Sorry för tystheten men har hafft så fullt upp med ett sidoprojekt. I morgon ska jag försöka få klart baksätet helt å hållet. När sätet är klart så blir det mest troligen att försöka klura ut hur jag ska klä om väggarna i baksätet, när väl det är klart så blir det hatthylla som ska få en total makeover. Hattgyllan måste demonteras för att byta ut 6*9 orna och för att demontera hatthyllan så ska hela baksätet lös, baksätes väggarna, framstlsbälterna, och sisst av allt hatthyllan. Det jag tänkte ändra på det hela är att jag ska bygga om hatthyllan så man kan byta ut högtalarna utan att demontera nånting förutom hathyllan, förutom det så ska jag bygga om den så den blir betydligt snyggare och sen klä om den
Låt säga nu att allt de dära är klart så hade jag tänkt att börja med de nya framstolarna, måste få dem att passa i hondan och sen ska dom kläs om. Efter stolarna så ska jag mest troligen ge mig ann dörrsidorna som ska byggas om minst lika mycket som hatthyllan och detta är vad jag ska göra. Byta ut öppnara mot öppnarna från bmw m3 e46 (svarta/krom), instalera dubbla 6.5" högtalare, instalera de nya diskanthållarna och sisst av allt klä om allt.
Ja ha det var ju en del... JOOOO VISST heller hur? Ja ha och hur blir det med hela jävla intrumentbrädan?? orka ens nämna planerna? joooooo
ite så storna förutom omkläning. Det jag sitter och funderar på är att sätta dit runa utblås istället för de fyrkantiga gråa trista jag har nu, enda kruxet är att jag inte vet vad för bilar som har det fast jag vet att det ska finnas riktigt snygga sådana.
mmm men är det inte nånting jag glömmer, jo då, handbromsavdelningen, den ska eventuellt byggas om så handbromsen hamnar närmare förarsätet och varför inte sätta ditt ett armstöd när man väl håller på ?
(siar långt in i framtiden)... jag älskar honda civics nya ratt så en sån ska vi ochså fixa dit
Ok så nu är väll hela inredningen klar? nja.. jo bara solfilmning är kvar sen tror jag jag är klar...
---
Nu till det lite mer roliga, utsidan
det ska på kjolpaket samt vinge och sen lite motivlack och vips så har vi en rätt fin bil.
---
Bagaget... ja just ja.. det ska ju ochså fixas
nå ja, jag har en plan för det ochså och den är minst lika kompliserad som allt annat. men de roligaste blir og att modda om bagageluckan på utsidan, regskyltplatsen ser utinte ut att passa med rästen så den ska få en makeover innan omlacken.
---
När allt detta jävla skit är klart så är det väll bara motor byte till en 200hk motor som återstår (yhe lol, ska vi slå vad?).
Som ni ser har jag inte bara suttit still, tänkt en hel del vilket tar tid de me