Angående: Drifting Hudiksvall

tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

talibangran skrev:

tal0n skrev:

talibangran skrev:

blir de en klubb och den blir seriös skulle ja kunna kolla med farsan (forsgummi )

nu frågade han faktiskt mej jocke sad :p hahaah

haha men ja va online o snabbare wink

ja för att du bara sitter hemma på dagarna du ja tongue hehe

LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
Hehe, lät fint de big_smile såg de men kolla med Kenneth eller vad han hetta på airlift om han har nå koll på vad som gäller tongue

hehe tongue en kompis till mig fick köra med sin bil i sommras när subaru klubben (eller jag vet inte om dom va en klubb) körde och då var det tydligen bara att skriva på ett papper, en som är ansvarig alltså sen sker allt på egen risk. det vore kanon om det var så.

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:

talibangran skrev:

tal0n skrev:
nu frågade han faktiskt mej jocke sad :p hahaah

haha men ja va online o snabbare wink

ja för att du bara sitter hemma på dagarna du ja tongue hehe

fan va ni bitchar!! tongue

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

ja men man kan inte köpa något innan träningen/tävlingen för då finns det inga pengar. Men idén är god. men presentkort hos nån däckfirma skulle passa bra. man skulle prata ihop ett samarbete med nån däckfirma (Daniel är du sugen?tongue)och få rabbat på presentkorten eller gratis påläggning eller liknande? vi måste ju oxå ha någon sorts röstning om vilka som ska få priser och det kräver lite jobb. men det kan nog fixas lite enkelt om vi inte blir allt för många.

ja är självklart på, men tror ej att däckia vill sponsra med däck som skall sladdas upp på engång, möljigen att det kanske gå att fixa omläggningen, om det är en klubb isåfall.. ingenting jag säger kan ordnas men är vore smidigt om det gick. smile  elle nå tongue

haha,vad bryr dom sig om vi förstör dom direkt? tongue det tjänar ju dom påtongue aja,får se om det blir nån klubb först.

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

ja är självklart på, men tror ej att däckia vill sponsra med däck som skall sladdas upp på engång, möljigen att det kanske gå att fixa omläggningen, om det är en klubb isåfall.. ingenting jag säger kan ordnas men är vore smidigt om det gick. smile  elle nå tongue

haha,vad bryr dom sig om vi förstör dom direkt? tongue det tjänar ju dom påtongue aja,får se om det blir nån klubb först.

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Jockefors
18 februari 2009 · 961 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

haha,vad bryr dom sig om vi förstör dom direkt? tongue det tjänar ju dom påtongue aja,får se om det blir nån klubb först.

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

men sponsring behöver ju inte betyda att vi får däcken , kan ju få ett mycke bättre pris än till vanliga kunder oxå , bara att man gör reklam för de företaget de så får man hoppas på de bästa

Pure DieselPower
LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

talibangran skrev:

tal0n skrev:

talibangran skrev:

haha men ja va online o snabbare wink

ja för att du bara sitter hemma på dagarna du ja tongue hehe

jobbat idag ja wink nee nu ska vi inte smutskasta trådeen nå mer , men ring imorrn du och kika så får vi hoppas på att de går att lösa rätt enkelt ,så får du / vi spåna vidare på klubben sen ..

det ska jag göra. och om vi måste tillhöra nån klubb så får vi höra med garaget.org annars får ni gå med i svenska jaguar klubben lika som jag;) haha:P

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
KingWS6 TACS Medlem
18 februari 2009 · 457 Inlägg

Jag bidrar mer än gärna med min närvaro iaf smile

Jockefors
18 februari 2009 · 961 Inlägg

LimitedJags skrev:

talibangran skrev:

tal0n skrev:

ja för att du bara sitter hemma på dagarna du ja tongue hehe

jobbat idag ja wink nee nu ska vi inte smutskasta trådeen nå mer , men ring imorrn du och kika så får vi hoppas på att de går att lösa rätt enkelt ,så får du / vi spåna vidare på klubben sen ..

det ska jag göra. och om vi måste tillhöra nån klubb så får vi höra med garaget.org annars får ni gå med i svenska jaguar klubben lika som jag;) haha:P

har du ett jaguar määrke så kan ja sätta de på 745an wink

Pure DieselPower
LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:

talibangran skrev:

jobbat idag ja wink nee nu ska vi inte smutskasta trådeen nå mer , men ring imorrn du och kika så får vi hoppas på att de går att lösa rätt enkelt ,så får du / vi spåna vidare på klubben sen ..

det ska jag göra. och om vi måste tillhöra nån klubb så får vi höra med garaget.org annars får ni gå med i svenska jaguar klubben lika som jag;) haha:P

har du ett jaguar määrke så kan ja sätta de på 745an wink

ja har en massa kromade "hoppande jaguarer" som man sätter på huven om du har sett nån sån. tongue dom är inte så värst poppis på svenska bilprovningen tongue livsfarlig!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

men sponsring behöver ju inte betyda att vi får däcken , kan ju få ett mycke bättre pris än till vanliga kunder oxå , bara att man gör reklam för de företaget de så får man hoppas på de bästa

tjao, sponsring, då får man däck, sen kan man ju ge folk, klubbar, företag, rabatter, det är skillnad det, iaf på Däckia wink

LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:

talibangran skrev:

LimitedJags skrev:

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

men sponsring behöver ju inte betyda att vi får däcken , kan ju få ett mycke bättre pris än till vanliga kunder oxå , bara att man gör reklam för de företaget de så får man hoppas på de bästa

tjao, sponsring, då får man däck, sen kan man ju ge folk, klubbar, företag, rabatter, det är skillnad det, iaf på Däckia wink

ah vi får se vad som blir aktuellt smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

haha,vad bryr dom sig om vi förstör dom direkt? tongue det tjänar ju dom påtongue aja,får se om det blir nån klubb först.

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

en uppsättning till varje bil då eller? blir mkt pengar det tongue big_smile hehe

LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

om dom sponsrar nån med däck så går dom ju bara back på det, då ger dom ju bort däcken tongue

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

en uppsättning till varje bil då eller? blir mkt pengar det tongue big_smile hehe

japp! av finaste sorten! sen får dom slänga med ett par uppsättningar R-däck också wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

ja men dom sponsrar med en uppsättning, den som vi kör slut på. sen måste ju vi köpa en till uppsättning wink

en uppsättning till varje bil då eller? blir mkt pengar det tongue big_smile hehe

japp! av finaste sorten! sen får dom slänga med ett par uppsättningar R-däck också wink

nu hoppas jag inte att du var seriös iaf tongue hehe

LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:

en uppsättning till varje bil då eller? blir mkt pengar det tongue big_smile hehe

japp! av finaste sorten! sen får dom slänga med ett par uppsättningar R-däck också wink

nu hoppas jag inte att du var seriös iaf tongue hehe

haha,nä det är jag verkligen inte tongue ja vet nog hur snål däckgubbarna är tongue haha

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Daimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Daimler Six LWBJaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ CoupéJaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Daimler Six LWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ CoupéJaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBJaguar XJSJaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJSJaguar XJ12 6.0 liter V12Daimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six SWBDaimler Six LWBJaguar XJSDaimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Six LWBJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Double Six SWBDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ CoupéAlfa Romeo 166 ts 2.0Daimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Six LWBJaguar XJ12 6.0 liter V12
JPalm
18 februari 2009 · 338 Inlägg

hehe, med R däcken där var han de wink 2x 225/40 17" 2x 245/40 17" om ni tar förbeställningar wink

Nissan 200sx S13
LimitedJags
18 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
hehe, med R däcken där var han de wink 2x 225/40 17" 2x 245/40 17" om ni tar förbeställningar wink

okej men då tar jag en uppsättning handskurna 235/40/18 r-däck, nej ta två uppsättningar förresten wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Daimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ-S Pre-HEDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Daimler Six LWBJaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ CoupéJaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Daimler Six LWBDaimler Double Six SWBJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ CoupéJaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJSAlfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Six LWBJaguar XJSJaguar XJ-S Pre-HEJaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJSJaguar XJ12 6.0 liter V12Daimler Double Six LWB "Dipsy"Alfa Romeo 166 ts 2.0Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six SWBDaimler Six LWBJaguar XJSDaimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Six LWBJaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler Double Six SWBDaimler Double Six LWB "Dipsy"Jaguar XJ CoupéAlfa Romeo 166 ts 2.0Daimler Six LWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Daimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar XJ CoupéJaguar XJ-S Pre-HEDaimler Double Six LWB "Dipsy"Daimler Six LWBJaguar XJ12 6.0 liter V12Alfa Romeo 166 ts 2.0Daimler Double Six SWBDaimler xjc "1 av cirka 5 tillverkade"Jaguar Mark 10 "Kungens mammas Jagga"Jaguar XJ12 6.0 liter V12Daimler Six LWBJaguar XJS
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 februari 2009 · 1 140 Inlägg

nu börjar det spåra ur lite tycker ja :p heeh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang