Inför: Underground Spring Break 2011 Helsingborg, 26 mars

WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

Nille_83 skrev:
Skillnaden är i Malmö att ingen orkar/vågar ta tag i det utan låter "barnen" köra som de vill.

Ok här är det med så ibland. Men nu ska vi vara i ett garage och jag tror inte någon av dem som kommer vill att någon galning ska köra runt som en idiot bland bilarna som kommer. Kan bli tråkigt för någon om man råkar köra på en bil. Menn som sakt det finns altid någon som vill utmana och provar sig på det och då kommer det vara många som inte kommer att vara så glada tro mig i know...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Nille_83
18 januari 2011 · 116 Inlägg

Får bli Ystad och Helsingborg när bilen kommer ut igen smile

Saab Turbo X "Black Turbo" (2008)
Saab 9000 "CSE" (1997)
WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Nille_83 skrev:
Skillnaden är i Malmö att ingen orkar/vågar ta tag i det utan låter "barnen" köra som de vill.

Och därför så åker man inte till Malmö smile Välkommen till Helsingborg!

Varför inte det är bra i Malmö med. Men då ska man ta respect till om det står bilar och inte köra som galningar. Men så är det inte alltid finns alltid någon som ska visa sig och tyvär så brukar det sluta tråkigt för han som kör och han som råkar få sin bil på körd. Darför försöker vi att inte köra så i hbg...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Spetan
18 januari 2011 · 245 Inlägg

gör de nått om man kommer efter 15 assa typ 17 istället?

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

Zydyz skrev:
gör de nått om man kommer efter 15 assa typ 17 istället?

Det gör inget. Men du missar ju 2 timmar av det roliga bara smile

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Spetan
18 januari 2011 · 245 Inlägg

joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)

If you dont live for something
you die for nothing
Volkswagen T3 "Kommissarien" (1987)
WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

Zydyz skrev:
joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)

Ok men fråga Berg han vet typ hur länge vi ska vara där. Om det nu är lönt att komma för dig...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Berg_hbg
18 januari 2011 · 148 Inlägg

Nille_83 skrev:
Skillnaden är i Malmö att ingen orkar/vågar ta tag i det utan låter "barnen" köra som de vill.

Jag vet känner till det sen då vi stod ik parkeringshuset orkanen i malmö då BMW_tjejen höll idet.

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
Poppsey
18 januari 2011 · 479 Inlägg

Berg_hbg skrev:

Peter2008 skrev:

Zydyz skrev:
joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)

Ok men fråga Berg han vet typ hur länge vi ska vara där. Om det nu är lönt att komma för dig...

Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.


MvH Berg

21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? smile Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus big_smile

I´m living my life a quarter mile at the time!
Poppsey
18 januari 2011 · 479 Inlägg

Berg_hbg skrev:

Poppsey skrev:

Berg_hbg skrev:

Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.


MvH Berg

21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? smile Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus big_smile

Jag vet om att de är tidigare men annars blir det att folk åker hem tidigt tänker även på dem som bor långt ifrån Helsingborg.

Något förslag på raker som ni vill att vi ska köra på?

//Berg

Ja de sant smile
Ättekulla går ju , skåneterminalen ?

I´m living my life a quarter mile at the time!
WANTED
18 januari 2011 · 613 Inlägg

Berg_hbg skrev:

Poppsey skrev:

Berg_hbg skrev:

Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.


MvH Berg

21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? smile Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus big_smile

Jag vet om att de är tidigare men annars blir det att folk åker hem tidigt tänker även på dem som bor långt ifrån Helsingborg.

Något förslag på raker som ni vill att vi ska köra på?

//Berg

Berga och skåneterminalen fan ättekulla är det för stor trafik på...

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Clintan66
18 januari 2011 · 2 011 Inlägg

Berg_hbg skrev:

Peter2008 skrev:

Zydyz skrev:
joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)

Ok men fråga Berg han vet typ hur länge vi ska vara där. Om det nu är lönt att komma för dig...

Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.


MvH Berg

Inte va tråkig Berg, men radera meningen efter Mcd Ättekulla innan de stänger tråden. smile.
Ser verkligen lovande ut den 26:e Mars

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Nille_83
18 januari 2011 · 116 Inlägg

Jag kommer inte plocka ut cabben till 26 Mars. Så jag kommer med bettan smile

Saab 9000 "CSE" (1997)
Saab Turbo X "Black Turbo" (2008)
Nitrometanskada Gött mos
18 januari 2011 · 1 096 Inlägg

Berg_hbg skrev:

Poppsey skrev:

Berg_hbg skrev:

Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.


MvH Berg

21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? smile Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus big_smile

Jag vet om att de är tidigare men annars blir det att folk åker hem tidigt tänker även på dem som bor långt ifrån Helsingborg.

Något förslag på raker som ni vill att vi ska köra på?

//Berg

Nu mina herrar är nu ute på farligt vatten. Detta tas inte oppet på forum...trodde jag ni hade koll på..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Berg_hbg
19 januari 2011 · 148 Inlägg

Lite mer info. Ni som vill delta i dem 3 olika klasserna jag vill att ni anmäler er till mig med bild på bilen info och namn och telefon nummer till min majl senaste den 28 Feb. Majla till Dj_exone@hotmail.com

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
eksten
19 januari 2011 · 480 Inlägg

Berg_hbg skrev:
Lite mer info. Ni som vill delta i dem 3 olika klasserna jag vill att ni anmäler er till mig med bild på bilen info och namn och telefon nummer till min majl senaste den 28 Feb. Majla till Dj_exone@hotmail.com

vad innebär "super class" ?

hittade det:

Berg_hbg skrev:

Nitrometanskada skrev:
Va innebär "Super Class"? Tänker på utställningen smile

Det är ett pris som vi Team Dream On kommer välja ut. Det kan vara all från motor, lack, personlighet, allt inom bilens väld även vart man kommer från mm.

Men dem andre två klasserna kommer vi i teamet ha väldigt såvrt att välja ut har jag en känsla av.

Senast redigerat av eksten (19 januari 2011)

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Fransjeager
20 januari 2011 · 23 Inlägg

Hallå berg, Skriv upp mig! Kommer om vädret tillåter.

Bmw 635Csi

BMW 635 Csi "M6" (1985)
Xtravagant 1337
20 januari 2011 · 1 343 Inlägg

Som det ser ut nu kommer snön antagligen vara borta tills det är dax iaf.

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Berg_hbg
20 januari 2011 · 148 Inlägg

Xtravagant skrev:
Som det ser ut nu kommer snön antagligen vara borta tills det är dax iaf.

Ja man får verkligen hoppas det iallafall big_smile

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
linda_xtravagant
20 januari 2011 · 116 Inlägg

Klart den kommer vara d.. fan länge till juh...

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang