Angående: Drifting Hudiksvall

Hellmaster
23 maj 2009 · 90 Inlägg

tyvärr grabbar. har slitit med bilen i sedan tråden lades upp för att få igång bilen, den går, men den går inte att drifta med.är ledsen men jag klarade inte till detta datum. räkna inte med mig.

om det blir något så dyker jag och "stor-tysken" och morsar.

Chance favors the prepared mind
KingWS6 TACS Medlem
23 maj 2009 · 457 Inlägg

Jag behöver inte åka till Sandviken förrän imorgon så om man fortfarande får kan jag kika förbi!?

Senast redigerat av KingWS6 (23 maj 2009)

LimitedJags
23 maj 2009 · 141 Inlägg

tyvär grabbar så blev det inte mycket till drifting denna gång eftersom vi var totalt 3 st, å det är ju inte mycket att hänga i julgranen...

ja hoppas att det kan bli lite drifting i Hudiksvall nån gång i sommar. jag har lagt ner ganska mycket energi på detta men förjäves hmm

Men om ett tag kanske vi kan försöka igen, vad vet jag? Det föll på antalet medverkande, vi har ju plats och tillgång till detta om vi så vill.

Mvh Tom

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
bushmyra
16 juni 2009 · 782 Inlägg

Tråkigt att de flesta drog sig ur,, Jag "skäms" lite själv,, att jag anmälde mig men sen komm annat ivägen.
hoppas det blir fler gånger.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Volvo 745 "Epan" (1990)
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Norde fotointresserad
17 juni 2009 · 2 307 Inlägg

bushmyra skrev:
Tråkigt att de flesta drog sig ur,, Jag "skäms" lite själv,, att jag anmälde mig men sen komm annat ivägen.
hoppas det blir fler gånger.

Är driftingträning uppe i Sundsvall imorgonkväll om inte annat:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=137146

Själv åker jag upp med Wesslan som ska köra lite iaf.

JPalm
19 juni 2009 · 338 Inlägg

Tycker också de är tråkigt även om jag är en av dom som dratt sig ur men jag hade ingen bil som gick att åka med då och gissar lite att de är de de hänger på för dom flesta. Får styra upp nån längre in i sommar kanske !? smile

Nissan 200sx S13
PuttesPOV
22 juni 2009 · 504 Inlägg

Eftersnackstråd kanske??

HÅRDROCK
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang