Vart sitter relät?

L_M3lin
28 november 2010 · 191 Inlägg

Hallo!

som rubriken lyder så är de ett relä jag söker på en opel vectra 2,0i CDX -95. de är alltså bränsle relät jag söker.. bilen har jävlas en längre tid men nu vill bilen inge mer.. stod på tomgången och tänkte låta bilen så tina upp i lugn och ro också bara dör den. har koppla direkt ström på pumpen för att kolla så den funka och den surra på som den ska. så tänkte kolla om nån har nån aning om vart bränslepump relät sitter.. hittar den inte där alla andra säkringar och relän sitter. fanns bara varnings blinker, vanlig blinkers, hel ljus, dimljus och vidrute torkare. kom även och tänka på att kupe fläckten inte funka om de kanske är samman kopplade på nå jävla sätt..

hoppas nån kan hjälpa mig smile

Mvh M3lin

L_M3lin
29 november 2010 · 191 Inlägg

ingen som vet??

Nilsson10
29 november 2010 · 313 Inlägg

jag har inte en aning men dom sitter inte bakom askkoppen eller i motor utrymmet? tongue i vissa bilar kan det ju finnas under baksätet eller i bakom handskfacket! smile

L_M3lin
30 november 2010 · 191 Inlägg

jag har nästan alla säkringar och relä:n under ratten om vi säger så men hittar inte sopa pump relät.. bakom hanskfacke hitta jag inte och inte i motor utrymme men ska kolla bakom ask koppen då smile

torpis Forummoderator
30 november 2010 · 10 576 Inlägg

L_M3lin skrev:
Hallo!

som rubriken lyder så är de ett relä jag söker på en opel vectra 2,0i CDX -95.

NEJ det är ju inte det rubriken lyder, hade den gjort det och hade du postat i rätt forumdel så hade du inte behövt skriva

L_M3lin skrev:
ingen som vet??

och då hade inte jag behövt låsa.

slå ett öga på reglerna! http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang