Nu har jag ritat om mina iconer lite granna, förbättrat och hittat på nya för andra knappar. Enda kruxet med dessa iconer är att jag måste nu måla om dom i ett annat programm som gör om det till x/y conrdinater vilket är ett mindre hellvette
En stor kul nyhet är att jag fick hem mina nya baklysen och dom är bara för vackra, jag har inte monterat dem ännu för jag fick dem för.. ehh 5 minuter sen ^_^, Nu är det fredag så det är mycket möjligt att dom kommer monteras idag eller i morron. bilder på dom finns i en tidigare post.
Emm... jo jag har funderat lite mera på hur min panel ska se ut och det blir bara mer och mer avancerat, jag funderar på att införskaffa mig 2st verticala utblås som ska sitta på var sin sida om skärmen och flytta skärmen höggst upp på panelen och längst ner under utblåsen och dubbel din sloten ska mina knappar sitta, ungefär på samma ställe som de är nu fast det kommer vara andra knappar, belysning och funktioner. Jag har även funderat på ifall jag ska bygga ihop det men plast kåpan som är just nedanför panelen och göra det hela en del av "växelspak, handbroms" panelen så det ser ut som hela den raddan som växer upp på instrumentbrädan som det ser ut på nyare bilar, typ volvo.
Föresten jag har aldrig sett nån annan göra om sin panel så mycket jag planerar, inte ens i extremtidingar för styling, på sin höjd har jag sett dioder istället för lamper och omlackerade orginal ytor, enda man kan gämnföra med är dom som gör om hela instrumentbrädan i glasfiber men det är ju inte samma sak riktigt. Skojjigt att göra ett mod som jag aldrig sett nån annan göra ^_^
Update:Baklyserna är instalerade nu och dom ser helt enkelt för jävla snyggt ut, jag kan inte få det så mycket snyggare
, nu till de tråkiga nyheterna... Jag glömde kameran hemma och när jag kommit hem så hade det frysit fast is på dom så det är ingen mening att fota nu
men jag lovar er, det ser så sååååå bra ut
Allt matchar förutom framlyserna för dom har inget svart i sig så jag funderar på att sjunka så lågt att stopa på ett par ögonlock i svart venyl så dom matchar perfect med övriga bilens look. Ruggigt snyggt och nu även laglit, det roliga är att dom kostade helften så mycket som dom första jag köpte.