Går de att enbart köpa en fälg?

C2racing
25 mars 2007 · 238 Inlägg

Som rubriken lyder, är de någon som har nån erfarenhet av om man kan köpa enbart en fäl och man tex kantsött eller att fälgen inte går att laga?!, jag har nämligen råkat ut för de att fälgen är förstörd och vill inte köpa 4.a nya + däck. Tänkte på om min fälgmodell finsn kavr i nått lager, modlelen heter TSW venom eller nått i den stilen, tacksam för svar

fredda_king Fotograf
25 mars 2007 · 1 319 Inlägg

fälgar säljs i st vis så det är bara att hitta nån som säljer sånna och beställa hem en...

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Germax
25 mars 2007 · 12 086 Inlägg

Venom säljs väl inte nya längre?
Gör de inte de lär de ju bli svårare..

C2racing
25 mars 2007 · 238 Inlägg

fredda_king skrev:
fälgar säljs i st vis så det är bara att hitta nån som säljer sånna och beställa hem en...

ja vore guld värt om jag hittar nån ÅF som kan plocka hem en identisk fälg,men när ja söker på diverse fälgsidor hittar jag bara nya fälgmodller.
Körde nämligen in i en trottoarkant i en kurva så oljetråg o allt blev skit

fredda_king Fotograf
25 mars 2007 · 1 319 Inlägg

fan vad synd.. skrapade min vinterfälg här om dan då jag mötte en timmer bil som var halft på min sida.  men ring till dom där du köpte den från början dom har bättre kontakter att få fram äldre grejer..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Holme
25 mars 2007 · 1 417 Inlägg

Kan ju hända att det ligger några på något lager, men att dom inte säljs i butiken längre. Ring och kolla med dom som säljer TSW

Fredrik.Gustavsson
25 mars 2007 · 2 123 Inlägg

Tyvärr men Venom fälgarna säljs inte längre.
Var ju jävligt populära och snygga så jag förstår inte varför dom la ner modellen : /
Men det blir nog att antingen laga fälgen eller köpa 4 nya tyvärr, om du inte hittar 3 begagnade som har råkat ut för samma sak som dig, men chansen är ju inte stor.
Försök sälja dina 3 gamla om nån annan kanske behöver ?
Annars kan du ju göra 3 st hiphop halsband big_smile

Wakkabakkawoo
26 mars 2007 · 33 Inlägg

Eller så kan du ju laga fälgen... om det inte är allt för stor skada alltså...

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang