kan bedöma att det är en skrothög eller vrålåk pga. jag inte gillar stilen på den.

därför håller jag mig utanför röstningen på just den bilen. bara för att man kollar på en bil så behöver man inte rösta! utan bara om man känner att just den bilen är värd just det betyget.

man lever bara en gång så lev väl!
Slim_Kim Arbetssökande lokförare
28 januari 2006 · 170 Inlägg

Förstår faktist inte heller varför folk gör så, dt måste nog vara avundsjuka. Skulle tro att många av dom inte heller har lagt ut några bilar.

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
rickard10735 Glasmästare men just nu tyvärr helt sjukskriven
28 januari 2006 · 236 Inlägg

För det mesta så bygger detta med ettorna på ren avundsjuka
eller att dom inte tycker att man förtjänar ett högt snittbetyg så då röstar dom ettor för att få ner snittet. tackolov så påverkar inte ettorna lika mycket längre

Saab 99 "Custom Cab Version 2." (1969)
Saab 99 "Custom Cab Version 3." (1969)
Saab 99 "Custom Cab Version 1" (1969)
PeppeVectra Peppe Vectra
28 januari 2006 · 1 076 Inlägg

deamon skrev:
kollade in rösterna på min bil och blev förvånad när jag såg att jag hade 65röster ,som hade röstad 1a ????
Varför e folk så avundsjuka?? vad e det för fel??? kan man inte unna nån nåt gott???
jag skulle alldrig trycka ner en annan persons bil?? även om bilen inte skulle vara i min smak så vet jag att den e viktig för en annan person och då skulle jag inte rösta en 1a

Vad tycker ni? har jag fel?

Håller mig på din sida. är en bil så enormt gräslig så kan man ge fan i å rösta istället. å supror är inte så gräsliga så dom förkänar en etta.

Föresten din bil påminner om Supra SS 900. de råkar inte vara en sån bara de att du inte vågar säga något?  smile)

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Phaetoon
28 januari 2006 · 8 156 Inlägg

Disälturbo skrev:
Alltså jag röstade en 3 på supran eftersom jag tycker att skärmbreddningen bak är mindre vacker och "All tuning and work is 100& performed by professional tuner and mechanic shops", jag förstår att du  kanske inte har kunnandet själv att plocka ihop en 840 hk maskin, men jag tyckert att de är mycket fränare med tex. Hilmerssons Manta eftersom han har gjort allt själv.

Det är väl bilen man röstar på, inte hur den kom till?
Bilmärket borde inte heller spela någon roll enligt mig.
Om någon lyckas fixa till en UAZ 452 till toppskick så kommer inte jag att ge den en 1:a eller 2:a bara för att det är en rysk bil med osynkad låda...

För er som inte vet hur ett sådant ekipage ser ut:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … AZ-Bus.jpg

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
4G63GalantGTI_R Avstängd
28 januari 2006 · 138 Inlägg

om bilen är tex.en vectra som e ful så ger ja den en en klar etta... här röstar man som man själv tycker och inte som;

-lägg ihop ett medel värde på alla andras röster och ta det... NOT




Nej e de en slut rishög så e den...kvittar hur många ""sport"" dekaler den har...e de en skitbil så e de..

e de en sportbil me potential i som e snygg så får den en femma.... o vem ska bestämma de??? ...jo jag som röstar vad ja själv tycker...inte som alla andra skulle ha gjort o satt en 3 på alla bilar...

Karaktär....?

oj om man inte vågar ge sin riktiga åsikt så behöver man inte rösta alls.... har en bil 1111111111OR så byt bil då.....eller skit i vad alla andra tycker o gör som du själv vill...

tror alla de ska vinna eller.... stor chans at alla gör de.....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang