Adapter typ 2 till schuko ?

KenthIJ
7 maj · 1 485 Inlägg

Hemmamek skrev:
Jag är säker på att kabeln från ShenZhenShiSenNengKeJiYouXianGongSi uppfyller alla säkerhetskrav och innehar korrekta EU certifikat roll

Nu hänger jag inte riktigt med

KenthIJ
7 maj · 1 485 Inlägg

Har tittat lite på en bil som har Defa motor värmare och kupefläkt.
Därav frågan

Hemmamek
7 maj · 197 Inlägg

Utmarks-Loke skrev:

Hemmamek skrev:
Jag är säker på att kabeln från ShenZhenShiSenNengKeJiYouXianGongSi uppfyller alla säkerhetskrav och innehar korrekta EU certifikat roll

Den verkar ju ha CE-märkning i alla fall, om nu det ger något

CE märkning är det tillverkaren själv som sätter dit. Ingen granskande myndighet som kontrollerar produkterna och sätter kvalitetsstämpel.
Är i princip ett "jag lovar att jag har följt reglerna".


KenthIJ skrev:

Hemmamek skrev:
Jag är säker på att kabeln från ShenZhenShiSenNengKeJiYouXianGongSi uppfyller alla säkerhetskrav och innehar korrekta EU certifikat roll

Nu hänger jag inte riktigt med

Namnet på företaget ser ut som att nån har tryckt på random knappar på ett kinesiskt tangentbord. Kanske betyder något, men aldrig sett liknande på butiker förr. I övrigt, se ovan.

candyweiss
8 maj · 893 Inlägg

Hemmamek skrev:

Utmarks-Loke skrev:

Hemmamek skrev:
Jag är säker på att kabeln från ShenZhenShiSenNengKeJiYouXianGongSi uppfyller alla säkerhetskrav och innehar korrekta EU certifikat roll

Den verkar ju ha CE-märkning i alla fall, om nu det ger något

CE märkning är det tillverkaren själv som sätter dit. Ingen granskande myndighet som kontrollerar produkterna och sätter kvalitetsstämpel.
Är i princip ett "jag lovar att jag har följt reglerna".


KenthIJ skrev:

Hemmamek skrev:
Jag är säker på att kabeln från ShenZhenShiSenNengKeJiYouXianGongSi uppfyller alla säkerhetskrav och innehar korrekta EU certifikat roll

Nu hänger jag inte riktigt med

Namnet på företaget ser ut som att nån har tryckt på random knappar på ett kinesiskt tangentbord. Kanske betyder något, men aldrig sett liknande på butiker förr. I övrigt, se ovan.

Sådana namn är vanliga från kinesiska butiker.

AM/A1/A2/A/B/BE/C1/C1E/C/CE/D1/D1E/D/DE, någon som har fler?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang