Angående: Bilträff borlänge 4maj (bilsport kommer)

martinn
3 maj 2013 · 2 624 Inlägg

Ser ju iofs ut att komma bara ~3,3mm. det är inte mycket på en hel dag smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Darkus
3 maj 2013 ·

Enligt Yr.no som brukar ha rätt så blir det lite regn mellan 12-18 sen sol

martinn skrev:
Ser ju iofs ut att komma bara ~3,3mm. det är inte mycket på en hel dag smile

pulchi
3 maj 2013 · 640 Inlägg

Darkus skrev:
Enligt Yr.no som brukar ha rätt så blir det lite regn mellan 12-18 sen sol

Det är ju goda nyheter i så fall smile

s4_Fredde
4 maj 2013 · 108 Inlägg

ja vi får hoppas att de bli öppehåll då gott folk så  vi kan åka på träffen med ett galtt humör big_smile,va och hämtade nya bilen igår med så är glad för den delen med smile.MVH

TyraX
4 maj 2013 · 526 Inlägg

hahah toksugen på att komma från sandviken tongue Meeeeeeeen 0 me soppa i bilen tongue

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
Tyfors Svetsare
4 maj 2013 · 1 153 Inlägg

ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
pulchi
4 maj 2013 · 640 Inlägg

Just nu är det molnigt i Borlänge, men det är uppehåll och verkar så ha varit under natten (asfalten är torr). Väderleksprognosen säger att det ska antagligen komma lite regn i två omgångar under dagen men att det blir uppehåll till kvällen smile

Slemrotta
4 maj 2013 · 533 Inlägg

Är ju bara runt 0-0.5mm/timme det "ska" regna. Är ju inte så farligt smile

Calibra_turbo
4 maj 2013 · 47 Inlägg

Bilarna tål väl vatten, eller är dom gjorda i wellpapp?

Toyota Supra MKIV "Blue Dream" (1993)
mb_pucken
4 maj 2013 · 5 089 Inlägg

jag kommer nog upp med mercan smile kommer oavsett om de regnar eller inte wink min bil är vattentät så de är lungt smile
dock är min bil delvis olackad men de är som det är smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Djo
4 maj 2013 · 10 160 Inlägg

Calibra_turbo skrev:
Bilarna tål väl vatten, eller är dom gjorda i wellpapp?

Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också wink men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Lojdstrom
4 maj 2013 · 194 Inlägg

Djo skrev:

Calibra_turbo skrev:
Bilarna tål väl vatten, eller är dom gjorda i wellpapp?

Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också wink men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen. smile

Är det träff i falun idag också ?

BMW E34 M5 3.8 "Original" (1994)
Darkus
4 maj 2013 ·

Int mycket å titta på min med med bucklor å rost. MEn ja kommer å tittar ändå på dom andras bilar. Brukar parkera lite åt sidan ja. Sen gillar ja å ta kort å filma fina bilar så klart.  Fast då måst dom va stiliga och lite ombyggda så klart annars har ja ingen som helst inspiration att filma dom.  Då säger konstnärn inom mej stopp om det bara står massö med orginal bilar dännä. Lika upphetsande och inspirerande som att åka till en Ica maxi parkering en vardag. 

Tyfors skrev:
ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)

Darkus
4 maj 2013 ·

Nä..han åker från Falun till Borlänge träffen mena han.  Int så lätt å förstå för han är falubo smile 

Lojdstrom skrev:

Djo skrev:

Calibra_turbo skrev:
Bilarna tål väl vatten, eller är dom gjorda i wellpapp?

Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också wink men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen. smile

Är det träff i falun idag också ?

MarcusHomman
4 maj 2013 · 146 Inlägg

Darkus: din bil ser då riktigt fet ut, får hoppas de komme nå roliga bilar smile

r35pect BMW ///M3
4 maj 2013 · 404 Inlägg

uppehålls så klart vi kör på träff då! hände dock en mindre rolig sak för mig idag, hjullagret är riktigt dåligt så får se om man törs smyga dit eller inte smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Noxx
4 maj 2013 · 67 Inlägg

Vi kommer med ett gäng ifrån Gävle

Lojdstrom
4 maj 2013 · 194 Inlägg

Darkus skrev:
Nä..han åker från Falun till Borlänge träffen mena han.  Int så lätt å förstå för han är falubo smile 

Lojdstrom skrev:

Djo skrev:

Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också wink men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen. smile

Är det träff i falun idag också ?

hahaha ok jag förstår :p

BMW E34 M5 3.8 "Original" (1994)
Lojdstrom
4 maj 2013 · 194 Inlägg

Darkus skrev:
Int mycket å titta på min med med bucklor å rost. MEn ja kommer å tittar ändå på dom andras bilar. Brukar parkera lite åt sidan ja. Sen gillar ja å ta kort å filma fina bilar så klart.  Fast då måst dom va stiliga och lite ombyggda så klart annars har ja ingen som helst inspiration att filma dom.  Då säger konstnärn inom mej stopp om det bara står massö med orginal bilar dännä. Lika upphetsande och inspirerande som att åka till en Ica maxi parkering en vardag.

Tyfors skrev:
ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)

inge kul med en m5 e34 i original utförande då?  fan man kanske skulle tagit 530in wink  är på plats i borlänge nu i alla fall. varrt gå på kupolen med kärringen jippi! wink

BMW E34 M5 3.8 "Original" (1994)
Tyfors Svetsare
4 maj 2013 · 1 153 Inlägg

Lojdstrom skrev:

Darkus skrev:
Int mycket å titta på min med med bucklor å rost. MEn ja kommer å tittar ändå på dom andras bilar. Brukar parkera lite åt sidan ja. Sen gillar ja å ta kort å filma fina bilar så klart.  Fast då måst dom va stiliga och lite ombyggda så klart annars har ja ingen som helst inspiration att filma dom.  Då säger konstnärn inom mej stopp om det bara står massö med orginal bilar dännä. Lika upphetsande och inspirerande som att åka till en Ica maxi parkering en vardag.

Tyfors skrev:
ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)

inge kul med en m5 e34 i original utförande då?  fan man kanske skulle tagit 530in wink  är på plats i borlänge nu i alla fall. varrt gå på kupolen med kärringen jippi! wink

klart man ska ha original fast beror på bil då hehe. mantan är så original hoo kan bli å ska förbli de oxå el ok har annan maskin då :-D men utseende mässigt blir hoo original då de knappt finns nåra kvar. tråkigt? ja kanske hehe

(Bara fantasin sätter gränserna)
BMW E39 (2003)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang