Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

hejpadig
27 mars 2011 · 262 Inlägg

Poppsey skrev:

740_Racing skrev:
den silvriga v40 med svarta fälgar var min ja den var smusig men kan fan inte ut för att tvätta den men vad e det och gnälla på? kunde ju bara skita i att glo på den ju

Jag tyckte den inte var smutsig, tyckte den såg jävligt bra ut. De är en annan de menar tongue

Håller med Poppsey! Där är inget som helst fel på din V40. Måste ha varit en annan. Den som tycker att din V40 ser ut som skit eller rostig osv. Har ju inte alla hemma... hihihi lol

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]
Teds
27 mars 2011 · 14 Inlägg

KHRacing skrev:

xlm skrev:
[Om nu nån skall städa efter de som inte kan hålla rent så kan jag hålla med om att det är crew och absolut inte Biltema, vi skall vara tacksamma att vi fick vara på deras parkering, men tycker fortfarande inte det är rätt att crew skall behöva städa, vi skall vara glada över att de tar sig tid att fixa ett sådant evenemang som detta, det minsta man kan begära är väll att folk skall hålla rent om sig, nåja, träffen blev ju lyckad oavsett.
Lite synd om de som fick stenskott på bilarna dock från de som tvungen ville bränna gummi inne på området bland bilarna.

Och förresten, jag såg inte din Evo där?

Eftersom det var typ 2-300pers som såg
E30:n bränna gummi inne på parkeringen så borde ju iaf ägare träda fram o be offentligt om ursäkt,
eller vad säger du ?

nej, Evo´n står o vilar i garaget....

******* Men kan hålla med om att det var lite dumt att burna inne bland bilarna. Men hade inte några bilar bakom mig, Hade där varigt bilar bakom hade jag givetvis inte gjort det.


Då ber jag om ursäkt offentligt. FÖRLÅT.

Ring om det är något mer (0702088526)
mvh Ted Lundgren



Inlägget redigerat av moderator.
Man börjar inte en ursäkt med ett personangrepp. Skärpning.
Var trevlig och respektera andras åsikter.

mertin306 Fartdåre
27 mars 2011 · 131 Inlägg

det var en trevlig träff smile synd jag inte hittar nån bild på min saab bara sad kom iofs rätt sent och stod på parkeringen tongue hade varit skoj med nån bra bilder smile

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
Miss_Evo_TME
27 mars 2011 · 96 Inlägg

ZEBB3 skrev:
vad är allas problem? Hur kul är det att gå runt och kolla på massa fula plastbilar som ägarna inte ens vågar avända? Jag tycker att han i e30 turbon gjorde helt rätt, stort plus till honom, inte roligt på en träff utan massa show, mer show åt folket!

Jag stilte ut min evo dar, och den anvendes året om, både sommer och vinter.

Nissan Skyline R33 GTR "Manga edition" (1996)
BMW E30 320/325 "AC Schnitzer" (1985)
BMW E30 340 "4.0L V8 Drifter" (1986)
Eldon
27 mars 2011 · 170 Inlägg

xlm skrev:

Eldon skrev:

xlm skrev:

Håller med dig, han gav på en fin show, låg det en bmw sexa i den?
Och har du nån aning om vem ägaren till denna sleeper är?

mvh.

jag äger denna sleeper tongue

Se där ja, ägaren kom till känna, tack för showerna igårsmile

inga problem big_smile e där några filmer?

Följ mig även på min projekttråd på Facebook!!!
https://m.facebook.com/Projekttr%C3%A5d … 168085739/
Volvo Team Bonnmeck "244 16v Turbo DragRacing" (1975)
Skaune
27 mars 2011 ·

Miss_Evo_TME skrev:

ZEBB3 skrev:
vad är allas problem? Hur kul är det att gå runt och kolla på massa fula plastbilar som ägarna inte ens vågar avända? Jag tycker att han i e30 turbon gjorde helt rätt, stort plus till honom, inte roligt på en träff utan massa show, mer show åt folket!

Jag stilte ut min evo dar, och den anvendes året om, både sommer och vinter.

tycker inte din bil är en plastbil precis, i den meningen att där hänger en massa onödig plast överallt! Den e mer åt rallystuket, de gillas! wink

Miss_Evo_TME
27 mars 2011 · 96 Inlägg

Polestar skrev:

Miss_Evo_TME skrev:

ZEBB3 skrev:
vad är allas problem? Hur kul är det att gå runt och kolla på massa fula plastbilar som ägarna inte ens vågar avända? Jag tycker att han i e30 turbon gjorde helt rätt, stort plus till honom, inte roligt på en träff utan massa show, mer show åt folket!

Jag stilte ut min evo dar, och den anvendes året om, både sommer och vinter.

tycker inte din bil är en plastbil precis, i den meningen att där hänger en massa onödig plast överallt! Den e mer åt rallystuket, de gillas! wink

Tack så mycke.
Jag vant også 1a pris. Superclass så stolt av bilen, vor förste utställing i sverige och pokal förste gång.

Miss_Evo_TME
27 mars 2011 · 96 Inlägg

Polestar skrev:

Miss_Evo_TME skrev:

ZEBB3 skrev:
vad är allas problem? Hur kul är det att gå runt och kolla på massa fula plastbilar som ägarna inte ens vågar avända? Jag tycker att han i e30 turbon gjorde helt rätt, stort plus till honom, inte roligt på en träff utan massa show, mer show åt folket!

Jag stilte ut min evo dar, och den anvendes året om, både sommer och vinter.

tycker inte din bil är en plastbil precis, i den meningen att där hänger en massa onödig plast överallt! Den e mer åt rallystuket, de gillas! wink

Tack så mycke.
Jag vant også 1a pris. Superclass så stolt av bilen, vor förste utställing i sverige och pokal förste gång.

Skaune
27 mars 2011 ·

Miss_Evo_TME skrev:

Polestar skrev:

Miss_Evo_TME skrev:

Jag stilte ut min evo dar, och den anvendes året om, både sommer och vinter.

tycker inte din bil är en plastbil precis, i den meningen att där hänger en massa onödig plast överallt! Den e mer åt rallystuket, de gillas! wink

Tack så mycke.
Jag vant også 1a pris. Superclass så stolt av bilen, vor förste utställing i sverige och pokal förste gång.

jo jag såg när du tog emot pokalen! jag e lite svag för evo 6 tme, då jag en gång i tiden övningskörde i en TME! wink kul o snyggt stuk du har, och stänkskydden e pricken över iet till rally anorna! snyggt!

Sjogr3n Sjögren
27 mars 2011 · 7 Inlägg

MrJAM skrev:

Sjogr3n skrev:
Hur fan orkar folk sitta åh dryga med denna bmw? Håll er till tråden.

Alla som skriver verkar fan bara vara avundsjuka för att hans bil orkade bra mycket mer än dom flesta kjolpaketsbilar som va där.

Vad är det du inte förstår med att allmänheten inte att det burnas loss på en parkeringsplats pga. stenskott? Återkom då gärna så kanske vi kan förklara lite mer tydligt så att även du förhoppningsvis inser vad problemet med sten + andras lack innebär...

Men va det nu någon bil som tog skada av detta??? jävla mycket wienande iefterhand men ingen som gör något när han väl utförbörnen mycket jävla konstigt. Men antar att det är lätt att vara kaxig när man sitter bakom en skärm

Volvo 244 DL "LG Productions" (1976)
Kribban92 Saabmeck
28 mars 2011 · 233 Inlägg

Tycker ändå det börjar bli lite off topic nu hmm

Okej, vi har nämnt bmw,n och han har bett om ursäkt och sa själv att det var fel gjort, nu släpper vi det?

Tråden heter trots allt "Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG" och inte "Bmw,n som la en önödig börn".

Kan vi släppa bmw,n nu? tror han har fattat och lärt sig av sina misstag.

tillbaka till topic! smile

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
JG
28 mars 2011 · 139 Inlägg

Henrik Elg skrev:
Tackar med för en nice träff. Skönt att få plocka ut bilen igen.....

Sen hade ju den rosa calibran ett handikapptillstånd liggandes i framrutan. Betyder inte det att man får stå i en handikappruta då eller???

svenska opel delar ut dom till ägarna
jag har flera tillstånd, köpa billig kompis?cool

Överladdning är en kompensation för flödesmisstag
Kribban92 Saabmeck
28 mars 2011 · 233 Inlägg

JG skrev:

Henrik Elg skrev:
Tackar med för en nice träff. Skönt att få plocka ut bilen igen.....

Sen hade ju den rosa calibran ett handikapptillstånd liggandes i framrutan. Betyder inte det att man får stå i en handikappruta då eller???

svenska opel delar ut dom till ägarna
jag har flera tillstånd, köpa billig kompis?cool

Haha, om det bara hade varit så bra! ;P

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

KHRacing skrev:

daajvid skrev:
träffen va ok.. lite mer ordning nästa gång hade varit trevligt..
bara för jag inte hade värsta kjolpaketet fick jag inte fråga om jag skulle till utställningen istället sa dom.. du kan köra o parkera på ad center här e fullt.. medans han framför mig med värsta kjolpaketet pekades in.. lite tråkigt sånt men va gör man..

hoppas på en soligträff snart igen smile gärna lite varmare osså smile

Där fanns nog 10bilar minst så kunde flyttat på sig för din David.
Bla. en gul Mondeo, 100% orginal o SKITIG V40 som stod mitt i allt, en Civic (ej min, den stod o
skämdes i andra änden på parkeringen) o många fler som sagts.

lite roligt där faktiskt, jag rullar in med en merca med 3 olika fälgar och heltonat och dem frågar ifall jag ska ställa ut?

aja tar det som en possetiv respons som om att bilen ser fet ut smile

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Eldon skrev:

Andreas83 skrev:

Eldon skrev:

jag äger denna sleeper tongue

Ja de va kul å se den gå smile
Tummen upp för denna sleepern cool

absolut smile jag undrar om det finns några bilder när jag leker ?

jadå det finns ganska många faktiskt!smile

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

dovve skrev:

JDMCRAZE skrev:

Eldon skrev:
jag lekte lite utanför biltema på vägen upp till rondellen + några runder utanför biltema o där va väl inget negativt med det big_smile?

Utanför är stor skillnad wink

Tyckte träffen va trevlig dock kanske lite rörig och jag vill veta vilka som vann priser med smile
Men kul att det ens händer något ju!

väldigt förvånad över att jag drog hem 3:e plats i ljud smile

bara att säga grattis då ju!smile

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
xlm 100% Skåning
28 mars 2011 · 357 Inlägg

Eftersom jag inte är från HBG så har jag absolut ingen koll på era träffar, så jag undrar, är detta någon träff som återkommer var vecka? Så som Ystad bilträff exempelvis som är var Fredag?

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

Leeman skrev:
Crew hade kunnat säga till e30 efter som vi körde tillbaka och ställde bilen igen på samma plats och stod vid bilen och prata med folket om bilen. Då var det ingen som kom fram och sa något om att vi burna, Bara för folk är fjantar.Ni vågar sitta bakom era datorer och skirva och är kaxig men aldrig i verkligheten och då tycker jag man ska göra som man brukar göra och hålla käften.

men det roliga är att det har blivit ett jävla liv om din bmw, men den vita 740n som körde runder och börnade inne på träffen skiter dem 100% i?

menar mitt i parkeringen står han och svaravar däck och försöker göra ringar osv, var ganska nära på att krocka med en bil som kom från ena sidan men de gick bra^^

så förstår inte varför ni inte gnäller om 740n isåfall?

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Clintan66
28 mars 2011 · 2 011 Inlägg

xlm skrev:
Eftersom jag inte är från HBG så har jag absolut ingen koll på era träffar, så jag undrar, är detta någon träff som återkommer var vecka? Så som Ystad bilträff exempelvis som är var Fredag?

Förra säsongen vart det Fredagar och Lördagar på Max väla.
Inte fått/hört något bekräftat ännu, men hoppas det blir som då. Även hellre på den andra parkeringen.
För jäkla knudigt här för oss med lägre bilar smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
28 mars 2011 · 384 Inlägg

xlm skrev:
Eftersom jag inte är från HBG så har jag absolut ingen koll på era träffar, så jag undrar, är detta någon träff som återkommer var vecka? Så som Ystad bilträff exempelvis som är var Fredag?

ja fast 100 gånger bättre än ystad smile

Vet inte hur de blir i år men förr så har vi ju alltid samltas på statena i hbg vid donken och macken.
Blivit ett stort gäng där och snackat skit och kollat på varandras bilar.
Sen senare på kvällen så blir det ju lite aktiviteter om vi säger så wink

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang