Eftersnack: Västeråsträff#1 2009-05-09

FreddeK
10 maj 2009 ·

jag tycker det var en riktigt trevlig träff med mycket poliser=)

Det som hände efter träffen var även det kul men förutom nöten som var stupfull som mata fram bilarna, skärpning!

s12 Nissan Gazelle
10 maj 2009 · 1 460 Inlägg

vart i västerås va träffen ? nått ställe som jag känner till kanske ? ha ha

Nissan Silvia
Tore Student
10 maj 2009 · 232 Inlägg

Synd att det blåste så mycket bara. Blev mycket att sitta i bilen å värma sig.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
FreddeK
10 maj 2009 ·

s12 skrev:
vart i västerås va träffen ? nått ställe som jag känner till kanske ? ha ha

Om du hittar till Ikea så hade du hittat träffen=)

Fet_intercooler
10 maj 2009 · 169 Inlägg

Helt klart lyckad träff tycker jag iaf..synd som sagt att det blåste kallt,frös fasst jag hadde en långärmad tröja och en tjock snickar jacka på mig.

Har hört att det ska va 2st sånna här träffar till i sommar och det hoppas jag på.

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
_Andersson__ Trimmare
10 maj 2009 · 129 Inlägg

lyckad träff... synd att racet va ett kaos folk överallt,, å han som vinka in bilar kunde knappt stå,

hoppas att de blir fler sånna här träffar men me lite bättre väder,,,,

Volvo 240 "No Control" (1981)
Volvo 940 Turbo "No Control. 10.76" (1991)
taway
10 maj 2009 · 296 Inlägg

Helt klart värt att åka på men lite synd att det var så få av alla coola bilar på plats som körde. Tur det kom två fina evos från Örebro som bjöd på lite tryck i slutet tongue

Håller med om att det var ett jäkla kaos! Väldigt dåligt uppstyrt och jag tycker man borde spärra av så att folk inte kan stå så långt framför bilarna. Annars var det härligt att se så väldigt mycket fina bilar utanför IKEA och ser verkligen fram emot att åka på nästa storträff!

Vad hände med den vita BMW-kombin? Hörde att det var något som inte lät så hälsosamt med vad var det?

Senast redigerat av taway (10 maj 2009)

toelli
10 maj 2009 · 132 Inlägg

Mycket trevlig träff!

Mvh Jesper

sirmiro Double-Unicorn Rider
10 maj 2009 · 2 486 Inlägg

Tack för en trevlig kväll alla inblandade. smile Mycket trevlig träff. Nästan förvånad hur lite svineri det var, men där måste jag tacka polisen som fanns på plats, och troligen hade kunnat skriva ut ett helt bötesblock om de velat, men istället valde att bara finnas på plats och hålla lugnet så vi alla kan ha roligt. Stort tack. smile


Angående folk på racet så finns det inte mycket att göra annat än det sätt det gjordes eller ställa in. Det var så mycket folk att det stod upp till ca 7led vid starten och tunnades ut längs med rakan. Givetvis håller jag med om att man vill ha mer säkerhet, men då kommer en fråga vi kan debattera i en annan tråd vid ett annat tillfälle - var dras linjen. smile

Sen får även jag buga mig en extra gång för evonissarna från örebro som bjöd upp på fint sätt. smile


Men ett litet tips, till nästa träff kan ni ju alltid meddela mcdonalds om att det kommer vara träff, för de var kraftigt underbemannade och hade haft en stressig kväll. wink

Alex_M Steker som aldrig förr
10 maj 2009 · 503 Inlägg

Kan ju säga som såhär som infödd västeråsare. Dendär stupfulla idioten kom INTE från västerås. jag fick hota han med stryk och diverse grejjer för att han skulle flytta sig. men men. Rejset var kaos. och jag tycker att förarna skulle ha sagt ifrån.

Jag som förare skulle ALDRIG ställa upp på något sånt om det var sådär mycket folk. vad hade hänt om någon körde av ? 

SKÄRPNING både förare och Rejsansvariga.

Och som någon ovan här skrev. säg till McDonken att det är bilträff en vecka innan. så hinner dom ta in mer personal smile

8-)
johssi
10 maj 2009 · 91 Inlägg

träffen var helt okej=) kommer upp en väldigt massa bilder från mig inom kort!

trippelturbo Trucker
10 maj 2009 · 2 710 Inlägg

Underbar träff förutom vinden som många andra klagat på. Tycker dock att den slutade tidig.. racet slutade vid 01tiden. Det var ju ingen som störde dvs. Förra gången kom ju snuten men den här gången vart det rätt så fritt strax efter 23tiden.

Nån som har koll på vem denna kille/tjej va?? Vore bara intressant och veta hur det gick för honom/henne. Dom har ju hans regnr.. Nu är det inte säkert att detta var relaterad till träffen men jag tror det iaf.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.415360

Dela gärna liknanade evenamang på facebook och här på garaget smile Just på detta vis blir det mer och mer som kommer. Alltfler som får reda på den..

Tack för en lyckad träff wink

Fart missbrukare
Tommy_Enk Toyota-Frälst
10 maj 2009 · 310 Inlägg

Kul att det var mycket bilar smile riktigt kul träff med bra avslutning där på natten!!!

Mr_EmCom Med.lem
10 maj 2009 · 3 759 Inlägg

taway skrev:
Helt klart värt att åka på men lite synd att det var så få av alla coola bilar på plats som körde. Tur det kom två fina evos från Örebro som bjöd på lite tryck i slutet tongue

Håller med om att det var ett jäkla kaos! Väldigt dåligt uppstyrt och jag tycker man borde spärra av så att folk inte kan stå så långt framför bilarna. Annars var det härligt att se så väldigt mycket fina bilar utanför IKEA och ser verkligen fram emot att åka på nästa storträff!

Vad hände med den vita BMW-kombin?
Hörde att det var något som inte lät så hälsosamt med vad var det?

Nått med lådan.
SÅ jäkla synd, hade gärna velat sett den mot youasks evo big_smile

Senast redigerat av Mr_EmCom (10 maj 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
TFkarlsson Varningar. 36
10 maj 2009 · 1 200 Inlägg

Världens jävla kaos, folk är så pass dumma i huvudet att när dom blir tillsagda att backa så verkar dom inte fatta vad det betyder, och att det sabbar både för dom själva, oss andra åskådare, och särskilt dom som kör. Sen att vissa av arrangörerna verkade vara bland dom dummaste jag nånsin sett var ju inte heller speciellt coolt, att han som vinkade fram bilarna var i obalans som fan är ju inte bra, något att tänka på till nästa gång, om det blir någon nästa gång?

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Fet_intercooler
10 maj 2009 · 169 Inlägg

Såhär skrev VLT om träffen.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.415367

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
jek
10 maj 2009 · 46 Inlägg

vart är bilderna?

drazen_gti
10 maj 2009 · 807 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Världens jävla kaos, folk är så pass dumma i huvudet att när dom blir tillsagda att backa så verkar dom inte fatta vad det betyder, och att det sabbar både för dom själva, oss andra åskådare, och särskilt dom som kör. Sen att vissa av arrangörerna verkade vara bland dom dummaste jag nånsin sett var ju inte heller speciellt coolt, att han som vinkade fram bilarna var i obalans som fan är ju inte bra, något att tänka på till nästa gång, om det blir någon nästa gång?

kan bara hålla med! Folk måste ju vara helt hjärndöda, står i vägen för bilarna, springer över vägen hela tiden, riktig kaos:) man ska nog inte köra race efter såna stora träffar, blir alltid samma sak, massa fylla och oreda bara... Men träffen i Hälla var riktigt kul o tack till polisen som skötte sig riktigt bra, dom höll sig på avstånd och bevakade ordningen. Helt klart värt ett återbesök

Senast redigerat av drazen_gti (10 maj 2009)

I'd rather die like a man, than live like a coward
toelli
10 maj 2009 · 132 Inlägg

hehe jag åkte med bort när folk började dra sig mot det där stället där dom skulle köra race, stanna bara några minuter sen börja jag inse att det kommer spåra ur totalt. nu såg jag inte när dom väl skulle/racea men låter ju inte som det blev någe vidare lyckat!

annars tycker jag som sagt ovan att det var en mycket trevlig träff smile

vill gärna se bilder!

Mvh Jesper

steve
10 maj 2009 · 4 Inlägg

träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..

tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang