Eftersnack: 4:e Södertälje träffen Moraberg 6/6 kl 19:00

ThaLeffe
7 juni 2010 · 204 Inlägg

skinkis skrev:
Så, nu rullar hon igen!

Får passa på att tacka för en trevlig tillställning, skiljer ganska mycket emot vad man är van vid i Halmstad smile

Skönt att de löste sig för dig!! Ultra är grymma att ha o göra med!

Bilen gick fint oxå! vi får ta en fika någon annan gång wink

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Diesel_kim
8 juni 2010 · 29 Inlägg

tackar för en jätte bra och trevlig kväll längtar redan till nästa och grattis till leffe som jag inte hade en suck emot haha men men wink

Chevrolet Impala ss "Speed freakz.se" (1995)
Dodge Ram 1500 "speed freakz.se" (2003)
Dodge Ram 3500 "Diesel doris" (2005)
turboforssen Telge Drifting Team
8 juni 2010 · 5 398 Inlägg

CivicW skrev:

Residence skrev:
tycker synd om forden och civicen. speciellt civicen, han var påväf till fikat men bilen kom inte fram. trodde först att någon krockat men sedan visade det sig vara haveri.
hoppas det fixar sig. hoppades på att vi alla kunde fika lite längre menmen. til next time så lär det bli fler. nice och välplanerat.

Det va helt oväntat det som hände kolven gick genom blocket fortfarande chockat vet inte hur det hände.

Kommer lägga upp lite bilder på det som hände på väg till fikat

Det va underbar träff mycka fina bilar !

Ser fram emot nästa o hoppas bilen funkar tills dess.

fan va tråkigt sad  jag får komma lite tidigare nästa gång så kan vi kanske fika
hoppas bilen är hel då smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
WeDo
8 juni 2010 · 3 390 Inlägg

§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang