Kan du ta lite bilder sen då nä du ska limma ihop 2 halvor och hur kapar du så kanterna är exakt samma som original grejer? Alltså din verkstad måste jag kommer besöker minst en gång i mitt liv
Kan du ta lite bilder sen då nä du ska limma ihop 2 halvor och hur kapar du så kanterna är exakt samma som original grejer? Alltså din verkstad måste jag kommer besöker minst en gång i mitt liv
Haha jag kan ju inte ge bort alla yrkeshemligheter. Det som jag beskrivit hittills kan man hitta på nätet efter 5sek googlande så det är ju inga konstigheter.
Tack Hojta till sen när det är dags för dig att handla Nissan, jag har en grymt bra kontakt som tar hem bilar från överallt i världen till väldigt bra priser.
mvh
Det ska jag göra TACK krille,uppskattar hjälpen du ger!
Idag är det race på knutan och jag är självklart där och hejar på teamen jag hjälpt med kolfiberdelar: Danielsson Motorsport Seat, Appelqvist Racing Alfa och Möller bil Motorsport VW. Nåt av dem måste ju vinna så jag kan säga att det är jag som har gjutit grejor till det vinnande teamet sen hahaha
Här kommer lite fler bilder från knutan på grejorna som jag gjutit och bilarna som de sitter på:
Robin Appelqvists Alfa 147 JTCC
Robin Appelqvists Alfa 147 JTCC
Danielsson Motorsport Seat leon JTCC
Möller bil Motorsport VW Golf V JTCC
Kolfiberhuven till Möller bils ena Golf V, nästa set håller jag på och gjuter nu så de kan ha båda bilarna med kolfiber på till nästa race på Falkenberg nästa helg.
Inga bilder på detta för nu har ni sett Golf V seten till förbannelse, men nu är ännu ett Golf set gjutet och levereras ikväll till NP Racing. Så det blir mycket kolfiber på JTCC bilarna på Falkenberg i helgen Jag kommer att finnas på plats där på fredagen, men om det är nån som vill titta på kolfibergrejorna på bilarna så är det bara att fråga teamen. Seat bilarna har den enklare modellen på huvar och luckor medan Alfan och VW bilarna har lyxmodellen med avgjuten original innerram också i kolfiber.