Problemet är att man får lägga ihop pengar och köpa in matrialen. Jag har två kompisar till som kan tänka sig och vara med och dela. Om vi blir ett par stycken kan vi ju hyra Alt köpa upp stället.
Det beror på storlek och ifall man skall ha med el utan kontor. I värsta fall kan man ju kanske jobba endel också och tjäna in lite stålar..... Så kan man öppna upp ett nytt styling/tuning företag ihop...hehehe...konkurrera bort dom andra. Beställa hem grejer från typ polen och estland...kanske från kineserna också..... Hehe....Nemen skämt o sidå vilka i gbg kan tänka sig Vi får kanske bli 5-7 pers.
Skall kolla runt lite så hör jag av mig. Ni som är intresserade kan väl skriva här.
Hehe... Jag ser detta. Skall kolla runt. Fick tips om lokaler idag runt backaplan i hisingen. Skall kolla in hur stora dom är imorgon kanske. Hör av mig om detta.
Men menar han att han skall sälja den eller hyra ut den? Förstår inte annonsen riktigt. Men annars låter det soft. Vilka är med isåfall och köpa upp stället och använda den som våran hobbygarage. Så kan man pilla och mecka samtidigt så kan man kanske fixa folks bilar och tjäna in lite oxå.
han vill ha 95 papp först för att ni få hyra de sedan så betalar ni 3 200 i månaden som en lägenhet som man köper och sedan betalar hyra på kommer inte ihåg vad de heter typ köpesrätt kallas dem