Eftersnack: Barkarby-träff #3 ft NS-crew 18/7 kl. 20 *Ikea*

Manne_11
19 juli 2009 · 193 Inlägg

Det blev en ganska bra träff.... wink

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
FreddeK
19 juli 2009 ·

exiZ skrev:

evilaudio skrev:

Skyssis skrev:
Ferrarin va kvällens höjdpunkt iaf smile

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

Jag vet inte heller hur dom kan tycka det, men samtidigt kan jue en originalbil vara en höjdpunkt, jag tycker jue Freddeponkens 635:a som är helt original och ruuuuuskigt fin, var kvällens höjdpunkt.

hehe tack men min bil är långt från original, byggd av ett motorsportteam från tyskland år 95 så hela drivlinan är direkt från m5 och ferrita hela vägen osv men visst på utsidan är den original=)

exiZ
19 juli 2009 · 533 Inlägg

Skyssis skrev:

exiZ skrev:

evilaudio skrev:

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

Jag vet inte heller hur dom kan tycka det, men samtidigt kan jue en originalbil vara en höjdpunkt, jag tycker jue Freddeponkens 635:a som är helt original och ruuuuuskigt fin, var kvällens höjdpunkt.

Så som jag ser det så är det inte ofta jag personligen får se en Ferrari iaf, därav mitt tycke! smile

Alltså det var inte riktigt så jag menade, nu när jag läser det jag skrivit så låter det fel... Det jag menar är att jag kan förstå att man tycker att en bil i originalskick är fin, för allt handlar inte om stora stereoanläggningar och jätte styling... Ferrarin är en vardagslyx och jag är både glad och ledsen över att jag beslutade mig för att åka till Barkarby. Glad för att det var en lyckad träff, ledsen för allt skitsnack och jantelag som uppkommit i samband med att vi kom dit. Alla får köra det dom vill och alla bilar är fina på sitt sätt.

Ps. tack Skyssis för din fina kommentar, jag tyckte din bil var riktigt riktigt fin! smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
19 juli 2009 · 533 Inlägg

Freddeponken skrev:

exiZ skrev:

evilaudio skrev:

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

Jag vet inte heller hur dom kan tycka det, men samtidigt kan jue en originalbil vara en höjdpunkt, jag tycker jue Freddeponkens 635:a som är helt original och ruuuuuskigt fin, var kvällens höjdpunkt.

hehe tack men min bil är långt från original, byggd av ett motorsportteam från tyskland år 95 så hela drivlinan är direkt från m5 och ferrita hela vägen osv men visst på utsidan är den original=)

Ja ja vännen nu ska du inte vara sådan, den SER helt original ut och det var lite det som saken handlade om... 430in är också långt ifrån original, men det syns knappt utvändigt (om man inte är 430 kännare förstås). Hur som helst, din bil var tveklöst finast på plats smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
FreddeK
19 juli 2009 ·

Tack sarge för bilderna..igen=) Exiz...att komma i ferrari skulle jag med gärna vilja göra, hade jag råd så skulle jag åka ferrari alla dagar i veckan och det är kul att folk kommer och visar vad dom har och jag blir fan sur när det ska snackas om pengar osv, en ferrari är en ferrari och ja en drömbil sen man var liten. jag unnar folk som har dyrare bilar och blir faktiskt inte avundsjuk...jag är glad att folk kommer och visar uop sina bilar oavsett vad det är! Hoppas verkligen ni fortsätter dyka upp! mvh Fredde

SKyraider VAG-COM innehavare
19 juli 2009 · 83 Inlägg

Jag tycker vi skippar den diskutionen, spelar ingen roll vad som e orginal eller omgjort på en bil. då bilträffar e till för att man ska umgås och träffa andra med samma intressen o sedan ha det trevligt.

Senast redigerat av SKyraider (19 juli 2009)

Saab 9-5 Kombi "Widebody Special" (1999)
evilaudio
19 juli 2009 · 16 195 Inlägg

exiZ skrev:

Skyssis skrev:

exiZ skrev:

Jag vet inte heller hur dom kan tycka det, men samtidigt kan jue en originalbil vara en höjdpunkt, jag tycker jue Freddeponkens 635:a som är helt original och ruuuuuskigt fin, var kvällens höjdpunkt.

Så som jag ser det så är det inte ofta jag personligen får se en Ferrari iaf, därav mitt tycke! smile

Alltså det var inte riktigt så jag menade, nu när jag läser det jag skrivit så låter det fel... Det jag menar är att jag kan förstå att man tycker att en bil i originalskick är fin, för allt handlar inte om stora stereoanläggningar och jätte styling... Ferrarin är en vardagslyx och jag är både glad och ledsen över att jag beslutade mig för att åka till Barkarby. Glad för att det var en lyckad träff, ledsen för allt skitsnack och jantelag som uppkommit i samband med att vi kom dit. Alla får köra det dom vill och alla bilar är fina på sitt sätt.

Ps. tack Skyssis för din fina kommentar, jag tyckte din bil var riktigt riktigt fin! smile

jantelag å skitsnack??

så bara för man yttrar sig så bir de skitsnack elle??

själv anser ja att alla bilar som e orginal e "tråkiga" sen om dom kostar 5kr elle 5 mille kvittar..

men de vore ju rätt kul å sätta kapen i en lambo elle ferrari å gör nåt  me en sån..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Masterworks
19 juli 2009 ·

evilaudio skrev:

exiZ skrev:

Skyssis skrev:

Så som jag ser det så är det inte ofta jag personligen får se en Ferrari iaf, därav mitt tycke! smile

Alltså det var inte riktigt så jag menade, nu när jag läser det jag skrivit så låter det fel... Det jag menar är att jag kan förstå att man tycker att en bil i originalskick är fin, för allt handlar inte om stora stereoanläggningar och jätte styling... Ferrarin är en vardagslyx och jag är både glad och ledsen över att jag beslutade mig för att åka till Barkarby. Glad för att det var en lyckad träff, ledsen för allt skitsnack och jantelag som uppkommit i samband med att vi kom dit. Alla får köra det dom vill och alla bilar är fina på sitt sätt.

Ps. tack Skyssis för din fina kommentar, jag tyckte din bil var riktigt riktigt fin! smile

jantelag å skitsnack??

så bara för man yttrar sig så bir de skitsnack elle??

själv anser ja att alla bilar som e orginal e "tråkiga" sen om dom kostar 5kr elle 5 mille kvittar..

men de vore ju rätt kul å sätta kapen i en lambo elle ferrari å gör nåt  me en sån..

En dag kanske jag köper en Merca SLR och då ska du fan få kapa o slita Evil! hehehe...  lol

NoLimits Servicetekniker
19 juli 2009 · 67 Inlägg

Här kommer en liten film på mig (evo) och "fnurrr" (R33) samt "turboputte" (R32) som Supra-Alex bidragit med! tack till han!!!
http://www.garaget.org/video/e2cpuj5zooig


Mycket nöjje!!!

När inte turbon laddar suger de!
Rock-Star
19 juli 2009 · 2 982 Inlägg

evilaudio skrev:

Skyssis skrev:
Ferrarin va kvällens höjdpunkt iaf smile

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

gissar på några faktorer som bidrar;
1) kostar en hel del
2) du kommer inte närmare en ferrari än den i jakan p huset förutom ferrari butiken på östermalm
3) väldigt ovanligt att man dyker upp på en träff i jakan p huset med en ferrari
4) ovanliga överlag, du ser oftast bara gamla gubbar köra dessa

att säga att en ferrari inte är SPECIELL är som att säga att alla bilar är lika värda..

Senast redigerat av Residence (19 juli 2009)

evilaudio
19 juli 2009 · 16 195 Inlägg

Residence skrev:

evilaudio skrev:

Skyssis skrev:
Ferrarin va kvällens höjdpunkt iaf smile

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

gissar på några faktorer som bidrar;
1) kostar en hel del
2) du kommer inte närmare en ferrari än den i jakan p huset förutom ferrari butiken på östermalm
3) väldigt ovanligt att man dyker upp på en träff i jakan p huset med en ferrari
4) ovanliga överlag, du ser oftast bara gamla gubbar köra dessa

att säga att en ferrari inte är SPECIELL är som att säga att alla bilar är lika värda..

ja har inte sagt att den inte e "speciell"..  för mig egen del så anser ja att en bil som e ombyggd på nåt coolt vis e mer "speciell" än en bil som går att köpa "över disk"..

hela banken e full me pengar men alla e inte händiga å kan bygga sig ett grymt åk så därför ser ja mer upp till ombyggda bilar..

sen finns de en massa "fel" på den... den e röd å har ingen stereo..tongue wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Alex_M Steker som aldrig förr
19 juli 2009 · 503 Inlägg

ferrarin is teh shit. vissa gillar ombyggda bilar. å vissa gillar supersportbilar. jag är en av dom som diggar ferrari, porsche lambo BMW osv osv.

Ferrarin va sjuuuuuukt fin. var det du Exiz som körde den? smile

8-)
FreddeK
20 juli 2009 ·

Alex_M vad körde du för något, tyckte inte jag såg till din gula audi???

jri87
20 juli 2009 · 72 Inlägg

Jag såg att det var nån som filmade racen vid stinsen med en "riktig" kamera. är det någon som vet vart man kan se dom filmerna?

Rock-Star
20 juli 2009 · 2 982 Inlägg

evilaudio skrev:

Residence skrev:

evilaudio skrev:
ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

gissar på några faktorer som bidrar;
1) kostar en hel del
2) du kommer inte närmare en ferrari än den i jakan p huset förutom ferrari butiken på östermalm
3) väldigt ovanligt att man dyker upp på en träff i jakan p huset med en ferrari
4) ovanliga överlag, du ser oftast bara gamla gubbar köra dessa

att säga att en ferrari inte är SPECIELL är som att säga att alla bilar är lika värda..

ja har inte sagt att den inte e "speciell"..  för mig egen del så anser ja att en bil som e ombyggd på nåt coolt vis e mer "speciell" än en bil som går att köpa "över disk"..

hela banken e full me pengar men alla e inte händiga å kan bygga sig ett grymt åk så därför ser ja mer upp till ombyggda bilar..

sen finns de en massa "fel" på den... den e röd å har ingen stereo..tongue wink

Sjävlklart ser du direkt att det saknas stereo då du brinner för billjud och . jag ser direkt att din jetta ser vidrig och osmaklig ut men din chevellle är otroligt vacker då jag älskar äldre bilar=)big_smile

jag menade inte att klanka ner på din kommentar. känner du att ferrari är höjdpunkten eller speciell så får du givetvis känna och tycka så.
alla får tycka och täänka som de vill smile
men du skrev: Hur kan en orginalbil vara kvällens höjdpunkt.
du skriv INTE; hur kan en ferrari vara kvällens höjdpunkt.

Senast redigerat av Residence (20 juli 2009)

exiZ
20 juli 2009 · 533 Inlägg

Freddeponken skrev:
Tack sarge för bilderna..igen=) Exiz...att komma i ferrari skulle jag med gärna vilja göra, hade jag råd så skulle jag åka ferrari alla dagar i veckan och det är kul att folk kommer och visar vad dom har och jag blir fan sur när det ska snackas om pengar osv, en ferrari är en ferrari och ja en drömbil sen man var liten. jag unnar folk som har dyrare bilar och blir faktiskt inte avundsjuk...jag är glad att folk kommer och visar uop sina bilar oavsett vad det är! Hoppas verkligen ni fortsätter dyka upp! mvh Fredde

WORD mannen! Ditt inlägg gjorde min dag! *kramis*

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
20 juli 2009 · 533 Inlägg

Residence skrev:

evilaudio skrev:

Skyssis skrev:
Ferrarin va kvällens höjdpunkt iaf smile

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

gissar på några faktorer som bidrar;
1) kostar en hel del
2) du kommer inte närmare en ferrari än den i jakan p huset förutom ferrari butiken på östermalm
3) väldigt ovanligt att man dyker upp på en träff i jakan p huset med en ferrari
4) ovanliga överlag, du ser oftast bara gamla gubbar köra dessa

att säga att en ferrari inte är SPECIELL är som att säga att alla bilar är lika värda..

Hehe... sist jag tittade var jag inte så gammal wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
20 juli 2009 · 533 Inlägg

evilaudio skrev:

Residence skrev:

evilaudio skrev:

ehh.. hur kan en orginalbil va kvällen höjdpunkt??

gissar på några faktorer som bidrar;
1) kostar en hel del
2) du kommer inte närmare en ferrari än den i jakan p huset förutom ferrari butiken på östermalm
3) väldigt ovanligt att man dyker upp på en träff i jakan p huset med en ferrari
4) ovanliga överlag, du ser oftast bara gamla gubbar köra dessa

att säga att en ferrari inte är SPECIELL är som att säga att alla bilar är lika värda..

ja har inte sagt att den inte e "speciell"..  för mig egen del så anser ja att en bil som e ombyggd på nåt coolt vis e mer "speciell" än en bil som går att köpa "över disk"..

hela banken e full me pengar men alla e inte händiga å kan bygga sig ett grymt åk så därför ser ja mer upp till ombyggda bilar..

sen finns de en massa "fel" på den... den e röd å har ingen stereo..tongue wink

Det som hänt är att folk PM:at massa skit åt mig, men som du som är evil, så ska jag skita i dom big_smile Och du har rätt, bilen är till synes helt original med originalstereo, men frågan är... om jag gav dig chansen (att bygga om ljudet i bilen), skulle du ta den? wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
20 juli 2009 · 533 Inlägg

Alex_M skrev:
ferrarin is teh shit. vissa gillar ombyggda bilar. å vissa gillar supersportbilar. jag är en av dom som diggar ferrari, porsche lambo BMW osv osv.

Ferrarin va sjuuuuuukt fin. var det du Exiz som körde den? smile

Jupp.

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
peh
20 juli 2009 · 23 Inlägg

jag tyckte träffen var trevlig, både på parkeringen och i garaget. tog med dottern som var riktigt road, "titta pappa en supra!" smile

bra fixat.

Volvo V70 (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang