3556
Sök

** Tjej bygge ** Ombyggnation av golf3 VR6 ;)

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
hej smile
Tänkte lägga upp en projekttråd och kolla lite på intresset av min bil och om bygnation smile
I oktober är det tänkt att jag ska plocka ner och slipa bilen för lck och lite ombyggnation:)

** ett mycket spännande och förväntansfullt projekt med förhoppningar om att få respons och mer kontakter inom bilvärlden smile då jag tycker den är så himla trevlig !

Jag kommer att hållas till på Custom And Paint AB i karlskoga
www.customandpaint.om
Ni får väldigt gärna komma med lite tips och ideér och hjälpa mig på vägen med detta bygget smile

Här kommer lite bilder på hur bilen ser ut idag, men inte allt för länge till wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/129/128830/128830-4e59b168d3ee767f046c999c84084a51.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/129/128830/128830-2725e96f5d4c612255e3895c0a0bb8c5.jpg

Mvh Sussie
Senast redigerat av Sassie (7 september 2011)

www.customandpaint.com Kika gärna in där ;)

Osponsrad
1 631 Inlägg
7 september 2011
Blir nog bra det och bra av dig som tjej att våga dig fram. Jag kommer följa detta wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
tack smile
Ja man måste ju prova och våga lite här i livet, annars vet man ju inget smile
Och är man intresserad av något så måste ma ju prova ännu mer smile

998 Inlägg
7 september 2011
Låter intressant. Vad har du mer för planer än ny lack? Kanske lika extremt som din sambos s70? smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Jag har massor med planer wink  Kommer berätta några planer..
ex byta lyktor och fälgar såklart, mer kommer komma under tiden, men som finns i mitt bakhuvud
Kommer även frågaer som kommer följa tråden om tips och ideér på mina planer..

Ja den är ju lite extrem, vart tror du jag fått min insperation och mitt intresse ifrån ?
För några år sen när han började med s70 undrade jag hur F*n man kunde vara så dum och slösa så mycket pengar på en bilj*vel .. men se här, nu sitter jag visst där själv wink haha

466 Inlägg
7 september 2011
gå in och kolla min gamla vr6a så ser du mina gamla baklampor se vad du tycker om dom

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
kan tillägga att det även kommer bli motivlack på bilen..
Och varför jag inte börjar just NU men bilen, som jag vill, kliar i fingrarna som bara den och plocka isär den
Är för att den ska bestiktas i slutet på september, känns inte helt ok att åka med en halv bil dit wink

men bra är väl de, för desto längre tid innan jag börjar med bilen, desto mer tankar och ideér kommer .. smile

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Lyngmo skrev:
gå in och kolla min gamla vr6a så ser du mina gamla baklampor se vad du tycker om dom

ska kolla nu direkt wink vart nyfiken smile kommenterar där .. smile

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Hm, såg bara från sidan... sad

466 Inlägg
7 september 2011
så nu e den uppe

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
såg de precis, kommenterat smile

466 Inlägg
7 september 2011
mina köpte jag med realcar.... samma mina angeleyes...

68 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
okej, jag ska köpa svarta devil eyes till min pärla, eftersom färgen ska bytas så kommer svarta passa sååå fint smile samma sido blinkers oxå svart och baklyktor svarta LED .. 
Jag är inte riktigt nöjd med angel eyes som jag har nu, känns för "mjukt" på något vis ...
vill ha den lite grymmare, grymmare och ännu mer grym wink haha

Ojjj så mycket jag avslöjar nu redan  wink

1 964 Inlägg
8 september 2011
ja det har allt blivit folk av dej också wink säger ju att bilar är det grymaste man kan hålla på med big_smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
8 september 2011
kommer nog bli bra detta! smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

998 Inlägg
8 september 2011
Sassie skrev:
Jag har massor med planer wink  Kommer berätta några planer..
ex byta lyktor och fälgar såklart, mer kommer komma under tiden, men som finns i mitt bakhuvud
Kommer även frågaer som kommer följa tråden om tips och ideér på mina planer..

Ja den är ju lite extrem, vart tror du jag fått min insperation och mitt intresse ifrån ?
För några år sen när han började med s70 undrade jag hur F*n man kunde vara så dum och slösa så mycket pengar på en bilj*vel .. men se här, nu sitter jag visst där själv wink haha

Vart hittar man tjejer som du? hahaha. Till och med föräldrarna ställer sig undrande när man har köper nya lampor eller någon styling. "va ska det vara bra för?"
Se han har bra inverkan på dig wink

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

68 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
figge_stunter: det kommer bli skit bra wink 

LordLife: ja vart hittar man sånna ? Jag fick lov att bli en sån tjej smile men Ack så kul, skulle inte kunna leva utan bilar och allt skoj där till smile
Ja precis, men föräldrarna förstår sig inte på våra nöjen wink bättre vi har bilarna och lägger ner någon extra krona på de än att vi är ute varje helg och ligger i sängen dagen efter ´tongue
Klart hanfick inverkan på mig smile Nu är det väl nästan jag som tjatar ut honom om mina ideér och allt big_smile haha

998 Inlägg
9 september 2011
hahaha. När man trodde man hade hört allt. En tjej som tjatar mer om ideér om bilar än sin bilintresserade kille big_smile

Väntar med spänning på dom första bygg bilderna smile

1 146 Inlägg
9 september 2011
detta ska bli spännande
smile

Sök