Ser fint ut! Låter riktigt bra med luftfjädring och magnesium plåtar... Kompisen hade en 64:a Impala lowrider med magnesiumplåtar, fy fan vad kul man kunde ha med den bilen i stan och som folk glodde när man körde med gnistregn bakom bilen längs ströget. Vilka minnen...
Kör nu på denna idéen för det kommer bli bra! Och för fan, sätt lite fart, nu är vädret bra igen ju så nu har du inga undanflykter längre...
Ser fint ut! Låter riktigt bra med luftfjädring och magnesium plåtar... Kompisen hade en 64:a Impala lowrider med magnesiumplåtar, fy fan vad kul man kunde ha med den bilen i stan och som folk glodde när man körde med gnistregn bakom bilen längs ströget. Vilka minnen...
Kör nu på denna idéen för det kommer bli bra! Och för fan, sätt lite fart, nu är vädret bra igen ju så nu har du inga undanflykter längre...
Mvh
låter redigt trevligt minne de:D får väll bjuda på en runda sen när den är klar
nu är det bara ekonomin som hindrar en lite men inte länge till ska få in lite bilar som ska göras vid så man får in lite extra dollar
hittat var man kan köpa bustningar nu... hoppas på att beställa de den 23`e kommer även att renuvera bromsarna med nya slangar,rör, belägg m,m ... någon som känner till en bra "gummi" färg??
Kul med lite seriösare renovering Däcken såg ut att ha gjort sitt Men skall du fortfarande köra på en "risig" kaross, även om du fixar ramen osv?
jo de ska bli en seriös renuvering av ram, fram/bakvagn och underedet... karossen i sig kommer att blästras och alla kaross skarvar som alla spacklar ska jag bara tennspackla o kanske finspackla men inga bulor eller så... så med andra ord så kommer all historia behållas i bilen ... inredningen kommer att sys upp i fuskskinn men platta dörrsidor och nått tyg på alla stolpar o sen ha bart tak..
sen om ekonomin tillåter i framtiden så blir de kanske en redig lack och bortagning av alla bulor o så ... men de e bara ett stort kanske då det kostar sjukt mycket...
vad tycker du om lampvalet..??? har funderat mycket kring detta då jag inte har några nu (varken lampor eller fästen) o kom o tänka på min gamla opel rekord som jag bmw konventera o fick sjukt bra ljuse.. så de blir nog bmw e30 ljuse men ska man ha orginal eller krome eller svart tonat?? karossens färger kommer bli krome grill och all plåt röd...