Skulle själv valt Pioneeren. Varför? Vet inte, bara föll mig i smaken. Finns bland annat hos en viss kedja vars lagershoppar kan vara lite svåra att hitta
Skulle själv valt Pioneeren. Varför? Vet inte, bara föll mig i smaken. Finns bland annat hos en viss kedja vars lagershoppar kan vara lite svåra att hitta
netonet har rea på en bra med USB å massa mer... för 499 :- rekomenderas hårt!!!
en bra maskin för 500 kr?? en maskin får man säkert men långt ifrån bra..
Hade den varit bra hade dom antagligen inte behövt rea ut den överhuvudtaget.
ja tycker att det e extremt billigt för en cd spelare som läser båda USB å minskort + spelar upp mp3 å WMA M.M !! huvuedsaken att det kommer ljud från den, å det e det killen ville!! han sökte inte nå värsting som kostar 2000 - 3000 kr. sen det finns ett år garanti som följer med cd spelaren, klarar han ett år så e han värd pengarna!
kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
en bra maskin för 500 kr?? en maskin får man säkert men långt ifrån bra..
ja tycker att det e extremt billigt för en cd spelare som läser båda USB å minskort + spelar upp mp3 å WMA M.M !! huvuedsaken att det kommer ljud från den, å det e det killen ville!! han sökte inte nå värsting som kostar 2000 - 3000 kr. sen det finns ett år garanti som följer med cd spelaren, klarar han ett år så e han värd pengarna!
en värsting kostar inte 2-3 tusen.. 2-3 får man ge för en som e vettig.. anser att en stereo under 1000 e ren dynga va man än köper (om man nu inte köper beggat)
en värsting kostar inte 2-3 tusen.. 2-3 får man ge för en som e vettig.. anser att en stereo under 1000 e ren dynga va man än köper (om man nu inte köper beggat)
Precis, 5000+ är väll relativt värsting.
folk har olika åsikter å det respekterar man ! men själv så skulle ja aldrig lägga 5000 kr på en cd spelare, tycker att det finns bra å dogliga som fungerar å ger bra ljud för 2000 - 3000 kr. har haft en DVD spelare som jag köpte för 2500 kr som klarade av 3 baslådor å den fungerar alldels utmärkt. vf betalar man mer när det finns billigare å bra ? en dyr cd spelare, betyder inte att den e bra, utan det kan vara mellan händerna som gjort att den steg upp i priset.
kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
minst 2000:- om du ska få en redig som ger bra ljud, det handlar inte bara om högtalare slutsteg och bas utan mycket om stereon. så minst 2000:- helst mer.
Det är inte utsidan som räknas,
Utan vad som är under huven.
Precis, 5000+ är väll relativt värsting.
folk har olika åsikter å det respekterar man ! men själv så skulle ja aldrig lägga 5000 kr på en cd spelare, tycker att det finns bra å dogliga som fungerar å ger bra ljud för 2000 - 3000 kr. har haft en DVD spelare som jag köpte för 2500 kr som klarade av 3 baslådor å den fungerar alldels utmärkt. vf betalar man mer när det finns billigare å bra ? en dyr cd spelare, betyder inte att den e bra, utan det kan vara mellan händerna som gjort att den steg upp i priset.
Inte för att en stereo har att göra med hur många "baslådor" man kan använda. Låter heller inte speciellt bra att blanda baslådor, fast vad vet jag. du kanske menar att varje bas är uppdelad i en låda? och dom är av samma modell?
Saken är den, att desto bättre stereo du har, medför oftast högre volt på lågnivåutgångar = bättre signal till steg = behöver inte gaina sönder steget som dem flesta gör, samt bättre ljud, och en herrans massa inställningar.
Min stereo tex, har ett helt dröös med onödigt skit! Backvarnare, Hastighetsmätare, Temperaturmätare, Voltmätare (dock bra), Hastighetsvarning, Temperaturvarning, Frostvarning, Batterivarning. mm... mm..
Specifikationer Tillverkare: Hillman Maxeffekt: 4 x 45 Watt Loudness: Ja Lågnivå: 2 par + sub, RCA (4V) RDS radio: Ja Display: LCD Displayfärg: Vit Knappfärg: Blå Volym: Volymratt Färg: Silver Kompatibilitet: CD / MP3 / WMA Fjärrkontroll: Medföljer AUX ingång: Ja (3,5 mm på fronten) USB: Ja (på baksidan) Anslutningar: ISO Stöldskydd: Avtagbar flippfront Innehåller även: ISO-kabel, Fjärrkontroll, Monteringssats, Skyddsfodral till frontpanel