Attans, idag var det skitväder, 5grader
![hmm](img/smilies/hmm.png)
jag som tänkt spruta lim och limma fast tyget men när det är så här kallt vill jag verkligen inte
![sad](img/smilies/sad.png)
Då kom jag på en annan fin ide, jag kan ta och ta en titt på hatthyllan igen! Det är lite fin spackling/slipning kvar på den innan det är godkänd. Samtidigt som jag gör det måste jag städa garaget, ser för djävligt ut, usch. Jag har redan tänkt ut hur jag ska klä hatthyllan för att pass in med resten av inredningen, men sorgligt nog har jag inte tyg för att göra det!, saknas konst läder.
En sorglig nyhet är att jag nu vet att glasfiber + PP Plast inte är så bra vänner, glasfibrer är som en jobbigt kille som vill ha pp plasten fast pp plasten dissar allt hon kan. Det är lite tråkigt med tanke på att mitt mätar modd och hatthylla är en fusion av glasfiber och PP plast. Jag sitter just i denna stund och funderar på hur jag kan åtgärda detta så att de aldrig går isär. En ide jag har är att borra små hål rak igenom PP plasten och låta plasten rinna ner och funka som en pop nit. Att göra allt detta i efterhand är inge skojigt eftersom jag har spacklat och slipat allt redan. Det hade varit bättre om jag kunnat göra detta i samband med en annan plastning. Det är mest viktigt att jag får detta gjort på hatthyllan för det är där alla vibratiner kommer vara. Att lacka hatthyllan i sitt nuvarande skicka skulle vara bortkastat, det skulle bara spricka och se risigt ut är jag rädd för.
Hmm, ja det får väll bli städning som gäller idag, trist men sant
Edit:Så där ja då var det städat och fint, avsevärt mycket lättare att arbeta där inne nu. Btw, fan va härligt med tryckluft, går så fint att blåsa rent verktyg m.m
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
. Vad förvånad jag blev idag förresten, det var typ så stål kulor eller någonting i tanken och när jag skulle tömma tanken på kondens vatten så hamna kulorna iväg för ventilen. När jag skulle skriva igen ventilen så pajjades gängorna lite, fick göra en liten renovering då
![sad](img/smilies/sad.png)