Skadegörelse i Borås!! Tips önskas

Cizla Pfffft
4 juni 2012 · 906 Inlägg

De som läst min blogg vet att min Caliber "råkat" ut för sladergörelse i form av att någon eller några repat hela bilen från topp till tå, mer eller mindre. Och dessutom tagit ventilhattarna bak (men lagt dem på motorhuven).

Har någon annan i Borås varit med om liknande eller hört ngt om det lämna gärna tips i tråden eller på PM.
Händelsen är polisanmäld och kommer ha kontakt med polisen framöver.

Tack för hjälpen!
//Cicci

Senast redigerat av Cizla (4 juni 2012)

Umadbro?
sterge
4 juni 2012 · 484 Inlägg

Kan inte tänka mig att någon över 14-15 snor ventilhattar, sitter troligtvis på en moped i närområdet.

Föddes till att älska Volvo.
Cizla Pfffft
4 juni 2012 · 906 Inlägg

sterge skrev:
Kan inte tänka mig att någon över 14-15 snor ventilhattar, sitter troligtvis på en moped i närområdet.

men då mina ventilhattar inte sitter synligt + att dom har lagts på motorhuven får mig att tro att det är rätt personligt.

Umadbro?
sterge
4 juni 2012 · 484 Inlägg

Cizla skrev:

sterge skrev:
Kan inte tänka mig att någon över 14-15 snor ventilhattar, sitter troligtvis på en moped i närområdet.

men då mina ventilhattar inte sitter synligt + att dom har lagts på motorhuven får mig att tro att det är rätt personligt.

Så någon eller några sabbar bilen, passar på att skruva bort ventilhattarna och sen lägger dom på huven? Låter väldigt märkligt.

Tråkigt att man inte kan få ha nåt ifred.

Föddes till att älska Volvo.
Cizla Pfffft
4 juni 2012 · 906 Inlägg

sterge skrev:

Cizla skrev:

sterge skrev:
Kan inte tänka mig att någon över 14-15 snor ventilhattar, sitter troligtvis på en moped i närområdet.

men då mina ventilhattar inte sitter synligt + att dom har lagts på motorhuven får mig att tro att det är rätt personligt.

Så någon eller några sabbar bilen, passar på att skruva bort ventilhattarna och sen lägger dom på huven? Låter väldigt märkligt.

Tråkigt att man inte kan få ha nåt ifred.

just så.. feels like paradise!

Umadbro?
mustang07
4 juni 2012 · 146 Inlägg

är det nyckel som dragits mot bilen? ganska vanligt där i Sjöbos slum wink
tråkigt att höra om bilen, var en ögonfångare varje gång man tankade hehe.

Cizla Pfffft
4 juni 2012 · 906 Inlägg

mustang07 skrev:
är det nyckel som dragits mot bilen? ganska vanligt där i Sjöbos slum wink
tråkigt att höra om bilen, var en ögonfångare varje gång man tankade hehe.

Vanligt vet jag inte. Aldrig hört talas om någon som varit med om de och känner många som bor här

Umadbro?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang