Imorgon är sista dagen att skicka in för omgång 3 så skynda skynda ni som inte har gjort det ännu. Själv ska jag sätta mig och leta reda på en bra bild nu
Håller du på o lägger upp bidragen i skrivandets stund månne?
Imorgon är sista dagen att skicka in för omgång 3 så skynda skynda ni som inte har gjort det ännu. Själv ska jag sätta mig och leta reda på en bra bild nu
Kom nyss hem från krogen så ska försöka styra upp det där nu Så förhoppningsvis ligger de uppe om några minuter så då är det bara att rösta!
Kom nyss hem från krogen så ska försöka styra upp det där nu Så förhoppningsvis ligger de uppe om några minuter så då är det bara att rösta!
Tredje omgången är avslutad och det är dags för omröstning. Omröstningen pågår fram till 31 maj 23.59 så passa på att göra er röst hörd nu! Regler för omröstningen finner ni på första sidan i denna tråd. Lycka till allihopa!
Några minuter va optimistiskt
Krånglade lite med uppladdningssidan, den dog gång på gång när man laddade upp så det drog ut lite på tiden.. men gav inte upp iaf God natt"
EDIT: Ser nu att det är nåt mysko med koderna så att bilderna inte länkas vidare till sin fullstorlek men det orkar jag inte fixa nu inatt utan tar tag i imorgon när jag vaknar istället
7 - Så pass mycket fart i bilden att jag blir yr och åksjuk. 3 - Perfekt färkombination och riktigt bra skärpa på detaljer. 8 - Man kan nästan höra däckskrik och en vrålande motor, perfekt förmedlat.
1. 8 2. 5 3. 7 Inte så många som föll mig i smaken tyvärr. Med undantag för åttan så var det faktiskt nästan svårt att hitta nån jag verkligen ville lägga en röst på. Men men, det gick ju iaf uppenbarligen.!
Så där då var inlägget redigerat och koderna fixade så nu är bilderna vidare länkade till sin fullstorlek. Nu ska jag ta mig en funderare på hur jag ska fördela mina röster
Usch att jag gör detta frivilligt. Svåra situationer som detta borde vara olagligt.
mina röster blir som sådan:
1. 7 - vet inte vad jag ska säga.. bilden är ju superb! 2. 3 - mycket lyckad panorama. färgerna är mycket vackra på både bilen och miljön. 3. 8 - japstokig som man kan vara så är bilden i helhet perfekt. ger ut rätta känslan - drifting!