fredagen den 13:de :(

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
15 april 2007 · 1 290 Inlägg

Inge fel på Fredagen den 13! För ca 2 år sen skrev jag upp för 5 gången o klarade körkortet fredagen den 13! tongue

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Bi0HaZZarD Speed FMK
15 april 2007 · 849 Inlägg

Min fredagen den 13:e var både och. Första delen av dagen va inte så bra då jag hittade 3st nya fel på min bil och sen fick reda på att reparationskostnaderna för det skulle göra att jag inte har råd att köra med bilen förrens till sommaren. Blev jätte deprimerad då jag drömt länge om att ha egen bil och grävde ner mig och tyckte synd om mig själv. Blev inte bättre av att jag visste att jag inte kunde gå ut i det skicket och då hade svikit mina 2 kompisar jag lovat.

Sidestorry så vart flickvännens hund tvungen att avlivas fredagen den 13:e också vilket som ni förstår ledde till att inte hon mådde bra direkt och även det påverkade ju mig.

Sen kom vändningen när jag gav mig fan på att biljäveln inte skulle få förstöra min fredag. Jag ryckte upp mig o tänkte att, äsch va fan, jag kan nöja mig med bil till sommaren. Stack ut med kompisarna och hade mitt livs roligaste kväll tror ja. Dessutom gratis eftersom kompisarna ville fira mig och mitt körkort. Dansade typ 4 timmar i sträck. tongue


Dålig dag med bra avslutning. haha. smile

Mvh Ludde

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang