När skrattade du senast??

Gloremir hmmmm
7 maj 2008 · 1 094 Inlägg

jag skrattade av lycka idag då jag skrev dom 3 licens provena för taxi. eftersom jag klarade av alla 3 idag. så endast körningen kvar nu smile

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Kuula
8 maj 2008 · 126 Inlägg

haha

Flatout Student
9 maj 2008 · 96 Inlägg

Jag och polarna är helt sanslösa i att skratta lite kul grejer som hänt var när jag skulle skriva hmm till min kompis men det blev hammma. På bakfyllan i fredags så skulle vi käka frukost och hittade en burk potatissallad, på framsidan var det en när bild på salladen med två dill pinnar på och under stog det ^^detta är ett uppläggnings förslag^^ å vi skrattade som fan åt den fula bilden, Euroshoper var det om någon vill kolla.

ne men gud, här luktar ju kiss
skyen maskinförare
9 maj 2008 · 125 Inlägg

kollade på amerikan funniest homevideos. hur man inte vill bli väckt.

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)
Nissan Skyline R33 GTS25T "team underground racing" (1995)
ahlan Avstängd
9 maj 2008 · 46 Inlägg

grov skrattade när jag såg denna

Senast redigerat av ahlan (9 maj 2008)

Forza_740 Hardstyle forever <3
10 maj 2008 · 522 Inlägg

Senaste jag skrattade det var när jag pratade med min tjej i telefon hon får mig att skratta när hon och jag pratar med varandra i telefonen. I bland så skrattar jag åt om ja ser på amerika home fun videos som går på kanal 5. Men annars så skrattar ja inte så mkt

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
maliin
11 maj 2008 ·

justen skrev:
Alla vet ju att ett gott skratt förlänger livet...
Så, när fick du dig ett riktigt skrattanfall senast? Och skriv gärna varför..

Själv så skrattade jag ordentligt åt min 6 månaders dotter för 2 dagar sen när hon klämde fram en massa konstiga ljud med munnen..

Mina förhoppningar på denna tråd är att era skrattanledningar ska smitta av sig lite..
För som alla vet så mår man bättre när man skrattar, och mår man bättre så presterar man bättre, och presterar man bättre så är man på god väg att göra framgång osv osv.. wink

Kan tyvärr inte skriva vrf...för ja skratter hele tia.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang