I vanlig ordning så kommer en liten eller om man ska säga Stora uppdateringar
Bilder med bildkommentarer kommer givetvis med på köpet:
Dags för dissikering av fram och bakvagn!! Ser lite dyster ut däruppe utan skor..
Racimex frontläpp, som inte matchar mitt stuk som kommer nedan, till salu !!
Vad gör man under tiden polaren pressar bussningar till framvagnen och skitar ner sig!? jo...vaxar fälgar
Modifierade länkarmar bak, för att få RAK camber, inte många V70N som har det efter en sänkning
Där sitter ena på plats!!
Nya bussningar till länkarmarna fram, gamla var helt slut och var så mjuka att vilken unge som helst haft dem som tuggummi...!
Tommy bråkar med länkarmen bak...
Men vann till slut matchen!!
Under förra veckan så hoppade ett till företag in i familjeprojektet.
Det är ABS Luxury Wheels som hoppade in och levererade ABS Spider i dimensionerna 20x8.5", nu jagar jag däck för att visa bilen den 19onde på Hasse Laserblå´s (Laserblue) träff i Katrineholm.
Bilder på nya skorna också:
Kommer sitta som en käftsmäll på v70n
Mums !
Ställde fälgen lite snabbt på jobbet idag för att få en helhet på det hela, kommer att bli snyggt
Däcken som jag funderar på är Bf Goodrich i dimensionerna 225/30/20
Så helgen slutade med en ny sammarbetspartner, och alldeles nya bussningar i framvagn, och raka bakhjul, för att slippa köpa däck en gång per halvår
Tack till ABS Luxury Wheels för att ha gått med i familjeprojektet!!
Sparka mig i bakvagnen och kalla mig sally se där grymt snyggt och bra arbete :)kul att du får sponsorer det kan leda till något stort kan jag tänka mig...keep it up
Efter många timmar läsande måste ja säga att detta är ett grymt projekt! läst alla sidor och alla inlägg nu. Både bra och dåligt:) men detta kommer bli grymt när den är klar:) Om den blir klar:)
Grymt bygge!
Mvh Mellander
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Var lite skeptisk till fälgarna förut men måste ändå säga att de sitter riktigt fint på bilen Andro. Ska bli kul att kolla in fälgarna i verkligeheten sen.
Var lite skeptisk till fälgarna förut men måste ändå säga att de sitter riktigt fint på bilen Andro. Ska bli kul att kolla in fälgarna i verkligeheten sen.
Dyker du upp på torsdag så får du se dem !! Vi ses där