Eftersnack: Stora Malmö Träffen! Lördagen 6/8 Samling kl. 20.00 Jägersro, Travbanan i Malmö

xlm 100% Skåning
7 augusti 2011 · 357 Inlägg

Tack för ikväll gott folk, synd att det  skulle regna så förbannat bara.

Saad1
7 augusti 2011 · 272 Inlägg

Tack för ikväll. Och tack för många kom trots regnväder!

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
DjMes
7 augusti 2011 · 622 Inlägg

Trod skrev:
tack för idag, inte så långvarit pga. väder, men får väll komma ner nån mer gång :-) kul att se dig "DjMes"

:-)

Det var kul o se dig med gubben, Får hoppas på bättre väder nästa lördag!



Det var riktigt härligt att se er alla idag, tyvärr så var vädret inte med oss, men vi löste det rätt så bra tycker jag!


Tycker det e fett härligt stämning på träffarna i Malmö, Nu håller vi hårt i detta!

Vi kör på lördag igen och vi kommer att satsa lika hårt om inte hårdare. Med tanke på alla bilar som kom idag, så lovar jag att nästa gång kommer att bli Bättre!
Jag skulle vilja tacka dem som hjälpte till och gjorde detta möjligt! Ni Vet vilka ni är, Jävla kings e ni som pallade och ville få liv i Malmö Träffen!

Återigen, Tack för ikväll!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
-Kicki-
7 augusti 2011 · 302 Inlägg

DjMes skrev:

Trod skrev:
tack för idag, inte så långvarit pga. väder, men får väll komma ner nån mer gång :-) kul att se dig "DjMes"

:-)

Det var kul o se dig med gubben, Får hoppas på bättre väder nästa lördag!



Det var riktigt härligt att se er alla idag, tyvärr så var vädret inte med oss, men vi löste det rätt så bra tycker jag!


Tycker det e fett härligt stämning på träffarna i Malmö, Nu håller vi hårt i detta!

Vi kör på lördag igen och vi kommer att satsa lika hårt om inte hårdare. Med tanke på alla bilar som kom idag, så lovar jag att nästa gång kommer att bli Bättre!
Jag skulle vilja tacka dem som hjälpte till och gjorde detta möjligt! Ni Vet vilka ni är, Jävla kings e ni som pallade och ville få liv i Malmö Träffen!

Återigen, Tack för ikväll!

wink

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Saad1
7 augusti 2011 · 272 Inlägg

DjMes skrev:

Trod skrev:
tack för idag, inte så långvarit pga. väder, men får väll komma ner nån mer gång :-) kul att se dig "DjMes"

:-)

Det var kul o se dig med gubben, Får hoppas på bättre väder nästa lördag!



Det var riktigt härligt att se er alla idag, tyvärr så var vädret inte med oss, men vi löste det rätt så bra tycker jag!


Tycker det e fett härligt stämning på träffarna i Malmö, Nu håller vi hårt i detta!

Vi kör på lördag igen och vi kommer att satsa lika hårt om inte hårdare. Med tanke på alla bilar som kom idag, så lovar jag att nästa gång kommer att bli Bättre!
Jag skulle vilja tacka dem som hjälpte till och gjorde detta möjligt! Ni Vet vilka ni är, Jävla kings e ni som pallade och ville få liv i Malmö Träffen!

Återigen, Tack för ikväll!

smile<3

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
740Andy
7 augusti 2011 · 16 Inlägg

Tackar för kvällen smile fett ös säger jag bara! PS hoppas det kommer mycket filmer o bilder big_smile

_Sandblom
7 augusti 2011 · 10 Inlägg

Första gången jag var med er idag... riktigt trevligt verkade vara! Ses fler ggr! Tack!!

poppen_83
7 augusti 2011 · 27 Inlägg

tack för i kväll det var trevligt smile ses i morgon om det e fint

xlm 100% Skåning
7 augusti 2011 · 357 Inlägg

Ja det var kul att det kom så många, jag återkommer nästa Lördag.

Senast redigerat av xlm (7 augusti 2011)

Nightsmoke
7 augusti 2011 · 20 Inlägg

Tack för en trevlig träff!

kash82
7 augusti 2011 · 58 Inlägg

Tack för en superduper kväll smile

-Kicki-
7 augusti 2011 · 302 Inlägg

740Andy skrev:
Tackar för kvällen smile fett ös säger jag bara! PS hoppas det kommer mycket filmer o bilder big_smile

Redigerar 422 bilder :o så nån bild blir det väl tongue

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
-Kicki-
7 augusti 2011 · 302 Inlägg

kash82 skrev:
Tack för en superduper kväll smile

Tack själv Money... kommer du imorrn med? big_smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
-Kicki-
7 augusti 2011 · 302 Inlägg

Phaeton skrev:

-Kicki- skrev:

Phaeton skrev:
Jag åkte faktiskt idag smile Men de va ändå en trevlig träff smile

Jag hade ju gråtit som en bebis ifall jag missat att fota din Phaeton... men jag hade nog inte missat den om jag sett den där big_smile

Menar du att min Volvo 945 inte är fin ellleeeer ? smile haha smile Men jag såg du fotografera S8an...MUMS! de är fan en redig bil smile

Jo det är en väns bil, fotade den inte sist jag såg den, så jag passade på nu smile

Senast redigerat av -Kicki- (7 augusti 2011)

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
crazyeight
7 augusti 2011 · 34 Inlägg

Vi hann inte in till malmö till 20.00 så när vi väl var på väg till jägersro så mötte vi alla bilar och vi hade ingen möjlighet att vända. Vi tänkte att det kanske finns någon kvar på travbanan men inte det nä hahahah

Men vi träffade på  Wennerstrand från blekinge så han fick sig ialla fall en guidad tur genom malmö när vi försökte hitta er alla men utan lycka. Nästa gång kommer vi tidigare i alla fall smile

Opel Astra "White Lightning" (2015)
DjMes
7 augusti 2011 · 622 Inlägg

crazyeight skrev:
Vi hann inte in till malmö till 20.00 så när vi väl var på väg till jägersro så mötte vi alla bilar och vi hade ingen möjlighet att vända. Vi tänkte att det kanske finns någon kvar på travbanan men inte det nä hahahah

Men vi träffade på  Wennerstrand från blekinge så han fick sig ialla fall en guidad tur genom malmö när vi försökte hitta er alla men utan lycka. Nästa gång kommer vi tidigare i alla fall smile

Ber hemskt mkt om ursäkt för ni missade oss, men regnet öste ner kl 20.40 och var tvungen att agera fort för att inte förlora alla som kom till träffen! Men vi kör på lördag igen! då hoppas jag att ni kommer igen!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
crazyeight
7 augusti 2011 · 34 Inlägg

Du har inget att be om ursäkt för. Vårt eget fel att vi kom för sent smile   Jepp vi dyker upp på lördag, denna gången i tid hahahah

Opel Astra "White Lightning" (2015)
DjMes
7 augusti 2011 · 622 Inlägg

crazyeight skrev:
Du har inget att be om ursäkt för. Vårt eget fel att vi kom för sent smile   Jepp vi dyker upp på lördag, denna gången i tid hahahah

Gött, på lördag kör vi igen! Får hoppas på bra väder! smile

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Xtravagant 1337
7 augusti 2011 · 1 343 Inlägg

Blir det bra drag idag också?
Kan ju hoppas tongue

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
DjMes
7 augusti 2011 · 622 Inlägg

Xtravagant skrev:
Blir det bra drag idag också?
Kan ju hoppas tongue

Om vädret hållet i sig så kör vi big_smile annars så tar jag med Kaffe, så fixar du bullar big_smile

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang