Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

740_Racing
28 mars 2011 · 111 Inlägg

Sam1r skrev:

740_Racing skrev:

Sam1r skrev:

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

jo men man kan inte spara bilderna där ifrån vet du vem som tagit dom?

tyvärr jag mejlade honom ska se om jag får svar smile

okej ja för skulle vilja ha dom fr där e några bilder på min

Andreas79
28 mars 2011 · 3 968 Inlägg

740_Racing skrev:

Sam1r skrev:

740_Racing skrev:
e där möjligt vis någon som har bilder från streetracet på kvällen samt kanske filmer? även om det gick dåligt för mig se e det kul att se....... hoppas ni andra med hade kul på racen på kvällen synd bara att farbror blå kom hela tiden

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

jo men man kan inte spara bilderna där ifrån vet du vem som tagit dom?

De har PUTTE-PRESS tagit, patrick hansson - vet inte om man kanske kan bli medlem
på bilddagboken för att kunna kontakta honom:
http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
740_Racing
28 mars 2011 · 111 Inlägg

Andreas79 skrev:

740_Racing skrev:

Sam1r skrev:

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

jo men man kan inte spara bilderna där ifrån vet du vem som tagit dom?

De har PUTTE-PRESS tagit, patrick hansson - vet inte om man kanske kan bli medlem
på bilddagboken för att kunna kontakta honom:
http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

jag har skrivit till han och frågat om han kan maila dom men har ej fått svar för man kan inte spara bilder från bilddagboken

hejpadig
28 mars 2011 · 262 Inlägg

Sam1r skrev:

740_Racing skrev:
e där möjligt vis någon som har bilder från streetracet på kvällen samt kanske filmer? även om det gick dåligt för mig se e det kul att se....... hoppas ni andra med hade kul på racen på kvällen synd bara att farbror blå kom hela tiden

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

Fyfan vad man ångrar att man inte körde ner till Helsinborg på kvällen...... Trodde inte det skulle bli någon specielt... Men det satan med bilar där var. sad

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]
Poppsey
28 mars 2011 · 479 Inlägg

hejpadig skrev:

Sam1r skrev:

740_Racing skrev:
e där möjligt vis någon som har bilder från streetracet på kvällen samt kanske filmer? även om det gick dåligt för mig se e det kul att se....... hoppas ni andra med hade kul på racen på kvällen synd bara att farbror blå kom hela tiden

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

Fyfan vad man ångrar att man inte körde ner till Helsinborg på kvällen...... Trodde inte det skulle bli någon specielt... Men det satan med bilar där var. sad

Ja hmm Men kommer fler gånger ! big_smile

I´m living my life a quarter mile at the time!
740_Racing
28 mars 2011 · 111 Inlägg

Poppsey skrev:

hejpadig skrev:

Sam1r skrev:

http://bilddagboken.se/#/p/dayview.html … amp;day=26

Fyfan vad man ångrar att man inte körde ner till Helsinborg på kvällen...... Trodde inte det skulle bli någon specielt... Men det satan med bilar där var. sad

Ja hmm Men kommer fler gånger ! big_smile

det e bara komma så mycket nöje och så mycket trevligt folk och bilar

Poppsey
28 mars 2011 · 479 Inlägg

740_Racing skrev:

Poppsey skrev:

hejpadig skrev:

Fyfan vad man ångrar att man inte körde ner till Helsinborg på kvällen...... Trodde inte det skulle bli någon specielt... Men det satan med bilar där var. sad

Ja hmm Men kommer fler gånger ! big_smile

det e bara komma så mycket nöje och så mycket trevligt folk och bilar

Ja till sommaren blir de ju på helgerna smile Bara ringa ett gäng och så träffas på stattena

I´m living my life a quarter mile at the time!
Bettan_Nostdal
28 mars 2011 · 204 Inlägg

jip skrev:

henkemedpuffen skrev:
palla klaga på bmwn det var ju typ bara den som var något att glo på  träffen, resten var ju bara rostiga gammla mög bilar.

big_smile

Innanför avspärrningen skulle det väl stå fräcka bilar?
Golf 3:an och den gula mondeon, eclipsen och bmw-killen som köpt ny frontläpp men inte hunnit lacka den men ändå pallade upp med lite träbitar.

WTF liksom!

Är det jag som börjar bli gammal eller håller ni inte med mig att bilkulturen är som bilskroten idag? Självklart med undantag.

Min gula mondeo är under uppbyggnad. Precis som några andra bilar på träffen. Man hinner inte göra så mycket under någon månad utan pengar. Kunde ställt ut mä den gamla krockade fronten som satt på när jag köpte den. Kan fixa det till nästa gång.

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
Bettan_Nostdal
28 mars 2011 · 204 Inlägg

KHRacing skrev:

daajvid skrev:
träffen va ok.. lite mer ordning nästa gång hade varit trevligt..
bara för jag inte hade värsta kjolpaketet fick jag inte fråga om jag skulle till utställningen istället sa dom.. du kan köra o parkera på ad center här e fullt.. medans han framför mig med värsta kjolpaketet pekades in.. lite tråkigt sånt men va gör man..

hoppas på en soligträff snart igen smile gärna lite varmare osså smile

Där fanns nog 10bilar minst så kunde flyttat på sig för din David.
Bla. en gul Mondeo, 100% orginal o SKITIG V40 som stod mitt i allt, en Civic (ej min, den stod o
skämdes i andra änden på parkeringen) o många fler som sagts.

Jag hade inte flyttat min gula mondeo för någon. Så är det bara. Den ska stå där jag kan se den. Alltid.

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
streetdj
28 mars 2011 · 163 Inlägg

Andreas79 skrev:
En sak jag inte gillar på bilutställningar:

Varför måste de med barnvagn gå så SJUKT nära bilarna ?
det är något jag aldrig kan förstå mad

till nästa träff

1.burna ute på vägen, inte bland bilar
2.bättre parkering
3.inga barnvagnar


annars bra jobbat Markus för en lyckad träff

Senast redigerat av streetdj (28 mars 2011)

Kungen-EssE
28 mars 2011 · 993 Inlägg

740_Racing skrev:
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

varför parkera du din bil där?
jag och mina kompisar som har amg, ferrari, lambo osv fick inte komma in där pga såna som du tar platsen..
det är fan inte kul att folk ska komma och titta på en halv rostig v40 ? eller hur.
tänk lite nästa gång innan du börjar "ställa ut" din bil.
hade jag varit dig hade jag parkerat långt bort ifrån tävlingen..
jävligt surt när man kör så fina bilar så långt, och sen inte får plats och ställa ut,

arrangörerna skärp er, vafan det verka som platserna var "först till kvarn"

obs gäller inte bara dig, då menar jag minst 70% av bilarna som stod där inne, SPECIELLT GULA MONDEO

Senast redigerat av Kungen-EssE (28 mars 2011)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Kribban92 Saabmeck
28 mars 2011 · 233 Inlägg

Håller faktiskt med, den gula mondeon kunde stått längst borta på grusplanen eller ngt så typ ferrarin eller ngn annan fin bil fick platsen hmm

jag menar de "mindre snygga" bilarna kunde väll ha fått stå där ifall det inte fanns några andra som kunde ställa ut, men normalt sätt så ställer man väll inte ut en bil som inte ens e halvfärdig när det finns andra mycket snyggare.. hmm

Senast redigerat av Kribban92 (28 mars 2011)

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
mertin306 Fartdåre
28 mars 2011 · 131 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

740_Racing skrev:
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

varför parkera du din bil där?
jag och mina kompisar som har amg, ferrari, lambo osv fick inte komma in där pga såna som du tar platsen..
det är fan inte kul att folk ska komma och titta på en halv rostig v40 ? eller hur.
tänk lite nästa gång innan du börjar "ställa ut" din bil.
hade jag varit dig hade jag parkerat långt bort ifrån tävlingen..
jävligt surt när man kör så fina bilar så långt, och sen inte får plats och ställa ut,

arrangörerna skärp er, vafan det verka som platserna var "först till kvarn"

obs gäller inte bara dig, då menar jag minst 70% av bilarna som stod där inne, SPECIELLT GULA MONDEO

Haha, så det var ni som gled på motorvägen när jag var på väg hemåt.. fick ju aldrig en chans att köra om er. Lite drygt sad

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Bullet--- skrev:

LTM skrev:

KHRacing skrev:

Där fanns nog 10bilar minst så kunde flyttat på sig för din David.
Bla. en gul Mondeo, 100% orginal o SKITIG V40 som stod mitt i allt, en Civic (ej min, den stod o
skämdes i andra änden på parkeringen) o många fler som sagts.

lite roligt där faktiskt, jag rullar in med en merca med 3 olika fälgar och heltonat och dem frågar ifall jag ska ställa ut?

aja tar det som en possetiv respons som om att bilen ser fet ut smile

jag rullade in i min civic -92, plåtisar,helt original och skabbig i lacken, och killen frågar om jag ska ställa ut?
lol

rolig du var där, jag som tyckte att jag hade en fet bil haha:D

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

mertin306 skrev:

Kungen-EssE skrev:

740_Racing skrev:
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

varför parkera du din bil där?
jag och mina kompisar som har amg, ferrari, lambo osv fick inte komma in där pga såna som du tar platsen..
det är fan inte kul att folk ska komma och titta på en halv rostig v40 ? eller hur.
tänk lite nästa gång innan du börjar "ställa ut" din bil.
hade jag varit dig hade jag parkerat långt bort ifrån tävlingen..
jävligt surt när man kör så fina bilar så långt, och sen inte får plats och ställa ut,

arrangörerna skärp er, vafan det verka som platserna var "först till kvarn"

obs gäller inte bara dig, då menar jag minst 70% av bilarna som stod där inne, SPECIELLT GULA MONDEO

Haha, så det var ni som gled på motorvägen när jag var på väg hemåt.. fick ju aldrig en chans att köra om er. Lite drygt sad

hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå big_smile
Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
850teefem
28 mars 2011 ·

ja de va lite dåligt med att så kassa bilar stog i utställningshörnan... håller med totalt faktiskt fanns finarebilar som inte fick plats där inne bara för att dom lite fulare bilarna va där inne. tex gul mondeo en bucklig golf. en halvröd mitsubitshi skitig v40 osvosv..... visst jag har inte heller världens snyggaste bil... men jag ställde ej ut den.

mertin306 Fartdåre
28 mars 2011 · 131 Inlägg

LTM skrev:
hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå big_smile
Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P

Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ tongue haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag tongue

Senast redigerat av mertin306 (28 mars 2011)

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
740_Racing
28 mars 2011 · 111 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

740_Racing skrev:
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

varför parkera du din bil där?
jag och mina kompisar som har amg, ferrari, lambo osv fick inte komma in där pga såna som du tar platsen..
det är fan inte kul att folk ska komma och titta på en halv rostig v40 ? eller hur.
tänk lite nästa gång innan du börjar "ställa ut" din bil.
hade jag varit dig hade jag parkerat långt bort ifrån tävlingen..
jävligt surt när man kör så fina bilar så långt, och sen inte får plats och ställa ut,

arrangörerna skärp er, vafan det verka som platserna var "först till kvarn"

obs gäller inte bara dig, då menar jag minst 70% av bilarna som stod där inne, SPECIELLT GULA MONDEO

fan inte min bil som var rostig det var den grön och svarta v40 min stog fan nästan allra längst in på hela fältet där fans hur mycket plats för er som helst så klaga inte jag ställde upp som utställare om jag vill och då skulle man stå innanför det området som sagt jag stog fan nere i hörnan så

SIR_Pierre Sir
28 mars 2011 · 737 Inlägg

där är alltid olika slags bilar. olika smak.. olika plånböcker, olika prislappar--- Men vi har en sak gemensamt.. vi tycker om bilar.. Eller?   Eller vi vill bara ha saker att flasha med?

Nitrometanskada Gött mos
28 mars 2011 · 1 096 Inlägg

Ja vad är egentligen värst, att utställnings platserna var "först till kvarn" eller folk som helt sonika "köpt" sin plats(dvs. såkallad fet bil) på utställningen.

För egen del fann jag många av bilarna på parkeringen mer intressanta än en del som stod på utställningsområdet.




SIR_Pierre skrev:
där är alltid olika slags bilar. olika smak.. olika plånböcker, olika prislappar--- Men vi har en sak gemensamt.. vi tycker om bilar.. Eller?   Eller vi vill bara ha saker att flasha med?

Bra fråga Pierre, vad somliga anser om detta behöver man inte ens läsa mellan raderna för att förstå.

Senast redigerat av Nitrometanskada (28 mars 2011)

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang