Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

JDMCRAZE
27 mars 2011 · 2 077 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=11142 wink här är några av mina bilder från träffen!

Fotade inte så mycket utan mest det jag tyckte stack ut så ser ingen vits med och fota en volvo tex som ser ut som alla andra wink
Dock är det mest japanskt men sån e jag så!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

Tycker det var en mycket trevlig träff som sagt, att ha en bilutställning
och att arrangera det kräver mycket tid och planering, vilket CREW gjorde
mycket bra tycker jag = ) smile underbar stämning.

Sen är det väldigt synd att vissa måste tvunget förstöra, men med så mycket
folk är det inte lätt för CREW att ta hand om precis allt sånt - oväntade händelser alltså,
då allt händer så fort på en och samma gång plötsligt. Bra jobbat av crew som sagt ändå !

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Kribban92 Saabmeck
27 mars 2011 · 233 Inlägg

Nu är alla bilderna jag tog upp på mina fotoalbum! smile

Så nu har jag fock två album, en med bilder som jag tyckte blev bra och en med alla (dvs. massor av bilder på samma bilar osv.)
Men ta en titt! smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Clintan66
27 mars 2011 · 2 011 Inlägg

davidklang skrev:
hur såg bmw:n ut ?

Tror den de pratar om är den som finns med bland JDMCRAZE bilder smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
JDMCRAZE
27 mars 2011 · 2 077 Inlägg

Clintan66 skrev:

davidklang skrev:
hur såg bmw:n ut ?

Tror den de pratar om är den som finns med bland JDMCRAZE bilder smile

YES det va d wink
Lämnade reg nr så berg o dem kan säga till nästa gång!
https://www1.garaget.org/gallery/images/121/120949/120949-45a591ec46a70f4aa864bf4cff1e7fca_tn.jpg

Senast redigerat av JDMCRAZE (27 mars 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

En sak jag inte gillar på bilutställningar:

Varför måste de med barnvagn gå så SJUKT nära bilarna ?
det är något jag aldrig kan förstå mad

Senast redigerat av Andreas79 (27 mars 2011)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Sam1r
27 mars 2011 · 485 Inlägg

Andreas79 skrev:
En sak jag inte gillar på bilutställningar:

Varför måste de med barnvagn gå så SJUKT nära bilarna ?
det är något jag aldrig kan förstå mad

barnen vill ju ta en närmare titt på bilarna tongue

Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

Sam1r skrev:

Andreas79 skrev:
En sak jag inte gillar på bilutställningar:

Varför måste de med barnvagn gå så SJUKT nära bilarna ?
det är något jag aldrig kan förstå mad

barnen vill ju ta en närmare titt på bilarna tongue

Japp självklart big_smile


Men då kan man väl orka lyfta ur barnen ur barnvagnen en bit ifrån först : )

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

Hade varit perfekt med en barnvagnsparkering för endast barnvagnar,
så föräldrar kan ta ur ungarna ur barnvagnen och BÄRA med barnen på
ett eller annat sätt smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas83
27 mars 2011 · 601 Inlägg

Jag var inte på själva träffen på eftermiddan men anslöt på Biltema kl 20 smile
Tyckte de va ok fram tills blåbären börja blanda sig i.

Bästa bilen man såg under kvällen va ju den halvrisiga röda 740in med nån Sexa i som gick skapligt,
Sådant som är kul å se smile lite sleepers

xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

Andreas83 skrev:
Jag var inte på själva träffen på eftermiddan men anslöt på Biltema kl 20 smile
Tyckte de va ok fram tills blåbären börja blanda sig i.

Bästa bilen man såg under kvällen va ju den halvrisiga röda 740in med nån Sexa i som gick skapligt,
Sådant som är kul å se smile lite sleepers

Håller med dig, han gav på en fin show, låg det en bmw sexa i den?
Och har du nån aning om vem ägaren till denna sleeper är?

mvh.

Skaune
27 mars 2011 ·

Andreas83 skrev:
Jag var inte på själva träffen på eftermiddan men anslöt på Biltema kl 20 smile
Tyckte de va ok fram tills blåbären börja blanda sig i.

Bästa bilen man såg under kvällen va ju den halvrisiga röda 740in med nån Sexa i som gick skapligt,
Sådant som är kul å se smile lite sleepers

BMW sexa med turbo! Gick gött! xD han la en redigt härliga lakritsar upp för hela avfarten! xD

Stofer
27 mars 2011 · 738 Inlägg

En hel del feta bilar, men de fanns otrolig mycket smaklöst stylade och rent ut sagt skitfula bilar.. Hur kom alla dessa sunkbilar in på utställningsområdet? De fanns ju bra mycket finare bilar som stod på vanliga parkeringen och skräpade.. Jag menar.. vem vill titta på en helt orginal opel tigra eller någon sjukt sönderstylad gammal mondeo med en helvetes massa rost och fula plåtisar?

xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

Stofer skrev:
En hel del feta bilar, men de fanns otrolig mycket smaklöst stylade och rent ut sagt skitfula bilar.. Hur kom alla dessa sunkbilar in på utställningsområdet? De fanns ju bra mycket finare bilar som stod på vanliga parkeringen och skräpade.. Jag menar.. vem vill titta på en helt orginal opel tigra eller någon sjukt sönderstylad gammal mondeo med en helvetes massa rost och fula plåtisar?

Håller med till 100%, hälften av bilarna på utställningsområdet platsade inte där, de kunde lätt bytts ut mot bilar som stod parkerade på vanliga parkeringen.

Andreas83
27 mars 2011 · 601 Inlägg

XLM: Ingen aning vem som hade den röda 740in men va den som gav mest uppmärksamhet hos mig wink Nån som vet om den finns den här på garaget?

Skaune
27 mars 2011 ·

Stofer skrev:
En hel del feta bilar, men de fanns otrolig mycket smaklöst stylade och rent ut sagt skitfula bilar.. Hur kom alla dessa sunkbilar in på utställningsområdet? De fanns ju bra mycket finare bilar som stod på vanliga parkeringen och skräpade.. Jag menar.. vem vill titta på en helt orginal opel tigra eller någon sjukt sönderstylad gammal mondeo med en helvetes massa rost och fula plåtisar?

Hahaha ja du har helt rätt! Mern saken är ju den att Biltema hade ju sin vanliga verksamhet oxå, kan ju lika gärna vatt kunder som skulle in och handla, de e de jag hade önskat att de hade gått att spärra av ett större område för enbart utställningsbilar! Ang. mondeon så var de nog mest för att ägaren var med i crew! xD

Sjogr3n Sjögren
27 mars 2011 · 7 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=232790 är bilen och killen heter tim smile

Volvo 244 DL "LG Productions" (1976)
Henrik Elg Bilbyggare!!!
27 mars 2011 · 595 Inlägg

KHRacing skrev:

Henrik Elg skrev:
Tackar med för en nice träff. Skönt att få plocka ut bilen igen.....

Sen hade ju den rosa calibran ett handikapptillstånd liggandes i framrutan. Betyder inte det att man får stå i en handikappruta då eller???

Henrik: jag gick ett varv runt Calibran & Aston´n... o såg tyvärr inget tillstånd
-
men du vet okså mkt väl att jag inte är sämre än att jag kan be calibraföraren om ursäkt.
Så, ursäkta mig för att jag ej såg tillståndet.

smile

Jag reagerade med på att den stod där så därför gick jag och kollade. Låg i framrutan på förarsidan precis som det ska.....

Bettan_Nostdal
27 mars 2011 · 204 Inlägg

KHRacing skrev:

xlm skrev:
Dom bad folk att hålla rent och snyggt efter sig innan träffen, och så svårt kan det inte vara tycker jag att hålla rent efter sig, tycker det är upp till var och en att se till att inte skräpa ner, andra skall inte behöva gå och plocka upp deras skit.

Absolut rätt. MEN, om nu inte folket håller sig till reglerna så skall crew´n städa,   eller skall Biltema behöva betala för att städa anser du ?

mvhk

Det var jätteskitigt över hela gräsmattan och parkeringen för flera veckor sedan. Så så mycket skräpade besökare eller utställare inte ner. Det var som en soptipp redan slutet av januari.

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
Kungen-EssE
27 mars 2011 · 993 Inlägg

LTM skrev:

Kungen-EssE skrev:
Jag och några kompisar kommer imorgon, vi kommer med följande bilar:

CLS 55 AMG Vit
CLS 55 AMG Silver
CLS 63 AMG
E63 AMG
Lamborghini
S550
Ferrari F430
BMW M3 E92
Audi S5
Nissan 350Z


Den som vill köra med oss från Malmö upp, så ses vi 13.00 på jägersro gamla mcdonalds !

jotack såg de när ni kom till glumslöv satans feta bilar ni kom med:P ferrari lambo feta mercor osv:P

kände att min fake e50 börja känna sig lite hemma när ni kom med amg:P

Ja de lugnt, men vi körde sen till DK för där var "KÖRNING", (obs, nämner ej något om race, så ni inte tar bort mitt inlägg).

Sen för det andra, ni kan inte skriva först: "inget buskörning på biltemas OMRÅDE", sen klagar ni på att man burnar på motorvägen och vägen UTANFÖR biltemas område. Ingen av arrangörerna får skit för vad som händer utanför biltema så sluta slösa eran energi på sånt skit och lägg er energi istället på att SÄTTA UPP SKYLTAR VID INGÅNGEN till biltemas parkering och skriv: "ingen burnande eller buskörning, annars får ni stryk" typ...?
Jag kan garantera att där var MINST 300 bilar, och jag kan också garantera att av alla dom +300 bilar är inte nästan hälften registerade här, så nu förstår ni hur "oskyldiga" dom är, om dom inte vet reglerna?!

jag är den enda av alla mina kompisar som är registrerad här, och jag sa till alla mina vänner som var där med mig att köra som en gentleman inne på området, men utanför kör som ni gör på streetracingen yikes.

Senast redigerat av Kungen-EssE (27 mars 2011)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang