INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

Baku Snickarjävel
15 januari 2010 · 554 Inlägg

MrJAM skrev:

Frebba_ skrev:
Kommer med min nya risraket smile

Känns som man får göra nått drastisk med den så den inte är för lik jills tongue

Du kan ju ta av vingen som sitter på och fråga om du kan låna whackers istället. lol

höhö så polisen kan skälla på mig lite menar du  big_smile nä du
får väl lacka lite saker istället wink man har ju de förspännt när svärfar äger lackering cool

Keller Hamster
15 januari 2010 · 817 Inlägg

Vi får väl se om Hellbergarna har kvar sin Subba.. såg nog annonsen wink

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
15 januari 2010 · 4 418 Inlägg

Frebba_ skrev:
Kommer med min nya risraket smile

Känns som man får göra nått drastisk med den så den inte är för lik jills tongue

Du kan vara lugn, inte säkert att jag har kvar min .. ligger ute på annons.
Dock kan det vara upp till 4 Subbor på träffen, så det finns ett gäng wink

Måste få klart volvon helt enkelt cool

edit: st av fel

Senast redigerat av Jill (15 januari 2010)

Perry86
15 januari 2010 · 51 Inlägg

Jag har faktiskt aldrig varit på ystads-träffen, men jag kommer absolut! Verkar som jag har missat något!

Chevrolet Corvette "C4" (1994)
Baku Snickarjävel
16 januari 2010 · 554 Inlägg

Jill skrev:

Frebba_ skrev:
Kommer med min nya risraket smile

Känns som man får göra nått drastisk med den så den inte är för lik jills tongue

Du kan vara lugn, inte säkert att jag har kvar min .. ligger ute på annons.
Dock kan det vara upp till 4 Subbor på träffen, så det finns ett gäng wink

Måste få klart volvon helt enkelt cool

edit: st av fel

volvon är ingen vinterbil wink

Vilden
16 januari 2010 · 223 Inlägg

Ses där som vanligt smile

T_Borg
16 januari 2010 · 164 Inlägg

Jill skrev:

Frebba_ skrev:
Kommer med min nya risraket smile

Känns som man får göra nått drastisk med den så den inte är för lik jills tongue

Du kan vara lugn, inte säkert att jag har kvar min .. ligger ute på annons.
Dock kan det vara upp till 4 Subbor på träffen, så det finns ett gäng wink

Måste få klart volvon helt enkelt cool

edit: st av fel

Jill, varför sälja en så fin STI?? Något nytt på G eller?? Jo Volvo´n har man ju velat se länge nu så det gör ju inget om den blír klar... wink

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 januari 2010 · 4 418 Inlägg

T_Borg skrev:

Jill skrev:

Frebba_ skrev:
Kommer med min nya risraket smile

Känns som man får göra nått drastisk med den så den inte är för lik jills tongue

Du kan vara lugn, inte säkert att jag har kvar min .. ligger ute på annons.
Dock kan det vara upp till 4 Subbor på träffen, så det finns ett gäng wink

Måste få klart volvon helt enkelt cool

edit: st av fel

Jill, varför sälja en så fin STI?? Något nytt på G eller?? Jo Volvo´n har man ju velat se länge nu så det gör ju inget om den blír klar... wink

Arbetslös utan A-kassa *yay*...
Har startat eget nu, men är inte igång, kan tvätta bilar, tvätta katter, diska, borsta hästar, polera bilar, fotografera, köra bil, you name it ..  lolwink

Henke_K Helt nuts!
17 januari 2010 · 73 Inlägg

Jag kommer lätt! Ska bara hitta en bil. Evon är numera såld och likaså min s14a jag har haft imellan sen i sommras:P Men jag dyker upp i något!

---==EVOlution==---
T_Borg
17 januari 2010 · 164 Inlägg

Jill skrev:

T_Borg skrev:

Jill skrev:
Du kan vara lugn, inte säkert att jag har kvar min .. ligger ute på annons.
Dock kan det vara upp till 4 Subbor på träffen, så det finns ett gäng wink

Måste få klart volvon helt enkelt cool

edit: st av fel

Jill, varför sälja en så fin STI?? Något nytt på G eller?? Jo Volvo´n har man ju velat se länge nu så det gör ju inget om den blír klar... wink

Arbetslös utan A-kassa *yay*...
Har startat eget nu, men är inte igång, kan tvätta bilar, tvätta katter, diska, borsta hästar, polera bilar, fotografera, köra bil, you name it ..  lolwink

Ajajaj, det där hördes inte kul alls...sad Hoppas det ordnar sig för dig iaf med tiden!wink

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 januari 2010 · 4 418 Inlägg

T_Borg skrev:

Jill skrev:

T_Borg skrev:

Jill, varför sälja en så fin STI?? Något nytt på G eller?? Jo Volvo´n har man ju velat se länge nu så det gör ju inget om den blír klar... wink

Arbetslös utan A-kassa *yay*...
Har startat eget nu, men är inte igång, kan tvätta bilar, tvätta katter, diska, borsta hästar, polera bilar, fotografera, köra bil, you name it ..  lolwink

Ajajaj, det där hördes inte kul alls...sad Hoppas det ordnar sig för dig iaf med tiden!wink

Vi blir tvungna att få klart 240:in istället wink

Rs_88 Street legend
17 januari 2010 · 191 Inlägg

Låter sjukt naajs att börja då! hoppas bara att det e fint väder! vi kommer ca 10 hojar eller något!

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)
Saab 9-3 aero cab "Rs" (2002)
T_Borg
17 januari 2010 · 164 Inlägg

Jill skrev:

T_Borg skrev:

Jill skrev:
Arbetslös utan A-kassa *yay*...
Har startat eget nu, men är inte igång, kan tvätta bilar, tvätta katter, diska, borsta hästar, polera bilar, fotografera, köra bil, you name it ..  lolwink

Ajajaj, det där hördes inte kul alls...sad Hoppas det ordnar sig för dig iaf med tiden!wink

Vi blir tvungna att få klart 240:in istället wink

E ju iofs inget fel med att få klart 240´n... big_smile Synd bara på en sån fin STi att behöva sälja den! hmm Men,men det går ju fler "tåg" så att säga. Får kanske ta och "sponsra" lite med att få bilen polerad om du har bra priser på det..!? tongue

R1kard V-Power
17 januari 2010 · 1 186 Inlägg

Rs_88 skrev:
Låter sjukt naajs att börja då! hoppas bara att det e fint väder! vi kommer ca 10 hojar eller något!

Va kör ni för hojar? big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Rs_88 Street legend
17 januari 2010 · 191 Inlägg

vi kör supersport och streetfighter allt från aprilia - suzuki osv smile

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)
Saab 9-3 aero cab "Rs" (2002)
More_HP_Please
17 januari 2010 · 62 Inlägg

Såja big_smile, äntligen så börjar träffarna komma igång igen. Börjar få abstinens besvär hahaha. Jag lär dyka upp på årets första Ysta träff big_smile. Kommer ha nårra bilar med mig big_smile.

Ford Focus St170 "Redwood Reaper" (2002)
BMW 320i Cab "E30" (1989)
BMW 520D (2009)
Tubbex
17 januari 2010 · 1 517 Inlägg

More_HP_Please skrev:
Såja big_smile, äntligen så börjar träffarna komma igång igen. Börjar få abstinens besvär hahaha. Jag lär dyka upp på årets första Ysta träff big_smile. Kommer ha nårra bilar med mig big_smile.

Haha Nice! smile  vilken bil kommer du köra ? smile  du har nåra att välja på ser jag hehe big_smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 januari 2010 · 4 418 Inlägg

T_Borg skrev:

Jill skrev:

T_Borg skrev:
Ajajaj, det där hördes inte kul alls...sad Hoppas det ordnar sig för dig iaf med tiden!wink

Vi blir tvungna att få klart 240:in istället wink

E ju iofs inget fel med att få klart 240´n... big_smile Synd bara på en sån fin STi att behöva sälja den! hmm Men,men det går ju fler "tåg" så att säga. Får kanske ta och "sponsra" lite med att få bilen polerad om du har bra priser på det..!? tongue

Billigare & bättre än ditec .. nog nu med smyg reklam lol  wink

Vi får se vad som händer .. när en riktig köpare kommer tror jag att jag inte klarar att sälja den ändå, än så länge bara 20 bytesförslag lol och 3 drömmare under 20 år...

Blir nog att att leva på nudlar & vatten cool

Stickan Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
17 januari 2010 · 961 Inlägg

fan va lajbans att man har kunnat med hjälp av andra att starta nått som fortfarane fortsätter smile

Volvo 855 "T5-R" (1995)
Volvo 850 T5-R "Ground Zero" (1995)
Volvo 740 GLE "Banbil in progress" (1988)
More_HP_Please
17 januari 2010 · 62 Inlägg

Tubbex skrev:

More_HP_Please skrev:
Såja big_smile, äntligen så börjar träffarna komma igång igen. Börjar få abstinens besvär hahaha. Jag lär dyka upp på årets första Ysta träff big_smile. Kommer ha nårra bilar med mig big_smile.

Haha Nice! smile  vilken bil kommer du köra ? smile  du har nåra att välja på ser jag hehe big_smile

Jag kommer köra dit med s60:in:Dcool hehe, 740:in ska skrotas, 940:in säljas och 850:in är framtida projekt hehe inte körbar just nu:rolleyes: hehe. s60:in kommer att förändras litegrann fram till april wink, dock smågrejjer bara:)

Ford Focus St170 "Redwood Reaper" (2002)
BMW 320i Cab "E30" (1989)
BMW 520D (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang