Lundahl trimchip Volvo 945 97

david850
27 december 2011 · 331 Inlägg

Hej!

Skall chippa min 940 97a

Jag har hittat en som verkar göra bra chip (lundahl)

http://www.blocket.se/goteborg/Trimchip … 15&w=2

Någon som kör med hans chip?

Fungerar dem bra?

Volvo 945 Classic "Gatbils och drifting sleeper" (1998)
Strmberg
28 december 2011 · 165 Inlägg

skaffa vikingchip tror de är de bästa för gatebil smile

volvo__matte
28 december 2011 · 551 Inlägg

TeamVolvoVGL skrev:
skaffa vikingchip tror de är de bästa för gatebil smile

Men verkar detta "Lundahl" chip vara nåt att ha ? smile

Volvo For Life =)
Volvo V70 "D5 Sport Edition" (2006)
Strmberg
28 december 2011 · 165 Inlägg

Kolla upp om du vad hur har för siffra som är inom parentes
0 280 000 [9]62 de är antingen en 5 eller 9. har du en 9 så har jag en hel bränslebox som är chipad och klar men vet inte om de är till Sug eller Turbo. Men Vikingchip hade jag kollat efter smile

Turbo92
28 december 2011 · 16 Inlägg

Tjenare jag kan berätta hur lundahls chip är... för de första så är de inget varstopp på de chippen... sen så ska han har "snott" de chippet av ett modifierat viking chip som är gjort för lastbilsturbo större lmm och mkt större spridare.
detta berättade nämligen han som gör tändchipen åt viking smile Han sa att de var rena turen att min bil överhuvudtaget gick o köra med... kan juh säga att bilen gick faktiskt bra smile men hade inget varstopp så jag kontaktade en kille som fixade fram viking chipet och jag lovar de var stor skillnad. samt de kostade 500 spänn mindre än lundahls chip samt så fick man ett modifierat tändchip till. men de har jag inte monterat än pga ren lathet så kan inte uttala mig hur de fungerar smile men om du vill ändå ha lundahls chip så kan du få mina för en 500 smile varning för att smälla motorn då de inte finns nått varvstopp på dem wink
Ha de gott smile

antesacc
28 december 2011 · 84 Inlägg

Tror vikingchip kostar runt 2-2.5?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang