Angående: SAAB Marknad utanför Vingåker. 30 juni, 1 juli.

Astramarkus
13 juni 2012 · 455 Inlägg

Hej!
Tråkigt att detta krockar med Realcars träff i Katrineholm den 30:e juni.
Är det inte bättre att lägga detta på ett annat datum eller senare på dagen så att båda
träffarna får maximalt med besökare?

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Hult_ Lokalvårdare
13 juni 2012 · 29 Inlägg

se det inte som en krock utan som ett komplement det är bara 3 mil i mellan det går faktiskt att åka på båda smile

Hult_ Lokalvårdare
13 juni 2012 · 29 Inlägg

Vi har ändå lagt 2 olika dagar både lördagen och söndagen. Nej vi kan inte ha det annat datum.
Juli skall alla ha semester exempel smile

Samuelf
13 juni 2012 · 85 Inlägg

Hmm... Jag undrar om det skulle gå att få tag på nederdelen av fronten till en 9000 Aero -91 på marknaden... Några tips, Blomman? wink

Lite sprucken är inget bekymmer, bara den kostar därefter. big_smile

Saab 9000 Aero "Vägskrapan" (1991)
Blomman29 SAAB Entusiast
13 juni 2012 · 162 Inlägg

Samuelf skrev:
Hmm... Jag undrar om det skulle gå att få tag på nederdelen av fronten till en 9000 Aero -91 på marknaden... Några tips, Blomman? wink

Lite sprucken är inget bekymmer, bara den kostar därefter. big_smile

Låna ut min reserv för avgjutning skulle väl kunna funka! Annars behöver ja den tills ja själv fått ihop en bra!

MVH Magnus B!

Samuelf
14 juni 2012 · 85 Inlägg

Blomman29 skrev:

Samuelf skrev:
Hmm... Jag undrar om det skulle gå att få tag på nederdelen av fronten till en 9000 Aero -91 på marknaden... Några tips, Blomman? wink

Lite sprucken är inget bekymmer, bara den kostar därefter. big_smile

Låna ut min reserv för avgjutning skulle väl kunna funka! Annars behöver ja den tills ja själv fått ihop en bra!

MVH Magnus B!

Det låter ju faktiskt lite intressant. Bäst är ju att göra form på ett exemplar som är så perfekt som möjligt. Har du nån nederdel i relativt gott skick?

Saab 9000 Aero "Vägskrapan" (1991)
Blomman29 SAAB Entusiast
14 juni 2012 · 162 Inlägg

Samuelf skrev:

Blomman29 skrev:

Samuelf skrev:
Hmm... Jag undrar om det skulle gå att få tag på nederdelen av fronten till en 9000 Aero -91 på marknaden... Några tips, Blomman? wink

Lite sprucken är inget bekymmer, bara den kostar därefter. big_smile

Låna ut min reserv för avgjutning skulle väl kunna funka! Annars behöver ja den tills ja själv fått ihop en bra!

MVH Magnus B!

Det låter ju faktiskt lite intressant. Bäst är ju att göra form på ett exemplar som är så perfekt som möjligt. Har du nån nederdel i relativt gott skick?

De är väl tyvärr inte direkt så för de flesta tav oss!

Snurriis
14 juni 2012 · 761 Inlägg

Har fått med mig ett par kompisar som ville följa med så vi blir två saabar som kommer ner smile

Samuelf
14 juni 2012 · 85 Inlägg

Blomman29 skrev:

Samuelf skrev:

Blomman29 skrev:

Låna ut min reserv för avgjutning skulle väl kunna funka! Annars behöver ja den tills ja själv fått ihop en bra!

MVH Magnus B!

Det låter ju faktiskt lite intressant. Bäst är ju att göra form på ett exemplar som är så perfekt som möjligt. Har du nån nederdel i relativt gott skick?

De är väl tyvärr inte direkt så för de flesta tav oss!

Dock har jag faktiskt fått tag på en sprillans ny överdel till fronten. Fabriksny med friska fästen och nya gummilister. Yay!

Saab 9000 Aero "Vägskrapan" (1991)
Hult_ Lokalvårdare
14 juni 2012 · 29 Inlägg

aero85 tror det går bra men det bestämmer blomman29 smile

Blomman29 SAAB Entusiast
15 juni 2012 · 162 Inlägg

Samuelf skrev:

Blomman29 skrev:

Samuelf skrev:

Det låter ju faktiskt lite intressant. Bäst är ju att göra form på ett exemplar som är så perfekt som möjligt. Har du nån nederdel i relativt gott skick?

De är väl tyvärr inte direkt så för de flesta tav oss!

Dock har jag faktiskt fått tag på en sprillans ny överdel till fronten. Fabriksny med friska fästen och nya gummilister. Yay!

Vad trevligt! Den Nya över delen kan ju ja få!

MVH Blomman29!

Blomman29 SAAB Entusiast
25 juni 2012 · 162 Inlägg

Astramarkus skrev:
Hej!
Tråkigt att detta krockar med Realcars träff i Katrineholm den 30:e juni.
Är det inte bättre att lägga detta på ett annat datum eller senare på dagen så att båda
träffarna får maximalt med besökare?

Ja kommer ju köra båda dagarna! Och helt omöjligt är de ju inte att komma senare till Vingåker om man hör av sig!
Men hoppas att vissa att de som ska till mig även kikar till er och tvärtom!

MVH Magnus B!

Thedriftking
26 juni 2012 ·

Synd man är borta dessa dagar, har mycket godis till Saab då far har haft ett antal roliga bilar som vi sparat delar ifrån, vi brukade sälja förut men nu va de ett tag sen

Kommer det flera tillfällen?

Glader9991
26 juni 2012 · 956 Inlägg

aero85 skrev:
finns det något telnr om man kör bort sig??

Finns i första inlägget;)

Hult_ Lokalvårdare
26 juni 2012 · 29 Inlägg

du behöver bara köra till Vingåker och "äpplet" ena infarten sen följa skyltar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang