Inför Elmia bilsportmässa

Helvete_racing Arg Snickare
20 februari 2012 · 875 Inlägg

Hur många är det som är trötta på alla som förstör och skitar ner på denna bilsports mässa?
Alla fyllon och idioter som förstör för oss andra som vill kunna röra oss fritt på stan utan att behöva vara rädda för att få en glasflaska genom rutan på bilen.

Nämner ingen sorts schanger på bilar dessa människor åker. Eller hur dom klär sig osv osv.. NI VET VAD JAG MENAR!

BOJKOTTA PATRASKEN!

Skriv vad ni tycker om det..

stajen
20 februari 2012 · 31 Inlägg

Haha du tog tag i det här direkt du! wink låter bra tycker jag! sammanhållning i bilkulturen! även om man kanske inte tycker om samma bilar osv så tycker jag att ett sånt här stort event ska vara kul för alla och det ska vara en bra gemenskap då blir det bra!

RThelander
21 februari 2012 · 179 Inlägg

Även MoM..

AC Cobra "Drive-in marodören" (2010)
Nissan 370z (2009)
BMW E46 "320" (2001)
BoostGuy
21 februari 2012 · 953 Inlägg

Vad jag tycker att folk ska göra i år är att se dom någon som själ eller förstör genom att kasta glas är att gå fram till dessa och säga de att hallå vad gör du detta hör inte till kulturen och förstör andras bilar.

Vi i jönköping har börjat tröttnat och polisen ska troligen göra allt för att vi inte ska samlas på kvällarna från lösa källor har jag hört detta. så jag själv boende i staden uppnar alla till lugn och ha trevligt. nu kommer även raggarna troligen avra böand oss då atollen inte finns mer, inget jag har emot men alla ska sköta sig och då blir det som trevligast för oss alla

Helvete_racing Arg Snickare
22 februari 2012 · 875 Inlägg

Driver_85 skrev:
Vad jag tycker att folk ska göra i år är att se dom någon som själ eller förstör genom att kasta glas är att gå fram till dessa och säga de att hallå vad gör du detta hör inte till kulturen och förstör andras bilar.

Vi i jönköping har börjat tröttnat och polisen ska troligen göra allt för att vi inte ska samlas på kvällarna från lösa källor har jag hört detta. så jag själv boende i staden uppnar alla till lugn och ha trevligt. nu kommer även raggarna troligen avra böand oss då atollen inte finns mer, inget jag har emot men alla ska sköta sig och då blir det som trevligast för oss alla

jo vi vet ju att folk som är fulla och odrägliga inte är så lätta att prata med. det slutar oftast med en höger eller två..
så det är ju bara att glömma att man ska gå fram till vederbörande och säga åt den.

det är väl bara att gilla läget. dom där jävla dräggen förstör allt.

BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Stå vi åoch  bara titta på när vårat intresse och kultur bli ligistklassat är ju rent dumt. klart som fan vi ska hjälpas åt att stävja detta problem. Det går om alla hjälps åt och vi är ju en hel del  som sakt. men vi få se hur det går. vi i stan börja bli tröttna på hur stället ser ut efter mässan. ska man dricka och ha kul  gör de med motta för fan. grisa inte ned utan va som alla andra normala personer

Mocke
23 februari 2012 · 35 Inlägg

När är Elmia i år?

Audi RS4 B5 "Tuned by Mocke" (2001)
BoostGuy
23 februari 2012 · 953 Inlägg

6 april  - 9 april

Jollen940
23 februari 2012 · 116 Inlägg

Håller med er! Vi brukar ta ett par öl på kvällen på A6, men inte slänger vi burkar/flaskor på marken eller på bilar. dom 2 senaste åren har ju vart underbara med tanke på väder osv, hoppas detta året blir lika bra, och hoppas polisen faktiskt tar tag i "ligisterna" mer istället för att göra flygandes Bes på alla "fina" bilar.

Somsagt vart uppe 2 senaste å första gången åkte vi en "orginal" 855 T5 med JT 3" å chip, blanksvart å i grymt bra skick. Blev ändå stannade säkert 15 gånger å dom skulle gå över däck, lampor, osv..

Andra året en V70R -00 och lika många gånger stannade plus böter för diod p-ljus...

I mina ögon fokuserar Farbror haffa på fel saker..

Volvo 740 "Veemern" (1987)
BoostGuy
2 mars 2012 · 953 Inlägg

Ett ryckte säger att A6 kommer vara igenbommat under mässa helgen. alltså ingen plats att vara på på kvällarna. men bara ett rykte

Henka_ Slav
2 mars 2012 · 1 454 Inlägg

Tråkigt att de ska bli såhär. Jag kommer åka ner för fjärde året i rad nu med ett gäng kompisar och de blir deras första år. Jag hoppas verkligen att det inte kommer förstöras av massa drägg och trams. ja menar, de finns EN helg om år då årets första (största?) motor händelse sker i sverige och de finns väl typ 51 andra helger på ett år man kan dricka? måste det göras just denna helg?

Väl mött och hoppas på en grym mässa.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
BoostGuy
2 mars 2012 · 953 Inlägg

Håller med dig. det kommer vara en förträff på skärtorsdagen som jag har dragit igång här på garaget. få hoppas den bli städad och lugn som förra året även att det blev del nedskräpning. Kroigarna kommer ha öppet och där kan de folket som vill svina och vara fulla håla sig

Henka_ Slav
2 mars 2012 · 1 454 Inlägg

kul initiativ. tyvärr jobbar jag till kl 16 på torsdagen och har 50mil ner annars hade jag gärna varit med där å.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
BoostGuy
2 mars 2012 · 953 Inlägg

Jag såg att du har en bit att köra. hoppas de kommer en del. de blev lyckat förra året

Jlmmy
2 mars 2012 ·

Men är inte butiker och allt annat öppet på A6?
Är man där innan dom stänger så kan ju inte polisen göra så mycket...

Tror det blir mer kaos om dom stänger av A6 isåfall så då gör dom nog en jävla tabbe :p

Helvete_racing Arg Snickare
2 mars 2012 · 875 Inlägg

a6 stängde dom av förra året

Jollen940
2 mars 2012 · 116 Inlägg

EFTER stängning och när det redan var fullt ja.

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Helvete_racing Arg Snickare
2 mars 2012 · 875 Inlägg

ja?

Jollen940
2 mars 2012 · 116 Inlägg

Ja, dom kommer aldrig kunna stänga av det innan det roliga redan hänt, bara att vara där i tid. Se finns de bakvägar wink

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Helvete_racing Arg Snickare
2 mars 2012 · 875 Inlägg

nja ok. det roligaste brukar väl hända när det är mörkt.. men dom 2 senaste åren har det bara vara skit på kvällarna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang