Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

mertin306 skrev:

LTM skrev:
hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå big_smile
Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P

Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ tongue haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag tongue

hahaha kan tänka mej de:P

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
xzit
28 mars 2011 · 448 Inlägg

va en trevlig träff iaf smile

Xzit
JDMCRAZE
28 mars 2011 · 2 077 Inlägg

Sen ska vi faktiskt ta vara på att det fanns stor variation där!
Jag gillade inte heller allt men det sket jag bara i och fota men håller med er med, vissa platsade inte alls där.. men det är för alla och som pierre säger vi är där för vårt intresse jue smile

Trevligt det ens händer något och det va första eventet på säsongen med.
Tyckte det va trevligt iaf så eloge till markus o co!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Kungen-EssE
28 mars 2011 · 993 Inlägg

LTM skrev:

mertin306 skrev:

LTM skrev:
hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå big_smile
Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P

Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ tongue haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag tongue

hahaha kan tänka mej de:P

får man inte racea inne på biltemas område, gör man det utanför wink

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

LTM skrev:

mertin306 skrev:

Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ tongue haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag tongue

hahaha kan tänka mej de:P

får man inte racea inne på biltemas område, gör man det utanför wink

hahahaha håller med dej:P motorvägen med blåkontroll är ju aldrig fel;)
fast ni tycks ha missat dem eller?

en annan sak man kan tipsa om till nästa event det är ju att dela uppbilar för märke/land bmw/merca/audi osv på ett ställe, volvo och saab på ett annat ställe osv smile

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
JDMCRAZE
28 mars 2011 · 2 077 Inlägg

LTM skrev:

Kungen-EssE skrev:

LTM skrev:
hahaha kan tänka mej de:P

får man inte racea inne på biltemas område, gör man det utanför wink

hahahaha håller med dej:P motorvägen med blåkontroll är ju aldrig fel;)
fast ni tycks ha missat dem eller?

en annan sak man kan tipsa om till nästa event det är ju att dela uppbilar för märke/land bmw/merca/audi osv på ett ställe, volvo och saab på ett annat ställe osv smile

ja så slipper vi alla dessa äckel volvos wink haha smile
Nej nu kastar jag sten i glashus smile

Uppskattade variationen där oavsett japse eller annat!

Senast redigerat av JDMCRAZE (28 mars 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

JDMCRAZE skrev:

LTM skrev:

Kungen-EssE skrev:

får man inte racea inne på biltemas område, gör man det utanför wink

hahahaha håller med dej:P motorvägen med blåkontroll är ju aldrig fel;)
fast ni tycks ha missat dem eller?

en annan sak man kan tipsa om till nästa event det är ju att dela uppbilar för märke/land bmw/merca/audi osv på ett ställe, volvo och saab på ett annat ställe osv smile

ja så slipper vi alla dessa äckel volvos wink haha smile
Nej nu kastar jag sten i glashus smile

Uppskattade variationen där oavsett japse eller annat!

hahahaha precis bort med volvobönnerna som bara ska köra å börna:D
hahaha..
nae men alltså ställa dem i olika rader:)

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Xtravagant 1337
28 mars 2011 · 1 343 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
där är alltid olika slags bilar. olika smak.. olika plånböcker, olika prislappar--- Men vi har en sak gemensamt.. vi tycker om bilar.. Eller?   Eller vi vill bara ha saker att flasha med?

Kan bara hålla med.
Bilintresset är ju det grundläggande.

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Xtravagant 1337
28 mars 2011 · 1 343 Inlägg

KHRacing skrev:
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.

- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen.
   Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.

- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ?
  En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)

mvh Kristian

Ang parkering hänvisar jag till berg_hbg som tilldelade mig denna.

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Xtravagant skrev:

KHRacing skrev:
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.

- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen.
   Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.

- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ?
  En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)

mvh Kristian

Ang parkering hänvisar jag till berg_hbg som tilldelade mig denna.

ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där,  och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN
Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
hejpadig
28 mars 2011 · 262 Inlägg

roll

LTM skrev:

Xtravagant skrev:

KHRacing skrev:
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.

- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen.
   Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.

- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ?
  En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)

mvh Kristian

Ang parkering hänvisar jag till berg_hbg som tilldelade mig denna.

ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där,  och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN
Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..

Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha lol Han har ju även bet om ursäkt nu ju? smile

Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då? roll

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

hejpadig skrev:
roll

LTM skrev:

Xtravagant skrev:

Ang parkering hänvisar jag till berg_hbg som tilldelade mig denna.

ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där,  och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN
Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..

Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha lol Han har ju även bet om ursäkt nu ju? smile

Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då? roll

jo tycker det är synd att e30n ska få allt skit när det är fler som gör värre saker?

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
thebeast
28 mars 2011 · 95 Inlägg

Tack för en riktigt trevlig träff o till alla som deltog i träffen och "efterfesten" kvällen var långt över förväntan för min del HELT KANON ! lite + och lite - var där väl men ingen är perfekt.. och dom flesta vet säkert att när gasfoten bestämmer är det inte alltid hjärnan hänger med smile ser fram emot fler kvällar i HBG ..

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
Lejondavid
28 mars 2011 · 21 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

8§ Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma (enligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.


Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.

EyeLighter
28 mars 2011 · 381 Inlägg

Sässongen har knappt börjat och det är redan sandlåde nivå! Garagets mest spännande tråd! Hoppas på en bra fortsättning!


Var ej med under dagen men kvällen var ju bra, synd att alla blåbären var så aktiva hela tiden. 
Hoppas på e riktigt trevlig bil sommar!

TheShocker Founder Of The Shocker Squad
28 mars 2011 · 61 Inlägg

Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena wink

race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??

Nissan s14a "A DRFT Shocker" (1996)
Teds
28 mars 2011 · 14 Inlägg

Piston skrev:
Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena wink

race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??

Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.

Teds
28 mars 2011 · 14 Inlägg

LTM skrev:

hejpadig skrev:
roll

LTM skrev:

ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där,  och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN
Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..

Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha lol Han har ju även bet om ursäkt nu ju? smile

Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då? roll

jo tycker det är synd att e30n ska få allt skit när det är fler som gör värre saker?

Svenska avensjukan big_smile

TheShocker Founder Of The Shocker Squad
28 mars 2011 · 61 Inlägg

Teds skrev:

Piston skrev:
Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena wink

race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??

Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.

Vet inte riktigt vad du referarar till när du säger " alla som är med i race 4-fun "...
Vet många som har feta bilar som har kommit dit o hakat på...
Men visst finns de en poäng i de du säger de är ju rätt många regulars !

Nissan s14a "A DRFT Shocker" (1996)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Teds skrev:

LTM skrev:

hejpadig skrev:
roll
Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha lol Han har ju även bet om ursäkt nu ju? smile

Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då? roll

jo tycker det är synd att e30n ska få allt skit när det är fler som gör värre saker?

Svenska avensjukan big_smile

hahahaha, så när fixar du min motor i min kombi 8a?wink

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang