Eftersnack: Första Södertälje träffen av No Shame Racing 8/5

Maickel_88
9 maj 2011 · 68 Inlägg

RoberthR skrev:
Jag var så sjukt lost att jag hamnade i ett bostadsområde någonstans i bushen utan gps eller dylikt. haha tongue

haha stackars dig ! big_smile

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
turboforssen Telge Drifting Team
9 maj 2011 · 5 398 Inlägg

trevligt med mycket folk i moraberg fast kvällen avslutades på Caesar med en bira i stället för bulle.
kommer nog hellre dra till gnesta ,e-tuna eller uppsala i fortsättningen

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Maickel_88
9 maj 2011 · 68 Inlägg

bjoke skrev:
mycket folk i moraberg, men dock sög fikat. sen är jag så jävla trött på alla ny svenskar som glider i sina bmw och leker maffia och ska bråka hela tiden..

blev det bråk i moraberg ??? yikes

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
Maickel_88
9 maj 2011 · 68 Inlägg

bjoke skrev:

BMW-141 skrev:

bjoke skrev:
mycket folk i moraberg, men dock sög fikat. sen är jag så jävla trött på alla ny svenskar som glider i sina bmw och leker maffia och ska bråka hela tiden..

blev det bråk i moraberg ??? yikes

Ja du inte långt ifrån.. smile dom samma ihop sig till 25 st kanske och skulle börja bråka..

säkert omogna människor som har precis börjat köra bil !!!

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
RoberthR
9 maj 2011 · 345 Inlägg

BMW-141 skrev:

RoberthR skrev:
Jag var så sjukt lost att jag hamnade i ett bostadsområde någonstans i bushen utan gps eller dylikt. haha tongue

haha stackars dig ! big_smile

bör tilläggas att jag har aldrig i mitt liv varit med om så många cirkulationsplatser som där. tongue

Supra Club Sweden
Maickel_88
9 maj 2011 · 68 Inlägg

RoberthR skrev:

BMW-141 skrev:

RoberthR skrev:
Jag var så sjukt lost att jag hamnade i ett bostadsområde någonstans i bushen utan gps eller dylikt. haha tongue

haha stackars dig ! big_smile

bör tilläggas att jag har aldrig i mitt liv varit med om så många cirkulationsplatser som där. tongue

haha åk till e-tuna så kommeru se cirkulationsplatser som du aldrig har sett i ditt liv big_smile big_smile

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
WeDo
9 maj 2011 · 3 390 Inlägg

8§ Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma (enligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.

Skärp er nu ! Ni vet vad som gäller i forumet och att byta ut ord till "fika", "café", "bullar" m.m betyder inte att det är fritt fram att diskutera. Fortsätter detta i denna eller kommande trådar kommer varningar delas ut.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
DanneJ
9 maj 2011 · 642 Inlägg

Trevlig träff i Moraberg med många schjyssta bilar, suktar efter lite bilder.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
jek
9 maj 2011 · 46 Inlägg

Håller med, Ge oss bilder smile

BlauMes
9 maj 2011 · 1 801 Inlägg

Jag lägger upp mitt ikväll!

Saab 9-3 (2008)
DanneJ
9 maj 2011 · 642 Inlägg

jek skrev:
Håller med, Ge oss bilder smile

Diggade din Supra som fan, skulle fram och snacka lite skit men du hade stuckit innan jag hann tillbaka till den tongue

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
sidekick Team BIFFEN Racing
9 maj 2011 · 7 Inlägg

Jättekul att se hur parkeringen bara fylldes med bilar!
Har längtat hur länge som helst efter detta, för jaa, vi har ju haft en ganska rå vinter.
Superväder på köpet! cool

Vill tacka Crew för ett toppenbra kväll, välplanerat och smärtfritt!
Jag tyckte det gick hur galant som helst.. Jag förstår planeringen till fullo, då prio är själva grejen i sig  och inte publiken, tyvärr. Det är ju detsamma som i andra, lite större tillställningar runt om i stan.
- Känner du ingen, vet du inget!


Vill även passa på att gratta Patrik till vinsten!

Mvh Jonna

Senast redigerat av sidekick (9 maj 2011)

"Probably the best girl in the world"
jek
9 maj 2011 · 46 Inlägg

DanneJ skrev:

jek skrev:
Håller med, Ge oss bilder smile

Diggade din Supra som fan, skulle fram och snacka lite skit men du hade stuckit innan jag hann tillbaka till den tongue

Tackar, du får vara snabbare nästa gång wink

DanneJ
9 maj 2011 · 642 Inlägg

jek skrev:

DanneJ skrev:

jek skrev:
Håller med, Ge oss bilder smile

Diggade din Supra som fan, skulle fram och snacka lite skit men du hade stuckit innan jag hann tillbaka till den tongue

Tackar, du får vara snabbare nästa gång wink

Var så säker smile

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
mr_hehe
9 maj 2011 · 137 Inlägg

Danjul skrev:
Jag kan berätta för er som har klagomål angående fikat.

Vi på NSR har letat i flertal veckor efter ett café att köra fikat på eftersom vårt gamla har bommat. Det går knappt att hitta något i söderort därför blir det fikafritt för de flesta. Vi har ju faktiskt fikat för dom som "fika", och går man inte all in på fikat så får man inget fika tyvärr, någon annan lösning ser jag faktiskt inte tyvärr.

Detta av säkerhetsskäl, man kan inte ta in 500pers i en lokal som tillåter max 20pers och fika, det går bara inte, och vi tänker inte tumma på säkerheten.

För er som missade hela fikat kommer en liten fikafilm snarast smile

braaa att ni säger det nu? då vet man till nästa gång så man kan samlas i annan stans!

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
Fin
9 maj 2011 · 17 Inlägg

Jag antar att jag har förståelse NSR... Men vad krävs för att det skall kallas all in, flera i min omgivning ville hänga efter träffen men det fanns ingen info.

nsa
9 maj 2011 · 73 Inlägg

Jag stannade hemma istället, hörde redan innan hur det skulle bli.

Toyota MR2 GT "2" (1993)
Blue_celicA
9 maj 2011 · 243 Inlägg

bjoke skrev:
mycket folk i moraberg, men dock sög fikat. sen är jag så jävla trött på alla ny svenskar som glider i sina bmw och leker maffia och ska bråka hela tiden..

Varför talar du inte hela sanningen för? jo självklart det var ju inte du som la den dumma och omogna kommentaren helt utan anledning...id*ot e bara ditt förnamn

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288
Constantine
9 maj 2011 · 679 Inlägg

Blue_celicA skrev:

bjoke skrev:
mycket folk i moraberg, men dock sög fikat. sen är jag så jävla trött på alla ny svenskar som glider i sina bmw och leker maffia och ska bråka hela tiden..

Varför talar du inte hela sanningen för? jo självklart det var ju inte du som la den dumma och omogna kommentaren helt utan anledning...id*ot e bara ditt förnamn

Vad är den hela sanningen då? undrar eftersom jag inte var på själva träffen utan gled runt letandes efter alla andra.

BlauMes
9 maj 2011 · 1 801 Inlägg

Sjukt less blir jag på dessa folk som bara gnäller. Sluta snacka streetrace i tråden! Ni vet att den bara blir låst!

Om man bara kommer till en träff för att se race kan ni lika gärna stanna hemma! Blir bättre stämning utan dessa jävla gnällspikar också!

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang