Bra dator spel som man kan soela mot andra

FoXoN
21 augusti 2010 · 502 Inlägg

MightyMike skrev:

MrMiyagi skrev:
ska det va counterstrike så ska det va source

Nej nu är du ute och cyklar.. CS 1.6 ska det va!! tongue

Tycker likadant som Mrmiyagi. Ska man spela CS så är det cs source som gäller. Vi lever i ett liv som uppgraderar sig hela tiden. Varför ska man stanna old school när dig finns source. Bättre grafik. Svårare att sätta HS. Man måste kämpa lite mer för att vinna. Just how I like it.

MightyMike
21 augusti 2010 · 173 Inlägg

FoXoN skrev:

MightyMike skrev:

MrMiyagi skrev:
ska det va counterstrike så ska det va source

Nej nu är du ute och cyklar.. CS 1.6 ska det va!! :P

Tycker likadant som Mrmiyagi. Ska man spela CS så är det cs source som gäller. Vi lever i ett liv som uppgraderar sig hela tiden. Varför ska man stanna old school när dig finns source. Bättre grafik. Svårare att sätta HS. Man måste kämpa lite mer för att vinna. Just how I like it.

Kämpa mer för att vinna?

Jag kan ju bara tala för mig själv men jag är inte ute efter grafiken. Jag är ute efter spelkännslan och den tycker jag är riktigt bra i 1.6. Sen är det dessutom ett väldigt simpelt och välbalanserat spel vilket gör det perfekt i tävlingssamanhang.
Det är väldigt många som kör det och det arrangeras ständigt mängder av tävlingar med relativt stora prissummor, vilket triggar folk och claner till att prestera bättre.

Det finns en anledning till att ett och samma spel hängt kvar i över 10 års tid. Det är fortfarande ett av de största multiplayerspelen.

And me like it! :P

Volvo S40 T4 Autotech "SuperRide" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang